Uit de PC client:quote:
Maakt het nog uit of je Noord of Zuid kiest?quote:Op donderdag 5 november 2015 19:31 schreef KoningStoma het volgende:
Hij is al te spelen als je even met een VPN naar Australië of Korea verbindt.
Ik denk niet dat ze in Noord Korea Steam hebben.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maakt het nog uit of je Noord of Zuid kiest?
Kim moet toch ook iets te doen hebben tussen de executies bevelen door?quote:Op donderdag 5 november 2015 19:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze in Noord Korea Steam hebben.
Ik speel op PS4. Nog 4 uur.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:38 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Uit de PC client:
Beschikbaar: November 6
Dit spel zal beschikbaar worden over ongeveer 12 uur
En de android client:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maakt het nog uit of je Noord of Zuid kiest?
haha zo werkt het niet hoor op de ps4. zal wel om 6 uur morgenochtend ofzo te spelen zijnquote:
oh wauwquote:Op donderdag 5 november 2015 20:42 schreef SoldMayor het volgende:
Als via nl store hebt gekocht dan kan je zowel op de ps4 als xbox one vanavond 00:01 spelen.
Heb je via us store van pas om 06:01 uur.
Denk je slim te zijnquote:Op donderdag 5 november 2015 20:42 schreef SoldMayor het volgende:
Als via nl store hebt gekocht dan kan je zowel op de ps4 als xbox one vanavond 00:01 spelen.
idd. maarja 15 euro goedkoper ofzo of 6 uur eerder spelen..quote:
Of steam en meer betalen en later spelenquote:Op donderdag 5 november 2015 20:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd. maarja 15 euro goedkoper ofzo of 6 uur eerder spelen..
Heb het zelf ook verneukt.quote:
Zowat gelijk scheelt toch nog steeds meer dan 10 euroquote:Op donderdag 5 november 2015 20:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb het zelf ook verneukt.
Normaal kocht ik altijd in us store op xbox one want dollar was goedkoper en releases waren meestal eerder in us dan in eu.
Inmiddels zijn de euro en dollar zowat gelijk.
En had natuurlijk even geen rekening mee gehouden dat dit een wereldwijde release is en in europa is principe eerder uit is.
Ga eens slapen of zo. Je bent te jong om dit spel te mogen spelen.quote:
Lijkt me sterk, werkt volgens mij gewoon zo hoor.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:42 schreef SoldMayor het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |