abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157301451
Moet ook aardig wennen aan die boost jumps bij AW. Zitten die ook in BO3?
Moeten zij weten
  dinsdag 3 november 2015 @ 21:43:19 #52
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_157301784
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
Moet ook aardig wennen aan die boost jumps bij AW. Zitten die ook in BO3?
Ja alleen je hebt nou betere controle
Irene is bae <3
pi_157306545
Pre-order komt morgen aan by Bart Smit. Even als een ekte nerd proberen nu al die game mee te krijgen :p
pi_157308097
Wat wordt nu concreet het verschil tussen BO3 en Ghost/AW?

Heb wat gameplay en previews bekeken, maar het komt op mij een beetje over als meer van hetzelfde? Zelfde engine, zelfde type levels als AW, zelfde futuristische setting?

Wil echt graag weer ouderwets in de komende kerstperiode gewoon lekker een paar dagen lang binnen zitten en tot diep in de nacht schieten, maar heb weinig zin om weer ruim 50 euro te betalen voor een game die na drie uur spelen in de kast belandt.
pi_157308379
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:25 schreef Buttarfly het volgende:
Pre-order komt morgen aan by Bart Smit. Even als een ekte nerd proberen nu al die game mee te krijgen :p
Met alle respect, maar dit vind ik 1 van de meest trieste dingen die een gamer kan doen.

6 November is 6 November. Je kan hem toch niet spelen tot die dag. Dus why bother? :')
Op marktplaats zie je ook van die kansloze gasten wanhopig zoeken naar een exemplaar voor release. Why?
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_157308392
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:23 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Met alle respect, maar dit vind ik 1 van de meest trieste dingen die een gamer kan doen.

6 November is 6 November. Je kan hem toch niet spelen tot die dag. Dus why bother? :')
Op marktplaats zie je ook van die kansloze gasten wanhopig zoeken naar een exemplaar voor release. Why?
Offline SP lukt wel toch?
pi_157308398
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:24 schreef Godtje het volgende:

[..]

Offline SP lukt wel toch?
Vast wel, maar volgens mij koopt 10% de game voor de SP. Ik ga hem niet spelen iig. Multiplayer only.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_157308408
Multiplayer kan ook, servers zij al up
(she/her)
pi_157308428
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:00 schreef Sheldon. het volgende:

Heb wat gameplay en previews bekeken, maar het komt op mij een beetje over als meer van hetzelfde? Zelfde engine, zelfde type levels als AW, zelfde futuristische setting?

Wil echt graag weer ouderwets in de komende kerstperiode gewoon lekker een paar dagen lang binnen zitten en tot diep in de nacht schieten, maar heb weinig zin om weer ruim 50 euro te betalen voor een game die na drie uur spelen in de kast belandt.
Je kunt je prima vermaken met AW. Je kunt altijd later BO3 halen als de prijs gezakt is (doe ik ook), tenzij je het nieuwste vh nieuwste wilt hebben.
Moeten zij weten
pi_157308440
AW :')
(she/her)
pi_157308571
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:26 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Je kunt je prima vermaken met AW. Je kunt altijd later BO3 halen als de prijs gezakt is (doe ik ook), tenzij je het nieuwste vh nieuwste wilt hebben.
Sorry hoor, maar een inferieure CoD blijven spelen en de superieure later uit een budgetbak vissen?!

AW is zo goed als dood op het moment dat BO3 uit is. BO1 en 2 heb ik in totaal samen ruim 300 uur in zitten. Ghosts was kut, AW 20 uurtjes...

Vooral map design is een wereld van verschil tussen de BO en MW/AW reeks. Bij het laatste is het ongeinspireerde bagger. Tenminste, dat is mijn mening.
pi_157308610
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:37 schreef HostiHawaii het volgende:

AW is zo goed als dood op het moment dat BO3 uit is.
Vind ik wel meevallen eigenlijk. Speel af en toe nog wel eens MW3, BO1 en 2 etc. en vermaak me dan prima.
Moeten zij weten
pi_157308632
Heb AW nu net, en moet wel zeggen dat AW wel het slechtste is uit de COD serie :') Maar tot januari red ik het wel.
Moeten zij weten
pi_157308635
Treyarch is gewoon baas.
(she/her)
pi_157308698
Mijne was helemaal pre-loaded op XBONE.
Ging even kijken naar installatiegrootte, bleek dat ik de Digital Camo en Nuk3town nog moest installeren.

Alles staat nu klaar voor Vrijdag. :)
pi_157309133
Heel erg de neiging om dit spel te kopen maar dat zal dan hoofdzakelijk voor de zombiemodus zijn, hopen dat die vergelijkbaar is met BO 1 en de multiplayer dan voor erbij. SP heb ik geen zin in. Dus waarschijnlijk een paar maandjes later op mp kopen :P
pi_157309150
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:00 schreef Sheldon. het volgende:

Ouderwetse CoD :')_!

De tien in een dozijn shooter is WO2 dus koop die dan
Irene is bae <3
pi_157313800
Bijna bijna bijna.
pi_157316112
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:26 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

AW heb ik vorig jaar op de release gehaald. Meer omdat het een soort standaard traditie geworden was, en zoveel games koop ik niet meer. Speel eigenlijk alleen fifa en COD, dus als ik dan stop met een van beiden halen kan ik net zo goed mijn PS4 verkopen :')

Wat ik bedoel is : AW stond na een paar uur spelen in de kast. Vond de levels niet leuk, beetje karakter / inspiratieloos.

Op zich wil ik BO3 graag kopen als deze echt weer het plezier in COD kan teruggeven zoals ik had met MW, MW2, BO I.

Als ik af ga op wat op internet staat over BO 3, zou ik bijna gaan denken dat dit sinds BO I weer de beste COD wordt sinds jaren. Maar ik zie niet zo goed wat nu precies het verschil is met AW. Vandaar dat ik bang ben dat ook deze weer na een dagje spelen in de kast belandt.

Zit er bijvoorbeeld nog een beetje afwisseling in de levels? Zijn het nu echt allemaal van die levels waar iedereen als een gek in de rondte rent en je van alle kanten beschoten kunt worden? Of zit er eindelijk weer eens wat meer variatie in de levels zoals bij MW2 bijvoorbeeld het geval was : Je kon soms lekker sniperen, soms juist shoot en run, sommige levels leenden zich wat meer voor tactiek, sommigen meer voor hersenloos knallen.... Die afwisseling vind ik wel prettig maar heb ik in de afgelopen delen gemist.
pi_157316195
Al genoeg mensen die dit spel al hebben zo te zien :P (buitenland)
pi_157317151
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:26 schreef Sheldon. het volgende:
AW heb ik vorig jaar op de release gehaald. Meer omdat het een soort standaard traditie geworden was, en zoveel games koop ik niet meer. Speel eigenlijk alleen fifa en COD, dus als ik dan stop met een van beiden halen kan ik net zo goed mijn PS4 verkopen

Wat ik bedoel is : AW stond na een paar uur spelen in de kast. Vond de levels niet leuk, beetje karakter / inspiratieloos.

Op zich wil ik BO3 graag kopen als deze echt weer het plezier in COD kan teruggeven zoals ik had met MW, MW2, BO I.

Als ik af ga op wat op internet staat over BO 3, zou ik bijna gaan denken dat dit sinds BO I weer de beste COD wordt sinds jaren. Maar ik zie niet zo goed wat nu precies het verschil is met AW. Vandaar dat ik bang ben dat ook deze weer na een dagje spelen in de kast belandt.

Zit er bijvoorbeeld nog een beetje afwisseling in de levels? Zijn het nu echt allemaal van die levels waar iedereen als een gek in de rondte rent en je van alle kanten beschoten kunt worden? Of zit er eindelijk weer eens wat meer variatie in de levels zoals bij MW2 bijvoorbeeld het geval was : Je kon soms lekker sniperen, soms juist shoot en run, sommige levels leenden zich wat meer voor tactiek, sommigen meer voor hersenloos knallen.... Die afwisseling vind ik wel prettig maar heb ik in de afgelopen delen gemist.
Het grote verschil met dat klote AW is dat Treyarch heeft gezegd: We maken de maps veel overzichtelijker met maar maximaal 3 etages in elke map.

In AW kon iedereen overal op, in, onder door en je kon dus van alle kanten om zeep worden geholpen.

Het map design van BO3 is dus weer zoals eigenlijk alle delen voor AW waren.
pi_157317647
quote:
6s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:30 schreef Rickertman96 het volgende:
Al genoeg mensen die dit spel al hebben zo te zien :P (buitenland)
Rickert gaan we die SnD team zetten
Irene is bae <3
pi_157317777

Deze gast heeft hem zo te zien al en speelt tegen bots.
Komen paar nieuwe mappen voorbij die niet in de BETA zaten.
pi_157319522
quote:
6s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:34 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Rickert gaan we die SnD team zetten
S&D _O_ wat heb ik die gamemode gemist zeg

Heb vanaf vrijdag een weekje vrij van m'n studie dus even non-stop blazen
pi_157319869
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:40 schreef SoldMayor het volgende:

Deze gast heeft hem zo te zien al en speelt tegen bots.
Komen paar nieuwe mappen voorbij die niet in de BETA zaten.
Me oge
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')