Ja alleen je hebt nou betere controlequote:Op dinsdag 3 november 2015 21:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
Moet ook aardig wennen aan die boost jumps bij AW. Zitten die ook in BO3?
Met alle respect, maar dit vind ik 1 van de meest trieste dingen die een gamer kan doen.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:25 schreef Buttarfly het volgende:
Pre-order komt morgen aan by Bart Smit. Even als een ekte nerd proberen nu al die game mee te krijgen :p
Offline SP lukt wel toch?quote:Op woensdag 4 november 2015 09:23 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dit vind ik 1 van de meest trieste dingen die een gamer kan doen.
6 November is 6 November. Je kan hem toch niet spelen tot die dag. Dus why bother?
Op marktplaats zie je ook van die kansloze gasten wanhopig zoeken naar een exemplaar voor release. Why?
Vast wel, maar volgens mij koopt 10% de game voor de SP. Ik ga hem niet spelen iig. Multiplayer only.quote:
Je kunt je prima vermaken met AW. Je kunt altijd later BO3 halen als de prijs gezakt is (doe ik ook), tenzij je het nieuwste vh nieuwste wilt hebben.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:00 schreef Sheldon. het volgende:
Wat wordt nu concreet het verschil tussen BO3 en Ghost/AW?
Heb wat gameplay en previews bekeken, maar het komt op mij een beetje over als meer van hetzelfde? Zelfde engine, zelfde type levels als AW, zelfde futuristische setting?
Wil echt graag weer ouderwets in de komende kerstperiode gewoon lekker een paar dagen lang binnen zitten en tot diep in de nacht schieten, maar heb weinig zin om weer ruim 50 euro te betalen voor een game die na drie uur spelen in de kast belandt.
Sorry hoor, maar een inferieure CoD blijven spelen en de superieure later uit een budgetbak vissen?!quote:Op woensdag 4 november 2015 09:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je kunt je prima vermaken met AW. Je kunt altijd later BO3 halen als de prijs gezakt is (doe ik ook), tenzij je het nieuwste vh nieuwste wilt hebben.
Vind ik wel meevallen eigenlijk. Speel af en toe nog wel eens MW3, BO1 en 2 etc. en vermaak me dan prima.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:37 schreef HostiHawaii het volgende:
AW is zo goed als dood op het moment dat BO3 uit is.
Ouderwetse CoDquote:Op woensdag 4 november 2015 09:00 schreef Sheldon. het volgende:
Wat wordt nu concreet het verschil tussen BO3 en Ghost/AW?
Heb wat gameplay en previews bekeken, maar het komt op mij een beetje over als meer van hetzelfde? Zelfde engine, zelfde type levels als AW, zelfde futuristische setting?
Wil echt graag weer ouderwets in de komende kerstperiode gewoon lekker een paar dagen lang binnen zitten en tot diep in de nacht schieten, maar heb weinig zin om weer ruim 50 euro te betalen voor een game die na drie uur spelen in de kast belandt.
AW heb ik vorig jaar op de release gehaald. Meer omdat het een soort standaard traditie geworden was, en zoveel games koop ik niet meer. Speel eigenlijk alleen fifa en COD, dus als ik dan stop met een van beiden halen kan ik net zo goed mijn PS4 verkopenquote:Op woensdag 4 november 2015 09:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je kunt je prima vermaken met AW. Je kunt altijd later BO3 halen als de prijs gezakt is (doe ik ook), tenzij je het nieuwste vh nieuwste wilt hebben.
Het grote verschil met dat klote AW is dat Treyarch heeft gezegd: We maken de maps veel overzichtelijker met maar maximaal 3 etages in elke map.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:26 schreef Sheldon. het volgende:
AW heb ik vorig jaar op de release gehaald. Meer omdat het een soort standaard traditie geworden was, en zoveel games koop ik niet meer. Speel eigenlijk alleen fifa en COD, dus als ik dan stop met een van beiden halen kan ik net zo goed mijn PS4 verkopen
Wat ik bedoel is : AW stond na een paar uur spelen in de kast. Vond de levels niet leuk, beetje karakter / inspiratieloos.
Op zich wil ik BO3 graag kopen als deze echt weer het plezier in COD kan teruggeven zoals ik had met MW, MW2, BO I.
Als ik af ga op wat op internet staat over BO 3, zou ik bijna gaan denken dat dit sinds BO I weer de beste COD wordt sinds jaren. Maar ik zie niet zo goed wat nu precies het verschil is met AW. Vandaar dat ik bang ben dat ook deze weer na een dagje spelen in de kast belandt.
Zit er bijvoorbeeld nog een beetje afwisseling in de levels? Zijn het nu echt allemaal van die levels waar iedereen als een gek in de rondte rent en je van alle kanten beschoten kunt worden? Of zit er eindelijk weer eens wat meer variatie in de levels zoals bij MW2 bijvoorbeeld het geval was : Je kon soms lekker sniperen, soms juist shoot en run, sommige levels leenden zich wat meer voor tactiek, sommigen meer voor hersenloos knallen.... Die afwisseling vind ik wel prettig maar heb ik in de afgelopen delen gemist.
Rickert gaan we die SnD team zettenquote:Op woensdag 4 november 2015 16:30 schreef Rickertman96 het volgende:
Al genoeg mensen die dit spel al hebben zo te zien(buitenland)
S&Dquote:Op woensdag 4 november 2015 17:34 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Rickert gaan we die SnD team zetten
Me ogequote:Op woensdag 4 november 2015 17:40 schreef SoldMayor het volgende:
Deze gast heeft hem zo te zien al en speelt tegen bots.
Komen paar nieuwe mappen voorbij die niet in de BETA zaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |