Of ghb.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:13 schreef Sonaa88 het volgende:
Doe laxeermiddel in alle drankjes, wordt een prachtig tafereel
Ik kan trouwens ook nog zelf betalen, dan stop ik gewoon mijn eigen bonnetjes erin.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zal toch wel iemand een oogje in het zeil houden. Maar goed, jij bent toch niet op andere gedachten te brengen.
Ik zou een dikke knipoog geven.
Goeiequote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:49 schreef Nielsch het volgende:
Je moet eerst een free sample geven. Dan komt ze bij je terug en geef je nog een free sample. Daarbij zeg je: als je meer wil moet je maar weer bij me komen...
Dan zijn ze verslaafd en zullen ze zeker terugkomen. Bij het derde drankje zeg je: pijpbeurt in de jongens-wc...
Dit werkt vooral bij chicks die geen geld meer hebben maar wel veel dorst. Werkt misschien wel nog beter als je er stiekem wat rum bijgooit.
Ja deze is wel oke.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:29 schreef -Strawberry- het volgende:
"Alsjeblieft, die krijg je van mij/van het huis/op mijn kosten"
Zoals drankjes halen voor de jongens die ze leuk vinden, die niet op slijmerige wijze zichzelf hun broekje in willen kopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kans is groter dat ze er misbruik van maken en jij er niks aan overhoudt...
Zo glijdt jij altijd van de bardruk af hequote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:51 schreef Chai het volgende:
Gewoon lekker knipogen als je het drankje geeft.
Betaal ik toch gewoon zelf joh oen!!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:15 schreef Fokker89 het volgende:
Iets weggeven wat niet van jou is
Lekkere vogel ben je.
Je gaat toch niet als barman zelf betalen voor de cola die je weggeeft aan kinderen om ze te versieren.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Betaal ik toch gewoon zelf joh oen!!
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:24 schreef HulkHeld het volgende:
Hij reageert niet meer, gekke schoolfissa is al begonnen geloof ik. Zal om 20:00 wel reageren, dan mogen de 12 jarigen weer naar huis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |