Volgende keer even een plastic onderlaag gebruiken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:15 schreef VAartV het volgende:
[..]
staat dik 30cm dik in mn huis hoor
ik kwam gewoon thuis van mn werk en toen stond mn huis vol . Had er weinig invloed opquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:24 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Volgende keer even een plastic onderlaag gebruiken.
Dat blijkt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:42 schreef VAartV het volgende:
[..]
ik kwam gewoon thuis van mn werk en toen stond mn huis vol . Had er weinig invloed op
Doe eens wat foto's.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:15 schreef VAartV het volgende:
[..]
staat dik 30cm dik in mn huis hoor
omdat ze bloedmooi is?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:47 schreef Romanus het volgende:
Uitmaken, die is knettergek.
P.s waarom laat je haar je leven bepalen? Vakanties afzeggen. Leuk voor je vrienden ook
haha om heel eerlijk te zijn 2 keer gebeurdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:44 schreef Gary_Oak het volgende:
Seks is goed. Dus ze neukt je met een strap-on?
Baasquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:46 schreef VAartV het volgende:
[..]
haha om heel eerlijk te zijn 2 keer gebeurd
Met je verstand denken of met je pik denken, zit vaak groot verschil in...quote:
Moet je ook in je zomerkleding naar je werk in de winter ?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:42 schreef VAartV het volgende:
[..]
ik kwam gewoon thuis van mn werk en toen stond mn huis vol . Had er weinig invloed op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |