abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157019843
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De Airco
[ afbeelding ]

De Startmotor
[ afbeelding ]
Een eendje!! Mijn allerliefste favo auto ♡♡♡
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:48:11 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157019894
In de ruim 40 jaar dat ik auto rij gelukkig nog nooit een lekke band gehad. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:50:43 #153
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_157019947
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:46 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Een eendje!! Mijn allerliefste favo auto ♡♡♡
zien er nostalgisch uit, maar krijg geen aanrijding in een eend. Men rijd dwars door je heen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:51:04 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_157019959
M-K... mijn excuses voor mijn "vrolijke" wakker worden , van vanmorgen. Wist niet dat het over iets naars ging :@
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_157019968
meerder eenden gehad en de enige auto waar ik wel eens een lekke band mee gehad heb onderweg (en ook wel eens 1 voor de deur door een schroef erin)
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:53:35 #156
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_157020020
Onze Kever bleef ook doorgaan 8-).
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:54:13 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_157020038
Wij zijn via independer overgestapt op een andere stroomleverancier. scheelt 300 euro per jaar :ó Terwijl we eigenlijk geen stroom gebruiken want zonnepanelen maar vooral gas... dat is makkelijk verdiend ;P
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:56:38 #158
45206 Pietverdriet
pi_157020082
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij zijn via independer overgestapt op een andere stroomleverancier. scheelt 300 euro per jaar :ó Terwijl we eigenlijk geen stroom gebruiken want zonnepanelen maar vooral gas... dat is makkelijk verdiend ;P
Als je bijna niets gebruikt heb je dan op je vast recht gelet wat je betaalde en nu gaat betalen? Bij mij was vast recht altijd een groot deel van de rekeningen
  donderdag 22 oktober 2015 @ 17:00:34 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_157020164
1 kuub gas 59 tegen 45 nu. vast recht is geloof ik hetzelfde? Weet ik veel :') En 10 % van independer.
pi_157020181
Een keer een spijker in de scooterband gehad, en een keer een stuk glas. Beide keren toen ik net nieuwe banden had, beide keren opgelopen door de schoonmaaktactiek van de Roteb hier (eerst al het uitgaansafval het fietspad opvegen, vervolgens een uurtje later met een bezemwagen er over).

Nu ik hier overal op de rijbaan moet daar geen last meer van. :s)
pi_157020356
quote:
11s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
M-K... mijn excuses voor mijn "vrolijke" wakker worden , van vanmorgen. Wist niet dat het over iets naars ging :@
Och lieverd toch. Ik ben elke dag om 5 uur mijn bedje uit. En ik heb elke dag om 5 uur een kuthumeur.
Pas na 9 uur word ik vrolijk.
pi_157020373
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:07 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Och lieverd toch. Ik ben elke dag om 5 uur mijn bedje uit. En ik heb elke dag om 5 uur een kuthumeur.
Pas na 9 uur word ik vrolijk.
Heb je ook een bakkerij? :D
pi_157020402
Vriend gaat zo test doen. Ik schat zo in dat hij er als hardwerkend uitkomt. Behoorlijk anti-sociaal en een onwijze lieverd.
pi_157020428
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Heb je ook een bakkerij? :D
Ik heb een huishouden :(
Had ik maar een bakkerij :P
pi_157020606
:7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_157021017
OMFG ik heb een iets wat niemand hier ooit is geweest. Ik wist nieteens dat die combi van letters bestonden :D
Test duurt btw erg lang als je alles moet voorlezen omdat hij zijn leesbril weereens kwijt is en ik vergeet een nieuwe te kopen :')

ENTP
Volgens het model van Jung zijn jouw voorkeuren: extraversion, intuition, thinking en perceiving. Dat wil zeggen, je bent onafhankelijk en flexibel en hebt een honger naar nieuwe en complexe zaken. Je vertrouwt op je improvisatievermogen en hebt een hekel aan saaie routine en bureaucratie. Je wilt je vrij kunnen bewegen. Je komt het meest tot je recht in activiteiten en beroepen waarin je innovatief bezig kunt zijn. Beroepen die bij je passen zijn bijvoorbeeld: acteur, fotograaf, en journalist. Je hebt bovendien ondernemerstalenten. Je leert het makkelijkste: samen met anderen, bijvoorbeeld door te discussiëren. Valkuilen: je denkt soms teveel dat je de wijsheid in pacht hebt, en je kunt de werkelijkheid uit het oog verliezen.
pi_157021097
25 van de 28 vragen had ik trouwens al voor hem goed ingevuld.
Ik ken hem geloof ik best goed :@
Gelukkig verrast hij me ook nog :)
pi_157021214
Het enige wat ik kan zeggen wat niet klopt is dat hij flexibel is en de beroepen.

En juist omdat hij niet flexibel is hou ik van hem :@
Ik heb een sterke en praktische man nodig terwijl ik chaotisch ben en ik heb emoties.
pi_157022251
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Afbeelding 1 is tevens de richtingaanwijzer :Y
Wij moesten vroeger als kind een keertje tijdens een ritje naar Wijk aan Zee, de richting aangeven met een rode zakdoek toen die richtingaanwijzer kapot was :D
pi_157022377
Ahem.

---
ENFP

Volgens het model van Jung zijn jouw voorkeuren: extraversion, intuition, feeling en perceiving. Dat wil zeggen, je hebt charisma en een scherp oog voor nieuwe mogelijkheden. Met je levensplezier en enthousiasme stimuleer je andere mensen. Je kunt goed inschatten wat andere mensen nodig hebben en geeft hen de waardering en hulp die ze nodig hebben. Je komt het meest tot je recht in activiteiten en beroepen waarin je je creativiteit en inzicht kwijt kunt. Beroepen die bij je passen zijn bijvoorbeeld: kunstenaar, leraar en consultant. Je leert het makkelijkste: door een combinatie van kijken, luisteren en samenwerken en door nieuwe mogelijkheden te onderzoeken. Valkuilen: je kunt verdrinken in je ideeën, en teveel tijd aan onzinnige dingen besteden.
---

:7

Yup. De rest weet ik niet zo.
Let me see you stripped down to the bone
pi_157022506
Nou. Snif! *pinkt traan weg* Dat was dan seizoen één van Queer As Folk UK. Zo leuk! O+
Morgen seizoen twee. En dan is het al afgelopen!
  donderdag 22 oktober 2015 @ 18:42:44 #173
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157022514
Ik wist het wel al en wordt weer bevestigd:

INTJ

Volgens het model van Jung zijn jouw voorkeuren: introversion, intuition, thinking en judging. Dat wil zeggen, je bent individualistisch ingesteld: van alle 16 types ben je de meest onafhankelijke. Je bent altijd op zoek naar nieuwe invalshoeken, hebt een scherp verstand en bent vlug van begrip. Je hebt veel vertrouwen in jezelf en trekt je niet teveel aan van anderen. Je komt het meest tot je recht in activiteiten en beroepen waarin je rustig je ideeën kunt ontwikkelen. Beroepen die bij je passen zijn bijvoorbeeld: advocaat, psycholoog, en onderzoeker. Je leert het makkelijkste: als je je eigen aanpak kunt kiezen en er hoge eisen aan je worden gesteld. Valkuilen: je kunt de realiteit van je plannen uit het oog verliezen of je verliezen in details.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_157022520
Klodder, ik kijk vast met mijn neus hoor, dus sorry als ik een post over het hoofd zag, maar hoe gaat het nou met je neefje?
  donderdag 22 oktober 2015 @ 18:44:30 #175
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157022563
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:42 schreef minilot het volgende:
Klodder, ik kijk vast met mijn neus hoor, dus sorry als ik een post over het hoofd zag, maar hoe gaat het nou met je neefje?
Dat wilde ik ook nog vragen en heb je Turnhout kunnen vinden?
Poef.....gone! ©golfer
pi_157022961
Op naar huis.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 oktober 2015 @ 19:25:54 #177
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_157023750
Zowel bij de AH als nu thuis want eters gaat het over de cafébaas. :{
Zegt genoeg over iemand die is heengegaan. Hij kende iedereen en iedereen kende hem. Hij wist van iedereen wie wat deed in het dagelijkse leven. Wat voor biertje dan wel eten je wilde enz enz enz.
Kwam je na drie maanden weer eens langs dan ging hij zo verder met het gesprek van drie maanden geleden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 22 oktober 2015 @ 19:47:55 #178
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_157024449
Keuringsdienst vanavond gaat over slachthuizen en ook specifiek waar Anna komt. Dus voor mensen die geïnteresseerd zijn :)
pi_157024531
Ook wat tijd over in de trein, klopt redelijk

Volgens het model van Jung zijn jouw voorkeuren: extraversion, intuition, thinking en judging. Dat wil zeggen, je neemt de touwtjes stevig in handen en handelt problemen op een directe manier af. Je houdt van organiseren en leidinggeven. Je bent doelgericht en laat je niet afschepen. Je denkt strategisch en ontwikkelt actiegerichte plannen om je doelen te bereiken. Je komt het meest tot je recht in activiteiten en beroepen waarin je je strategisch inzicht kunt gebruiken. Beroepen die bij je passen zijn bijvoorbeeld: bestuurder, consultant, en advocaat. Je leert het makkelijkste: door een combinatie van leermethoden, zoals lezingen en groepsactiviteiten. Valkuilen: je kunt té snel een beslissing nemen en te weinig rekening houden met anderen.
pi_157024569
Wij zijn weer terug. En ik ga vroeg naar bed, want moe en kei sacherijnig door een brief van de belastingdienst. Van iets wat niet klopt, maar dat moet ik nu gaan bewijzen en ik weet niet goed of ik dat wel kan bewijzen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157025415
Bah Isa -O- naar dat soort dingen...
Kwak
  donderdag 22 oktober 2015 @ 20:24:35 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157025431
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Wij zijn weer terug. En ik ga vroeg naar bed, want moe en kei sacherijnig door een brief van de belastingdienst. Van iets wat niet klopt, maar dat moet ik nu gaan bewijzen en ik weet niet goed of ik dat wel kan bewijzen.
Welkom thuis. :*

En ja, de belastingdienst is nog steeds het enige Nederlandse instituut waarbij de omgekeerde bewijslast geldt. :{
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 22 oktober 2015 @ 20:30:27 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_157025598
Belastingdienst :r
Daaaaaaaaaaaaaaaag 1200 euro :(
pi_157025610

:D
pi_157025636
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:51 schreef Isabeau het volgende:
:{w
  donderdag 22 oktober 2015 @ 20:44:06 #186
45206 Pietverdriet
pi_157025994
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:42 schreef golfer het volgende:
Ik wist het wel al en wordt weer bevestigd:

INTJ

Volgens het model van Jung zijn jouw voorkeuren: introversion, intuition, thinking en judging. Dat wil zeggen, je bent individualistisch ingesteld: van alle 16 types ben je de meest onafhankelijke. Je bent altijd op zoek naar nieuwe invalshoeken, hebt een scherp verstand en bent vlug van begrip. Je hebt veel vertrouwen in jezelf en trekt je niet teveel aan van anderen. Je komt het meest tot je recht in activiteiten en beroepen waarin je rustig je ideeën kunt ontwikkelen. Beroepen die bij je passen zijn bijvoorbeeld: advocaat, psycholoog, en onderzoeker. Je leert het makkelijkste: als je je eigen aanpak kunt kiezen en er hoge eisen aan je worden gesteld. Valkuilen: je kunt de realiteit van je plannen uit het oog verliezen of je verliezen in details.
Ik moet zeggen, het heeft allemaal wel een hoog horoscoop gehalte, onze uitkomsten, van die zinnen die je lekker aanspreken. Zal nooit staan, je bent een botte hufter, of, voor jou is rioolontstopper het ideale beroep
  donderdag 22 oktober 2015 @ 20:46:22 #187
45206 Pietverdriet
pi_157026058
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:50 schreef mytec het volgende:
Ook wat tijd over in de trein, klopt redelijk

Volgens het model van Jung zijn jouw voorkeuren: extraversion, intuition, thinking en judging. Dat wil zeggen, je neemt de touwtjes stevig in handen en handelt problemen op een directe manier af. Je houdt van organiseren en leidinggeven. Je bent doelgericht en laat je niet afschepen. Je denkt strategisch en ontwikkelt actiegerichte plannen om je doelen te bereiken. Je komt het meest tot je recht in activiteiten en beroepen waarin je je strategisch inzicht kunt gebruiken. Beroepen die bij je passen zijn bijvoorbeeld: bestuurder, consultant, en advocaat. Je leert het makkelijkste: door een combinatie van leermethoden, zoals lezingen en groepsactiviteiten. Valkuilen: je kunt té snel een beslissing nemen en te weinig rekening houden met anderen.
Zijn wij zo hetzelfde?
pi_157026250
Best een impact he Boor -O-
pi_157026396
Lekkere domper zo na je paar lekkere dagen Isa. 1 tip : probeer een afspraak te maken met iemand ipv 18564x aan de foon te hangen en niks op te schieten.
/ervaringsdeskundige
  donderdag 22 oktober 2015 @ 21:02:47 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157026669
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:

Ik moet zeggen, het heeft allemaal wel een hoog horoscoop gehalte, onze uitkomsten, van die zinnen die je lekker aanspreken. Zal nooit staan, je bent een botte hufter, of, voor jou is rioolontstopper het ideale beroep
Dat beroep lijkt mij ook wel wat. De shit van anderen opruimen heb ik als interimmer vaak genoeg gedaan. :')
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 oktober 2015 @ 21:05:37 #191
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_157026779
:
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 20:52 schreef Bluezz het volgende:
Best een impact he Boor -O-
:Y
Naast kroegbaas waar ik hem dan vooral van ken, veel avondjes biertjes gedronken :P, paar keer per jaar eten heeft mijn moeder tien jaar lang met zijn vrouw gezongen in hetzelfde koor en reden altijd samen. Ze wonen een paar straten verderop

Dus ja het is een flinke dreun en hakt er vandaag wel in.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 22 oktober 2015 @ 21:06:46 #192
45206 Pietverdriet
pi_157026836
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:02 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat beroep lijkt mij ook wel wat. De shit van anderen opruimen heb ik als interimmer vaak genoeg gedaan. :')
Er is ook niet veel mis mee, verdient ook goed, stinkt alleen soms wat, twee neven van mij doen het, maar het is geen beroep wat in dit soort testjes naar voren komt.
pi_157027722
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Er is ook niet veel mis mee, verdient ook goed, stinkt alleen soms wat, twee neven van mij doen het, maar het is geen beroep wat in dit soort testjes naar voren komt.
Nee, en eigenlijk is dat maar stom. Er is veel te weinig waardering voor mensen die loodgieten, schoonmaken, timmeren, stratenmaken etc.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 21:28:57 #194
45206 Pietverdriet
pi_157027875
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:25 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nee, en eigenlijk is dat maar stom. Er is veel te weinig waardering voor mensen die loodgieten, schoonmaken, timmeren, stratenmaken etc.
Een vak leren wordt heel erg op neer gekeken, wat eigenlijk belachelijk is.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 21:32:43 #195
63722 z80
I fink you freaky
pi_157028059
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Tegenwoordig zitten die lampen zo goed weggestopt dat het niet altijd meer zelf te doen is.. -O-
bij de volvo zijn de lampen juist makkelijk te vervangen. zelfs de xeon.
2 metalen beugels er uit trekken en je kan de complete koplampunit naar voren halen. 1 stekker er af en je kan de de koplampunit mee naar een tafel nemen om nog makkelijker de lamp te verwisselen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_157028255
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:32 schreef z80 het volgende:
bij de volvo zijn de lampen juist makkelijk te vervangen. zelfs de xeon.
hoe oude volvo? bij de nieuwere schijn je ook de hele bumper etc eraf te moeten halen en ben je minimaal een uur bezig
pi_157028523
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Absoluut zegt deze toekomstige verzekeringsagente :7

Met mijn neefje gaat het goed. Even heen en weer gereden.
Zondag ga ik richting Brabant en weer op bezoek.
Denk dat ik daar dan ook wel een paar dagen blijf.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 21:43:20 #198
63722 z80
I fink you freaky
pi_157028535
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:36 schreef liedetector het volgende:

[..]

hoe oude volvo? bij de nieuwere schijn je ook de hele bumper etc eraf te moeten halen en ben je minimaal een uur bezig
enkel van het laatste model xc90 weet ik het niet. deze nog niet in mijn handen gehad. maar alle andere modellen hoeft er niets los geschroefd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_157028562
Isa! :*
pi_157028758
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:43 schreef z80 het volgende:
enkel van het laatste model xc90 weet ik het niet. deze nog niet in mijn handen gehad. maar alle andere modellen hoeft er niets los geschroefd.
weet van de V50 dat het niet zo lastig is idd...verder lees ik overal drama verhalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')