Een eendje!! Mijn allerliefste favo auto ♡♡♡quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De Airco
[ afbeelding ]
De Startmotor
[ afbeelding ]
zien er nostalgisch uit, maar krijg geen aanrijding in een eend. Men rijd dwars door je heenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een eendje!! Mijn allerliefste favo auto ♡♡♡
Als je bijna niets gebruikt heb je dan op je vast recht gelet wat je betaalde en nu gaat betalen? Bij mij was vast recht altijd een groot deel van de rekeningenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij zijn via independer overgestapt op een andere stroomleverancier. scheelt 300 euro per jaar :ó Terwijl we eigenlijk geen stroom gebruiken want zonnepanelen maar vooral gas... dat is makkelijk verdiend ;P
Och lieverd toch. Ik ben elke dag om 5 uur mijn bedje uit. En ik heb elke dag om 5 uur een kuthumeur.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
M-K... mijn excuses voor mijn "vrolijke" wakker worden , van vanmorgen. Wist niet dat het over iets naars ging
Heb je ook een bakkerij?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Och lieverd toch. Ik ben elke dag om 5 uur mijn bedje uit. En ik heb elke dag om 5 uur een kuthumeur.
Pas na 9 uur word ik vrolijk.
Ik heb een huishoudenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heb je ook een bakkerij?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:05 schreef liedetector het volgende:
http://www.nu.nl/eten-en-(...)rijfsrestaurant.html
nee toch he!?
Wij moesten vroeger als kind een keertje tijdens een ritje naar Wijk aan Zee, de richting aangeven met een rode zakdoek toen die richtingaanwijzer kapot wasquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Afbeelding 1 is tevens de richtingaanwijzer
Dat wilde ik ook nog vragen en heb je Turnhout kunnen vinden?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:42 schreef minilot het volgende:
Klodder, ik kijk vast met mijn neus hoor, dus sorry als ik een post over het hoofd zag, maar hoe gaat het nou met je neefje?
Welkom thuis.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Wij zijn weer terug. En ik ga vroeg naar bed, want moe en kei sacherijnig door een brief van de belastingdienst. Van iets wat niet klopt, maar dat moet ik nu gaan bewijzen en ik weet niet goed of ik dat wel kan bewijzen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Wij zijn weer terug. En ik ga vroeg naar bed, want moe en kei sacherijnig door een brief van de belastingdienst. Van iets wat niet klopt, maar dat moet ik nu gaan bewijzen en ik weet niet goed of ik dat wel kan bewijzen.
Ik moet zeggen, het heeft allemaal wel een hoog horoscoop gehalte, onze uitkomsten, van die zinnen die je lekker aanspreken. Zal nooit staan, je bent een botte hufter, of, voor jou is rioolontstopper het ideale beroepquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:42 schreef golfer het volgende:
Ik wist het wel al en wordt weer bevestigd:
INTJ
Volgens het model van Jung zijn jouw voorkeuren: introversion, intuition, thinking en judging. Dat wil zeggen, je bent individualistisch ingesteld: van alle 16 types ben je de meest onafhankelijke. Je bent altijd op zoek naar nieuwe invalshoeken, hebt een scherp verstand en bent vlug van begrip. Je hebt veel vertrouwen in jezelf en trekt je niet teveel aan van anderen. Je komt het meest tot je recht in activiteiten en beroepen waarin je rustig je ideeën kunt ontwikkelen. Beroepen die bij je passen zijn bijvoorbeeld: advocaat, psycholoog, en onderzoeker. Je leert het makkelijkste: als je je eigen aanpak kunt kiezen en er hoge eisen aan je worden gesteld. Valkuilen: je kunt de realiteit van je plannen uit het oog verliezen of je verliezen in details.
Zijn wij zo hetzelfde?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:50 schreef mytec het volgende:
Ook wat tijd over in de trein, klopt redelijk
Volgens het model van Jung zijn jouw voorkeuren: extraversion, intuition, thinking en judging. Dat wil zeggen, je neemt de touwtjes stevig in handen en handelt problemen op een directe manier af. Je houdt van organiseren en leidinggeven. Je bent doelgericht en laat je niet afschepen. Je denkt strategisch en ontwikkelt actiegerichte plannen om je doelen te bereiken. Je komt het meest tot je recht in activiteiten en beroepen waarin je je strategisch inzicht kunt gebruiken. Beroepen die bij je passen zijn bijvoorbeeld: bestuurder, consultant, en advocaat. Je leert het makkelijkste: door een combinatie van leermethoden, zoals lezingen en groepsactiviteiten. Valkuilen: je kunt té snel een beslissing nemen en te weinig rekening houden met anderen.
Dat beroep lijkt mij ook wel wat. De shit van anderen opruimen heb ik als interimmer vaak genoeg gedaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik moet zeggen, het heeft allemaal wel een hoog horoscoop gehalte, onze uitkomsten, van die zinnen die je lekker aanspreken. Zal nooit staan, je bent een botte hufter, of, voor jou is rioolontstopper het ideale beroep
quote:
Er is ook niet veel mis mee, verdient ook goed, stinkt alleen soms wat, twee neven van mij doen het, maar het is geen beroep wat in dit soort testjes naar voren komt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat beroep lijkt mij ook wel wat. De shit van anderen opruimen heb ik als interimmer vaak genoeg gedaan.
Nee, en eigenlijk is dat maar stom. Er is veel te weinig waardering voor mensen die loodgieten, schoonmaken, timmeren, stratenmaken etc.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er is ook niet veel mis mee, verdient ook goed, stinkt alleen soms wat, twee neven van mij doen het, maar het is geen beroep wat in dit soort testjes naar voren komt.
Een vak leren wordt heel erg op neer gekeken, wat eigenlijk belachelijk is.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, en eigenlijk is dat maar stom. Er is veel te weinig waardering voor mensen die loodgieten, schoonmaken, timmeren, stratenmaken etc.
bij de volvo zijn de lampen juist makkelijk te vervangen. zelfs de xeon.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Tegenwoordig zitten die lampen zo goed weggestopt dat het niet altijd meer zelf te doen is..
hoe oude volvo? bij de nieuwere schijn je ook de hele bumper etc eraf te moeten halen en ben je minimaal een uur bezigquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:32 schreef z80 het volgende:
bij de volvo zijn de lampen juist makkelijk te vervangen. zelfs de xeon.
Absoluut zegt deze toekomstige verzekeringsagentequote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, het heeft allemaal wel een hoog horoscoop gehalte, onze uitkomsten, van die zinnen die je lekker aanspreken. Zal nooit staan, je bent een botte hufter, of, voor jou is rioolontstopper het ideale beroep
enkel van het laatste model xc90 weet ik het niet. deze nog niet in mijn handen gehad. maar alle andere modellen hoeft er niets los geschroefd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:36 schreef liedetector het volgende:
[..]
hoe oude volvo? bij de nieuwere schijn je ook de hele bumper etc eraf te moeten halen en ben je minimaal een uur bezig
weet van de V50 dat het niet zo lastig is idd...verder lees ik overal drama verhalenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:43 schreef z80 het volgende:
enkel van het laatste model xc90 weet ik het niet. deze nog niet in mijn handen gehad. maar alle andere modellen hoeft er niets los geschroefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |