Daar heb ik totaal geen verstand van, misschien weet je vader het?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Doen vierkleurige teennagels het goed in die scene ja?
Hahahaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:17 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
[..]
Ze waren lekker uiteraard, zwakte he.
[ afbeelding ]
Hmm, nieuwe schoenen nodig
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:02 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Daar heb ik totaal geen verstand van, misschien weet je vader het?
Onder artsen zijn de lullo's ook goed vertegenweurdigd over het algemeen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:53 schreef EDMAN- het volgende:
Hij moest lachen uiteraard. Ik had niks gezegd, om z'n reactie af te wachten, en hij vond het mooie kleurtjes. 'Feestje gehad?' Mensenkennis die man.
Al met al viel het mee. Slotje
ps. hoef geen steunzolen
En heel FOK! natuurlijk...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:59 schreef PandaDrop het volgende:
Alleen de huisarts en de artsassistente zullen het weten en mogen het niet door vertellen.
Waarom steek je je tong niet even tussen de tenen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:57 schreef -supergirl- het volgende:
Waar is je kleine teen? Waarom heb je haar op je voeten? Waarom heb je zulke gekke teennagels?
Godverdomme, lekkere tenen. Wil ik wel een keer aan zuigen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:17 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
[..]
Ze waren lekker uiteraard, zwakte he.
[ afbeelding ]
Hmm, nieuwe schoenen nodig
De kleine is wat verlegen, ook niet erg fotogeniek.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:57 schreef -supergirl- het volgende:
Waar is je kleine teen? Waarom heb je haar op je voeten? Waarom heb je zulke gekke teennagels?
Mijn zegen heb je, kom maar langs. Ben wel erg kieteligquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:35 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Godverdomme, lekkere tenen. Wil ik wel een keer aan zuigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |