Omdat ze stonden te laseren en ik daardoor 2 boetes had gekregen. Maar over het algemeen genomen kan ik geen respect voor ze opbrengen.quote:
pics van jouw dochter?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:48 schreef jatochneetoch het volgende:
Totdat je dochtertje aangereden wordt door een hardrijder, dan staat TS het hardst te roepen dat er meer gecontroleerd moet worden.
Tja, moeten die kinderen ook beter uitkijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:48 schreef Fretwork het volgende:
Want mensen die dronken een kind zullen doodrijden preventief van de weg halen is niet belangrijk?
volgens mij is het alleen jou schuld dat je je niet aan de regels houd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Omdat ze stonden te laseren en ik daardoor 2 boetes had gekregen. Maar over het algemeen genomen kan ik geen respect voor ze opbrengen.
Lijkt me evident.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tja, moeten die kinderen ook beter uitkijken.
Omdat?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:54 schreef Fretwork het volgende:
Sowieso, als je een boete krijgt in Nederland ben je zo achterlijk als drie kilo walvisblubber.
Omdat het in de gaten houden van je snelheid de makkelijkste taak is die er bestaat. Ook omdat het in Nederland overal goed aangegeven is, je flitsmeister hebt en je überhaupt geen tijd goed kan maken hier.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Omdat ze stonden te laseren en ik daardoor 2 boetes had gekregen. Maar over het algemeen genomen kan ik geen respect voor ze opbrengen.
er is niks mis met de politie.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:14 schreef Kaas- het volgende:
Gek hoe het altijd tokkies die regelmatig met politie in aanraking komen zijn die geen respect voor ze hebben. Hoe zou dat nu toch komen? Het zal in elk geval niet aan hen zelf liggen, ben je mal.
Ah. Onterechte klacht dusquote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Flitsmeister geeft echt niet alles weer, geloof me. Toch wordt de kans idd wel kleiner als je een beetje op let. Ik heb vooral een probleem als ik aan het bellen ben, hands free uiteraard. Op dat moment let ik niet meer goed op de maximum snelheden etc.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Omdat het in de gaten houden van je snelheid de makkelijkste taak is die er bestaat. Ook omdat het in Nederland overal goed aangegeven is, je flitsmeister hebt en je überhaupt geen tijd goed kan maken hier.
Het is * Eens, motherfucker.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:24 schreef Tomansss het volgende:
Misschien moeten we eens per jaar maar is The Purge invoeren.
Nou dat doen ze zelf ook genoeg, n paar per jaar rijden ze zelf dood.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:48 schreef Fretwork het volgende:
Want mensen die dronken een kind zullen doodrijden preventief van de weg halen is niet belangrijk?
Ik snap je punt nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:34 schreef eddehaas het volgende:
[..]
Nou dat doen ze zelf ook genoeg, n paar per jaar rijden ze zelf dood.
Nog nooit gehoord dat een ambulance iemand dood heeft gereden, terwijl die lui echt haast hebben om iemands zn leven te redden. En die wouten voornamelijk reageren op een oproep van een verwarde man met een paperclip.
Jij hebt geen respect voor mensen die jou op een fout betrappen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, laten we dan beginnen met analfabeten te ruimen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:24 schreef Tomansss het volgende:
Misschien moeten we eens per jaar maar is The Purge invoeren.
Lekker voor je.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Omdat ze stonden te laseren en ik daardoor 2 boetes had gekregen.
Zullen ze vast last van hebben.quote:Maar over het algemeen genomen kan ik geen respect voor ze opbrengen.
Ik ben een nichtje van mij kwijtgeraakt door een randdebiel zoals jij, omdat ie zonodig harder dan 60 moest rijden door een woonwijk. Kneus.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tja, moeten die kinderen ook beter uitkijken.
Excuses, ik vind het heel erg hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:12 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Ik ben een nichtje van mij kwijtgeraakt door een randdebiel zoals jij, omdat ie zonodig harder dan 60 moest rijden door een woonwijk. Kneus.
Handig ja, bij hevige regenval ook nog eens 30km te hard rijden. Op een motor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Even een samenvatting uit het motorrijtopic: TS is gelaserd met 83 waar je 50 mag. Dit kwam omdat TS de lasergun over het hoofd zag omdat het zicht door hevige regenval zeer slecht was.
Kortom, onterechte klacht.
Regels "G"quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Excuses, ik vind het heel erg hoor.
Maar om drie redenen ben ik het daar niet mee eens:
1. Mijn overtreding was op een 5-baans weg, buiten een woonwijk, waar geen voetganger of auto te bekennen was.
2. Ik was zelf op een motor, dus als ik een auto zou aanrijden was ik diegene die pech had.
3. Een geldboete gaat het niet oplossen dat ik te hard rij. Die lost alleen maar het begrotingstekort van de overheid op en voorziet een miljoen werklozen van nieuw meubilair en een mooie auto
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:41 schreef Gezicht het volgende:
Mensen die op politie haten zijn misschien nog wel dommer dan dat anti-vluchtelingen volk
Een stevige 'foei' van ome agent is doeltreffender bij jou?quote:3. Een geldboete gaat het niet oplossen dat ik te hard rij. Die lost alleen maar het begrotingstekort van de overheid op en voorziet een miljoen werklozen van nieuw meubilair en een mooie auto
Haha klapjostiquote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |