Omdat ze stonden te laseren en ik daardoor 2 boetes had gekregen. Maar over het algemeen genomen kan ik geen respect voor ze opbrengen.quote:
pics van jouw dochter?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:48 schreef jatochneetoch het volgende:
Totdat je dochtertje aangereden wordt door een hardrijder, dan staat TS het hardst te roepen dat er meer gecontroleerd moet worden.
Tja, moeten die kinderen ook beter uitkijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:48 schreef Fretwork het volgende:
Want mensen die dronken een kind zullen doodrijden preventief van de weg halen is niet belangrijk?
volgens mij is het alleen jou schuld dat je je niet aan de regels houd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Omdat ze stonden te laseren en ik daardoor 2 boetes had gekregen. Maar over het algemeen genomen kan ik geen respect voor ze opbrengen.
Lijkt me evident.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tja, moeten die kinderen ook beter uitkijken.
Omdat?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:54 schreef Fretwork het volgende:
Sowieso, als je een boete krijgt in Nederland ben je zo achterlijk als drie kilo walvisblubber.
Omdat het in de gaten houden van je snelheid de makkelijkste taak is die er bestaat. Ook omdat het in Nederland overal goed aangegeven is, je flitsmeister hebt en je überhaupt geen tijd goed kan maken hier.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Omdat ze stonden te laseren en ik daardoor 2 boetes had gekregen. Maar over het algemeen genomen kan ik geen respect voor ze opbrengen.
er is niks mis met de politie.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:14 schreef Kaas- het volgende:
Gek hoe het altijd tokkies die regelmatig met politie in aanraking komen zijn die geen respect voor ze hebben. Hoe zou dat nu toch komen? Het zal in elk geval niet aan hen zelf liggen, ben je mal.
Ah. Onterechte klacht dusquote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Flitsmeister geeft echt niet alles weer, geloof me. Toch wordt de kans idd wel kleiner als je een beetje op let. Ik heb vooral een probleem als ik aan het bellen ben, hands free uiteraard. Op dat moment let ik niet meer goed op de maximum snelheden etc.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Omdat het in de gaten houden van je snelheid de makkelijkste taak is die er bestaat. Ook omdat het in Nederland overal goed aangegeven is, je flitsmeister hebt en je überhaupt geen tijd goed kan maken hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |