Dat blijkt. Maar toch een Rutten van een baas.quote:
Wat mij betreft stappen we over op de hockeyregel, wel of niet bewust of aangeschoten: penaltyquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je de spelregels aanpassen, maar volgens het boekje is dit niet eens een twijfelgeval.
Hem herinner ik mij enkel nog om het inslikken van zijn tongquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hendrix is echt net Johann Vogel.
Ik enkel van zijn balletjes breed.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hem herinner ik mij enkel nog om het inslikken van zijn tong
Wat mij betreft niet. Het lijkt tegenwoordig al genoeg op hockey.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat mij betreft stappen we over op de hockeyregel, wel of niet bewust of aangeschoten: penalty
Als dat zijn hoogtepunt was dan is het niet verbazend dat enkel het inslikken van zijn tong nog is bijgeblevenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik enkel van zijn balletjes breed.
Vogel
Zelden zo'n antivoetballer gezien.
Die ging toen nog naar AC Milan. Het grote AC Milan.
Ik herinner hem vanwege zijn briljante inspeelpass en overzichvermogen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hem herinner ik mij enkel nog om het inslikken van zijn tong
wat denk je van bogelundquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik enkel van zijn balletjes breed.
Vogel
Zelden zo'n antivoetballer gezien.
Die ging toen nog naar AC Milan. Het grote AC Milan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |