Dat blijkt. Maar toch een Rutten van een baas.quote:
Wat mij betreft stappen we over op de hockeyregel, wel of niet bewust of aangeschoten: penaltyquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je de spelregels aanpassen, maar volgens het boekje is dit niet eens een twijfelgeval.
Hem herinner ik mij enkel nog om het inslikken van zijn tongquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hendrix is echt net Johann Vogel.
Ik enkel van zijn balletjes breed.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hem herinner ik mij enkel nog om het inslikken van zijn tong
Wat mij betreft niet. Het lijkt tegenwoordig al genoeg op hockey.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat mij betreft stappen we over op de hockeyregel, wel of niet bewust of aangeschoten: penalty
Als dat zijn hoogtepunt was dan is het niet verbazend dat enkel het inslikken van zijn tong nog is bijgeblevenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik enkel van zijn balletjes breed.
Vogel
Zelden zo'n antivoetballer gezien.
Die ging toen nog naar AC Milan. Het grote AC Milan.
Ik herinner hem vanwege zijn briljante inspeelpass en overzichvermogen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hem herinner ik mij enkel nog om het inslikken van zijn tong
wat denk je van bogelundquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik enkel van zijn balletjes breed.
Vogel
Zelden zo'n antivoetballer gezien.
Die ging toen nog naar AC Milan. Het grote AC Milan.
En de wereldbekerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:33 schreef Morendo het volgende:
Als PSV hier wint en ook thuis wint van Wolfsburg. Dan maken ze goede kansen om de CL te winnen.
Als PSV de komende 11 Europese wedstrijden wint ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:33 schreef Morendo het volgende:
Als PSV hier wint en ook thuis wint van Wolfsburg. Dan maken ze goede kansen om de CL te winnen.
en deensquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Van Bogelund herinner ik mij enkel nog dat hij kaal was
De bal is rond. Het is 11 tegen 11.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als PSV de komende 11 Europese wedstrijden wint ook.
Wat ik zo zag, was er geen wijde armen gewoon een normale positie van de armen, waar dan toevallig de bal tegen aan kwam.Maar ik kan het natuurlijk verkeerd gezien hebben..quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Armen wijd en de bal geblokt zodat een Psv'er er niet bij kon. Hoeveel erger wil jij het krijgen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |