Hoe oud is hij en die date lijkt wel 50 in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:49 schreef RipCity het volgende:
Jezus wat een ouwe taart hebben ze utigekozen voor die tattoo dude.
Hij was zo nukkig, dat kan niet nep zijnquote:Op donderdag 8 december 2016 00:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja zou het nep zijn allemaal?
Nee, coach Judith heeft niks.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Is zij niet net wat minder verstandelijk gehandicapt dan hij?
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, coach Judith heeft niks.
Verkering was van korte duur, hij wilt gelijk trouwenquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:27 schreef ato het volgende:
Ik moest wel lachen om Joris en Margot, heerlijk droog.
Gewoon vragen om verkering en hij mag het ook na het ijsje..
"Ja. Ik wil wel."quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:35 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Verkering was van korte duur, hij wilt gelijk trouwen![]()
En ze kregen applausquote:Op woensdag 14 december 2016 10:22 schreef Silenus het volgende:
Zijn huwelijksaanzoek deed 'ie wel heel subtiel, schitterend. En niet zomaar op de knie, nee, compleet in de spagaat.
Hij is 40 en zij 36 als ik het goed gehoord hebquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hoe oud is hij en die date lijkt wel 50 in ieder geval.
Ik vergeet nog het moment waarbij Joris met werkelijk alles wil toosten. "Eerst het eten!", hij met dat bord omhoog en dat meisje: 'nee Joris, wel met bestek.'quote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze lijkt mij te slim voor hemMaar misschien heeft ze dat zelf niet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |