Is wel bijna altijd zo bij die gecaste types..overdreven praten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:57 schreef Aspergermeisje het volgende:
Die meid die met Yuriandy date praat regen hem alsof ze zijn begeleidster is.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:05 schreef djkoelkast het volgende:
Een programma als dit verzieken met je "alles is gecast"-praatLaat het gewoon zijn.
Ja, èn?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
In het eerste of tweede seizoen zat zo'n vrouw die met haar date een bootje ging varen. Daarna was een 'vervolgdate' bij de efteling. Gozer heette evert dacht ik.
Vervolgens kwam hij bij Mindf*ck terecht, als toevallige voorbijganger.. ja vast.
Alleen de syndroom van down dates zijn echt imho, de rest klopt gewoon niet.
Ja, ze zijn leuk samenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat het echt een match is tussen dat slechtziende meisje en die blonde jongen.
Vind je? Ik vond vooral dat ze echt amper aan het praten waren voor een date . Is ook maar net wat ze laten zien maar toch.quote:
Deze is toch echt wel een stuk vrouwelijkerquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:50 schreef Chai het volgende:
Lijkt die date van Jurendy nou heel erg op dat meisje van vorige week?
Ja qua kleding. Gezicht komt wel een beetje overeen toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Deze is toch echt wel een stuk vrouwelijker
Dat is waar. Iets slanker wellicht.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja qua kleding. Gezicht komt wel een beetje overeen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |