Die pokerface valt in real life wel mee eigenlijk, ze is wel echt vriendelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mick leek eerder een sociale werker. Eerst dacht ik ook nog dat die niet straight was.
En idd dat dove meisje... Ze is idd niet heel 'vreemd' ofzo maar telkens op die dates vind ik d'r maar heel weinig spontaan.. Weinig lachen en vrij serieus en telkens in gesprek lijkt ze een beetje down. Echt alsof ze met pokerface rondloopt hele dag. Je hebt geen idee wat er eigenlijk echt in d'r omgaat...
Maargoed staat ook zo'n dikke camera op je gezicht. Helpt niet mee.
Ze hoort ook haar eigen stem niet hè, dus heeft weinig intonatie. Ik herken dat wel van dove mensen die ik ken.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
Die pokerface valt in real life wel mee eigenlijk, ze is wel echt vriendelijk.
Ik vind dat ze het best goed doet qua spraak en evengoed wel wat intonatie.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze hoort ook haar eigen stem niet hè, dus heeft weinig intonatie. Ik herken dat wel van dove mensen die ik ken.
Mijn lief en ik proosten met eten als we geen glas hebben om mee te proosten.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mensen met een bord zien proosten.
Misschien heeft die knul dat thuis gezien ofzo.
Ik vertrouw dat ook niet helemaal.quote:Op donderdag 22 december 2016 20:05 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht bij Mick ook dat hij gay was. Kan weer prima zo'n castingbureautype zijn die ze een tv-rolletje aanbieden.
Ja lievvvquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Dat meisje dat amper wat kan zien vind ik erg leuk. Wat een positief leuk meisje.
Klopt, ze zei dat ze na een tweede date toch te veel van elkaar verschildenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:59 schreef zoem het volgende:
De vorige date is dus niets geworden bij deze kleine vrouw?
in lengte?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:00 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Klopt, ze zei dat ze na een tweede date toch te veel van elkaar verschilden
Klopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:47 schreef Paxcon het volgende:
Leuk een eerste date met zo'n kok constant op je neus
Ah, dat vermoedde ik dus al. Ze zit in de zorg.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:57 schreef Aspergermeisje het volgende:
Die meid die met Yuriandy date praat regen hem alsof ze zijn begeleidster is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |