Ik ga het lezen, paar dagen maakt niet uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 07:56 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Zijn al 2 jaar actief. De maker geeft ook uitgebreid antwoord op alles in de reddit posts.
Is vereist op de ipad. Raar dat ze een app hebben gemaakt en dan nergens uitleggen waar je moet registreren.quote:
Yup, .io is dood, voorgoed zoals het er uit ziet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:00 schreef Gezicht het volgende:
.io is offline gehaald? Ben maar overgestapt naar .se.
Een aantal makers van .io zijn er mee gestopt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:00 schreef Gezicht het volgende:
.io is offline gehaald? Ben maar overgestapt naar .se.
Inderdaad. Alleen staan er ook films in de lijst, die nog niet afspeelbaar zijn. Bijvoorbeeld The Martian. Zet 'm dan niet in de lijstquote:
Kun je dan ook gewoon nederlandse tv zenders bekijken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen staan er ook films in de lijst, die nog niet afspeelbaar zijn. Bijvoorbeeld The Martian. Zet 'm dan niet in de lijst![]()
Niet dat ik weet😉quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:39 schreef borbit het volgende:
[..]
Kun je dan ook gewoon nederlandse tv zenders bekijken?
Er is wel een gedeelte met tv kanalen. Maar ik zie er niks Nederlands tussen staan.quote:
Want Popcorntime gaat echt niet meer terugkomen denk je?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:57 schreef H0D3NPYL het volgende:
TT kan veranderd worden in Strem.io?
nee ander progamma heet butter moet hetzelfde zijn als popcornquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:30 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Want Popcorntime gaat echt niet meer terugkomen denk je?
Er is nog steeds een popcorntime fork live hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:42 schreef Inca het volgende:
[..]
nee ander progamma heet butter moet hetzelfde zijn als popcorn
Maar dan met legale content.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:42 schreef Inca het volgende:
[..]
nee ander progamma heet butter moet hetzelfde zijn als popcorn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |