quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
Pathe Unlimited bestaat ook.
Oke dan moet je wel naar de bios zelf en kost 19 euro per maand.
Dus of die licenties nou echt heel prijzig zijn?
Nu snap ik dat er Bioscopen zijn die de huidige films niet op Netflix zouden willen hebben maar zodra ze op DVD/BluRay/iTunes gelanceerd worden denk ik dat je met 25 euro per maand spot on zit qua prijs.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:57 schreef dimmak het volgende:
Het probleem is dat je veel van die services hebt. Dus je moet Netflix, Pathe, HBO, FOX, Videoland en ga zo maar door wil je alles kijken wat je wil. Dat kost natuurlijk klauwen met geld.
Er is gewoon niet zoveel plek voor al die initatieven.quote:
Daar is echt wel heel veel meer hoor dan die 4. En dat is het probleem voor iedereen. Wil je alles zien ben je 10 abonnementen verder.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Er is gewoon niet zoveel plek voor al die initatieven.
Kijk naar de US daar heb je Netflix, Hulu, HBO en Fox Sports.
En dan heb je het over een land zo groot als Europa.
Als iTunes met een streaming abonnement komt heb je enkel nog iets voor Sport nodig maar dat is afdoende qua content.
Heeft hiermee te maken, 5 mensen hebben het team verlaten en het zal nog wel even duren eer het programma weer zal werken. Jammer. De SE versie ga ik niet gebruiken https://www.reddit.com/r/(...)tioning_please_calm/quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:03 schreef richolio het volgende:
Ligt eruit bij mij..
[ afbeelding ]
En Dutch Filmworks is trouwens al schadeclaims aan het voorbereiden, maar dat staat los van dat het er hier uit ligt.
Maar niet streamen naar de Chromecast....Ai.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:26 schreef richolio het volgende:
Balen.
Geen probleem verder, je kan gewoon de .torrent file erin slepen of de magnet link en dan kan je gewoon normaal kijken.
[ afbeelding ]
se versie zeker..die bagger isquote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:11 schreef Komakie het volgende:
Ik kan gewoon popcorntime streamen vanuit popcorn time hoor
Ja dat zal allemaal maar ik snap niet waarom iedereen zo tegen de SE versie is terwijl die altijd perfect werkt en de IO versie nog wel eens problemen heeft..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:27 schreef Sarasi het volgende:
In io versie ook gewoon, als ik de .torrent heb gesleept. VLC staat standaard rechtsonder, kan daar ook chromecast van maken.
Was een reactie op de reactie boven jou.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal maar ik snap niet waarom iedereen zo tegen de SE versie is terwijl die altijd perfect werkt en de IO versie nog wel eens problemen heeft..
Ik gebruik de io versie en die werkt bij mij prima.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal maar ik snap niet waarom iedereen zo tegen de SE versie is terwijl die altijd perfect werkt en de IO versie nog wel eens problemen heeft..
Heb heel veel goede dingen over XBMC gehoord maar niemand in mn omgeving draait dat.quote:
Popcorntime is internationaal en de gebruikers zitten in Nederland. Het is ook geen applicatie die je zou kunnen blokkeren en ook al zou dat het wel zijn dan nog heeft het verleden wel uitgewezen dat nationale ISP blokkades een wassen neus zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:26 schreef 0108daniel het volgende:
Waarom gaan ze niet achter popcorn time aan ipv achter de gebruikers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |