abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156988644

Popcorn Time is een videostreamingdienst voor films en tv-series die in Nederland in relatief korte tijd veel populariteit heeft vergaard. Popcorn Time is in tegenstelling tot Netflix gratis te gebruiken en ook op veel verschillende apparaten beschikbaar. De videostreamingdienst is echter wel illegaal omdat het gebruiktmaakt van torrents.

Forks
Het originele Popcorn Time is na druk vanuit hollywood gestopt. Maar doordat de ontwikkelaar zijn bron online gooide kwamen er daarna vele forks. Ik zal proberen om er een paar op een rijtje te zetten.

• Popcorntime.io: Volgens vele de meest veilige versie. Gebruikt ook 1 bron van torrents en daarbij horende ondertiteling. En heeft mogelijkheden om te streamen via Chromecast en Airplay.
• Time4Popcorn: Ingebouwde VPN maar volgens sommige wel onveilig. Heeft wel een android en iOS app wat natuurlijk een pluspunt is.

Eventuele aanvullingen op de OP zijn welkom.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156988680
Laatste posts oude topic:
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:55 schreef nils7 het volgende:

[..]

Pathe Unlimited bestaat ook.
Oke dan moet je wel naar de bios zelf en kost 19 euro per maand.
Dus of die licenties nou echt heel prijzig zijn?
Nu snap ik dat er Bioscopen zijn die de huidige films niet op Netflix zouden willen hebben maar zodra ze op DVD/BluRay/iTunes gelanceerd worden denk ik dat je met 25 euro per maand spot on zit qua prijs.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:57 schreef dimmak het volgende:
Het probleem is dat je veel van die services hebt. Dus je moet Netflix, Pathe, HBO, FOX, Videoland en ga zo maar door wil je alles kijken wat je wil. Dat kost natuurlijk klauwen met geld.
pi_156988743
Als 'mijn' bios zo'n Pathe-kaart had, had ik het wel geweten ;(
Tap tap tap
  woensdag 21 oktober 2015 @ 12:02:42 #4
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_156988753
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:59 schreef dimmak het volgende:
Laatste posts oude topic:

[..]

[..]

Er is gewoon niet zoveel plek voor al die initatieven.
Kijk naar de US daar heb je Netflix, Hulu, HBO en Fox Sports.
En dan heb je het over een land zo groot als Europa.

Als iTunes met een streaming abonnement komt heb je enkel nog iets voor Sport nodig maar dat is afdoende qua content.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_156988848
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:02 schreef nils7 het volgende:

[..]

Er is gewoon niet zoveel plek voor al die initatieven.
Kijk naar de US daar heb je Netflix, Hulu, HBO en Fox Sports.
En dan heb je het over een land zo groot als Europa.

Als iTunes met een streaming abonnement komt heb je enkel nog iets voor Sport nodig maar dat is afdoende qua content.
Daar is echt wel heel veel meer hoor dan die 4. En dat is het probleem voor iedereen. Wil je alles zien ben je 10 abonnementen verder.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 12:44:48 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_156989753
En toch is er geen vergelijkbaar betalingsconcept met Netflix waarbij je wel actuele films kunt kijken. Of in ieder geval niet in Nederland.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 21 oktober 2015 @ 22:03:13 #7
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_157004165
Ligt eruit bij mij..

En Dutch Filmworks is trouwens al schadeclaims aan het voorbereiden, maar dat staat los van dat het er hier uit ligt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_157004272
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:03 schreef richolio het volgende:
Ligt eruit bij mij..

[ afbeelding ]

En Dutch Filmworks is trouwens al schadeclaims aan het voorbereiden, maar dat staat los van dat het er hier uit ligt.
Heeft hiermee te maken, 5 mensen hebben het team verlaten en het zal nog wel even duren eer het programma weer zal werken. Jammer. De SE versie ga ik niet gebruiken https://www.reddit.com/r/(...)tioning_please_calm/
  woensdag 21 oktober 2015 @ 22:26:04 #9
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_157004986
Balen.

Geen probleem verder, je kan gewoon de .torrent file erin slepen of de magnet link en dan kan je gewoon normaal kijken.

'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_157006806
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:26 schreef richolio het volgende:
Balen.

Geen probleem verder, je kan gewoon de .torrent file erin slepen of de magnet link en dan kan je gewoon normaal kijken.

[ afbeelding ]
Maar niet streamen naar de Chromecast....Ai.
pi_157007942
Afspelen in Popcorntime, op U drukken en dan plakken in een google chrome tabblad. Die casten. Moet werken. :)
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 00:11:37 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157008198
Ik kan gewoon popcorntime streamen vanuit popcorn time hoor
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_157009106
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 00:11 schreef Komakie het volgende:
Ik kan gewoon popcorntime streamen vanuit popcorn time hoor
se versie zeker..die bagger is
pi_157009120
Ik snap niet waarom iedereen altijd de SE versie als bagger afschrijft terwijl ik al sinds het begin de se versie heb en die ALTIJD werkt terwijl de IO versie regelmatig problemen heeft. Wat is er in godsnaam zo goed aan jullie IO versie als die zo vaak problemen heeft en wat is er zo slecht aan de SE versie die altijd goed werkt?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_157009125
In io versie ook gewoon, als ik de .torrent heb gesleept. VLC staat standaard rechtsonder, kan daar ook chromecast van maken. ;)
pi_157009142
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 01:27 schreef Sarasi het volgende:
In io versie ook gewoon, als ik de .torrent heb gesleept. VLC staat standaard rechtsonder, kan daar ook chromecast van maken. ;)
Ja dat zal allemaal maar ik snap niet waarom iedereen zo tegen de SE versie is terwijl die altijd perfect werkt en de IO versie nog wel eens problemen heeft..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_157009172
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 01:29 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja dat zal allemaal maar ik snap niet waarom iedereen zo tegen de SE versie is terwijl die altijd perfect werkt en de IO versie nog wel eens problemen heeft..
Was een reactie op de reactie boven jou. :) Ik heb niks tegen wat voor versie dan ook, gebruik alleen zelf .io omdat ik die interface prettiger vind.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 10:28:45 #18
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157012060
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 01:29 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik gebruik de io versie en die werkt bij mij prima.
Aangezien die prima werkt gebruik ik de se versie niet. Of die dus lekker werkt of niet, geen probleem. Maar de IO werkt goed dus zie geen reden om over te stappen.

Heeft de SE sowieso ondersteuning voor Chromecast? IO wel dus dat is sowieso een reden om hem te gebruiken.
pi_157012126
Piratebay en kickass zijn anders ook goeie alternatieven
pi_157012175
De Pulsar plugin voor Kodi jongens. :)
  donderdag 22 oktober 2015 @ 11:22:41 #21
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157013001
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 10:35 schreef dimmak het volgende:
De Pulsar plugin voor Kodi jongens. :)
Heb heel veel goede dingen over XBMC gehoord maar niemand in mn omgeving draait dat.
Schijnt goed te werken maar je moet wel goede reps hebben, enig idee hoe ik dat instel?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 22 oktober 2015 @ 11:22:52 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157013005
Maar nu Brein gaat proberen om achter individuele popcorn/download users aan te gaan, doen jullie nog iets qua bescherming om dit lastiger te maken voor Brein? vpn? iets anders? En hoe zou je het aanpakken als er een technische no-no bij betrokken is die je niet echt iets kan laten doen op PC gebied?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_157013090
Waarom gaan ze niet achter popcorn time aan ipv achter de gebruikers.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 11:29:49 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157013152
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 11:26 schreef 0108daniel het volgende:
Waarom gaan ze niet achter popcorn time aan ipv achter de gebruikers.
Popcorntime is internationaal en de gebruikers zitten in Nederland. Het is ook geen applicatie die je zou kunnen blokkeren en ook al zou dat het wel zijn dan nog heeft het verleden wel uitgewezen dat nationale ISP blokkades een wassen neus zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')