Eens maar vorig jaar was het bijvoorbeeld echt niet de moeite. Dan vind ik ze dit jaar sterker programmeren in de breedte. Al kunnen ze wel een sterke headliner nog gebruiken ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:12 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Prima nemen ja. Maar voor 250+ entree en camping voor 88.000 man mag dat ook wel.
Breedte heeft wel meer potentie ja. Parov stellar twee jaar geleden was trouwens een heerlijk feestje! Hopelijk komen ze trouwens niet weer met Kings of Leon als headliner, kijkend naar dat jaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Eens maar vorig jaar was het bijvoorbeeld echt niet de moeite. Dan vind ik ze dit jaar sterker programmeren in de breedte. Al kunnen ze wel een sterke headliner nog gebruiken ja.
1 of 2 JD nummers meestal geloof ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Mooie namen toegevoegd! Ben benieuwd naar New Order (zouden ze nog herinneringen doen aan Joy Division?), Robert Plant is prima en natuurlijk the Last Shadow Puppets, geniaal!
Wat is een eind reizen? Pinkpop is voor mij zelfs iets verder weg.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:20 schreef mrsmith0331 het volgende:
Hmmm... Paar aardige namen maar meeste is ook gewoon in Nederland te zien toch? Wel een eind reizen naar Werchter. Anderzijds, schijnt wel tof te zijn een keer mee te pakken... Twijfeltwijfel. Wil de Shadow puppets wel keertje live zien, en die clubshow gaat toch niet lukken
twitter:RockWerchter twitterde op woensdag 27-01-2016 om 16:04:22.@gutterdammerung - "the loudest silent movie on earth" at Rock Werchter! Read more: https://t.co/YVzjRHD6L8 #RW16 https://t.co/qYIQo1TmVJ reageer retweet
Toffe lichting weer wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tame Impala, At The Drive-In, Sigma Live, Band of Horses, Gary Clark Jr., Savages and Bear’s Den!
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Raar. Tame Impala deelt deze poster van Rock Werchter.
[ afbeelding ]
Dat was gewoon een geintje (graz). Ergens een fake poster vandaan gehaald ofzoquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:21 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar goed, ik las ook dat iemand net met ze in de coffeeshop zat, dus zo verwonderlijk is het ook weer niet.
3 juli zijn ze ook nog vrij toch? Volgens mij staan in dat tourschema juni en juli een beetje door elkaar.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Susi het volgende:
Op festileaks wordt Tenacious D genoemd. Die hebben nog een gaatje op 2 juli, maar dan zouden ze naast Editors en RHCP staan. Bovendien zouden ze dan vijf dagen achtereen spelen. Het klinkt heel gaaf, maar ik vrees dat het bij dromen blijftg.
Oh ik zie nu dat er Jun staat ipv Jul inderdaadquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:17 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
3 juli zijn ze ook nog vrij toch? Volgens mij staan in dat tourschema juni en juli een beetje door elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |