Je hebt toch wel een WA verzekering?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:06 schreef Blackout70 het volgende:
Helaas zijn de kortdenkers met 'opvoeden' vaak de mensen die juist dit soort problematiek veroorzaken (en dus ook zorgen dat zoon niet juist kan meedraaien in maatschappij)
Zou het gebeuren dan denk ik inderdaad dat een advocaat nog wel eens duurder kan zijn, daarom dat ik maar vast ga polsen. Er zijn al meerdere gesprekken in de afgelopen weken geweest waarin de verantwoordelijkheden van school en ons besproken zijn (Wij voldoen zeker aan onze verantwoordelijkheden trouwens.)
Nou dan krijgen ze van mij een tik voor de reet!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:01 schreef Adames het volgende:
[..]
jij hebt geen kinderen met driftbuien zeker?
Ja ik wel. Al is ze er nu overheen maar ik zou het niet eens in mijn hoofd halen een ander aansprakelijk te stellen als mijn dochter iets kapot zou maken in een driftbui.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:01 schreef Adames het volgende:
[..]
jij hebt geen kinderen met driftbuien zeker?
Opvoeding is de verantwoordelijkheid van de maatschappij! De regering is er verantwoordelijk voor als iemands kind een raam kapot trapt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ja ik wel. Al is ze er nu overheen maar ik zou het niet eens in mijn hoofd halen een ander aansprakelijk te stellen als mijn dochter iets kapot zou maken in een driftbui.
Hoe haal je het in je hoofd
Wacht even. Zeg je hier nu serieus dat het de schuld van anderen is dat je zoon niet goed mee kan komen? Het is de schuld van kortdenkers? Is het niet jouw zoon die een driftbui krijgt en een ruit sloopt?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:06 schreef Blackout70 het volgende:
Helaas zijn de kortdenkers met 'opvoeden' vaak de mensen die juist dit soort problematiek veroorzaken (en dus ook zorgen dat zoon niet juist kan meedraaien in maatschappij)
Hoe kom je daar nou bij? Ik heb niks met jouw kinderen te maken en jij niks met de mijne. Ouders zijn verantwoordelijk voor de opvoeding. Dat is zelfs bij wet zo geregeld. Jij bent verantwoordelijk voor jouw kind.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Opvoeding is de verantwoordelijkheid van de maatschappij! De regering is er verantwoordelijk voor als iemands kind een raam kapot trapt.
Sarcasm, bro.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 01:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hoe kom je daar nou bij? Ik heb niks met jouw kinderen te maken en jij niks met de mijne. Ouders zijn verantwoordelijk voor de opvoeding. Dat is zelfs bij wet zo geregeld. Jij bent verantwoordelijk voor jouw kind.
Dat je kind driftbuien heeft wil niet zeggen dat het slecht is opgevoed naar dat ontslaat jou niet van je verantwoordelijkheid.
Gelukkig. Maar je hebt echt mensen die zo denken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |