Fantastisch!quote:Een man uit het Britse Suffolk mag niet meer op het platteland komen, en moet zich bovendien laten registreren als zedendelinquent. Het heerschap werd namelijk met zijn broek op zijn enkels aangetroffen bij een geparkeerde tractor.
De 53-jarige Ralph Bishop werd gearresteerd wegens openbare zedenschennis, weet de Suffolk Gazette. De tractorneuker gaf later toe zijn lid al tegen 450 tractoren te hebben gewreven.
Op de laptop van de man werden ruim 5.000 tractorplaatjes aangetroffen, voornamelijk van de merken John Deere en Massey Ferguson. De klabanus van Bishop bleek vooral gevoelig voor groene tractoren.
"We konden het niet geloven toen we hem aantroffen op het veld. Hij droeg een wit shirt en laarzen, en verder erg weinig. Hij verkeerde duidelijk in hoge staat van opwinding, daar aan de achterkant van de tractor", aldus een agent. Volgens Bishop is het vooral het vet waarmee de as van tractoren wordt ingesmeerd dat hem kriebels onder de gordel bezorgt.
De man werd na zijn arrestatie weer op vrije voeten gesteld, maar mag niet meer in de buurt van boerderijen komen. Ook wordt de man nauwlettend in de gaten gehouden, want "we vrezen voor de veiligheid van enkele straatveegmachines", aldus de agent. Een andere agent denkt dat het ook verstandig is als Bishop wegblijft van tuinen, want "als hij het op een grasmaaier voorzien heeft, kan hij wel eens meer kwijtraken dan alleen zijn vrijheid".
http://www.powned.tv/nieu(...)50_tractoren_af.html
Waarschijnlijk geilt hij ook op het feit dat hij het in het openbaar doet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:35 schreef Basp1 het volgende:
Waarom geven we die man niet gewoon een groene afgedankte tractor met veel oud vet die hij in zijn achtertuin kan zetten.
Dan zetten we hem op een kermis neer en vragen ook nog geld voor de entree.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geilt hij ook op het feit dat hij het in het openbaar doet.
Dat zullen die boeren je wel kunnen vertellen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:50 schreef Hathor het volgende:
Wat voor soort SOA zou je daar van kunnen oplopen?
Een PTA Fok!-er kan niet anders maar welke username zou het zijn?quote:
Uitlaatpijpquote:
Betwijfel ik. Je zet een traktor nu eenmaal lastig in de gang.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geilt hij ook op het feit dat hij het in het openbaar doet.
Slettebakken zijn het!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:37 schreef SpecialK het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk. Vooral die John Deere tractoren vragen er gewoon om.
Ooit van een garage gehoord?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Betwijfel ik. Je zet een traktor nu eenmaal lastig in de gang.
Zijn ook zo lekker veel mensen in Ipswich met een garage in de tuinquote:
Een klasgenootje uit een klein dorpje vertelde me een keer dat als je je pik in de neus van een koe douwt hij je aan je ballen gaat likken. Ik weet niet of hij een geintje maakte maar ik werd er wel opgewonden van.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Doet me een beetje denken aan een oude studiegenoot van me, die zich wel voor kon stellen dat hij van hele gave sportwagens wel een stijfje kon krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |