Haha dat laatste blijf je nog wel even doen hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:49 schreef Malteser het volgende:
Er was nog geen nieuwe dus ik heb er eentje geopend.
Dat klinkt heerlijk Stippel!! Fijn dat je vader er zo van geniet.
Hier heeft Twix vannacht op zijn eigen kamer geslapen. We oefenden al een paar dagen om hem 's avonds tussen 20.00 uur en 23.00 uur in zijn ledikant op zijn eigen kamer te laten slapen (overdag ligt hij er wel vaker in). Zodat zijn eigen kamer straks niet vreemd voor hem is. Maar hij sliep zo goed hij pas om 0.30 uur kwam voor de fles van 23.00 uur. Na de fles teruggelegd in zijn ledikant en toen was het vanmorgen 06.00 uur voor ik hem weer hoorde.
Ben vannacht wel een paar keer gaan kijken of 'ie het nog deed...
Sorry zag niet dat ik het topic sloot.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:49 schreef Malteser het volgende:
Er was nog geen nieuwe dus ik heb er eentje geopend.
Dat klinkt heerlijk Stippel!! Fijn dat je vader er zo van geniet.
Hier heeft Twix vannacht op zijn eigen kamer geslapen. We oefenden al een paar dagen om hem 's avonds tussen 20.00 uur en 23.00 uur in zijn ledikant op zijn eigen kamer te laten slapen (overdag ligt hij er wel vaker in). Zodat zijn eigen kamer straks niet vreemd voor hem is. Maar hij sliep zo goed hij pas om 0.30 uur kwam voor de fles van 23.00 uur. Na de fles teruggelegd in zijn ledikant en toen was het vanmorgen 06.00 uur voor ik hem weer hoorde.
Ben vannacht wel een paar keer gaan kijken of 'ie het nog deed...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat fijn dat Twix het zo goed doet in zijn eigen bedje en ook dat jullie daar de rust in vinden. Ik kan mij nog herinneren dat ik dat ook steeds ging doen. "Kijken of hij het nog doet". en soms na 10 minuten weer, want je weet maar nooit. Tot dat ik daar een beetje vertrouwen in kreeg en wurm goed en vredig bleef knorren en snurken(en soms gewoon nog steeds:@ )
Twix doet het wel fijn met zijn nachtvoedingen zeg!
Schudden voor gebruik
Had je hem met de 60gr misschien net na de voeding voor poepjes ^^, gewogen en nu dit keer de voeding al wat langer geleden en misschien veel geplast en gepoept?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:04 schreef Estrys het volgende:
Het blijft hier toch een beetje aanmodderen. Gisteren was hij 60 gram aangekomen sinds zondag dus zijn we minder bij gaan voeden. Vandaag weer 40 gram afgevallen. Nu al aan het jojo'en.Dus we gaan maar weer bijvoeden
De kraamhulp let er heel goed op dat de omstandigheden zeg maar nagenoeg gelijk zijn. Beide keren ruim na de voeding, ik denk zelfs dat het weegmoment vandaag iets sneller na de voeding was dan gisteren. Hij had alleen vanmorgen om 7 gepoept net voor de voeding. Hij poept niet veel en plast ook nog pas sinds kort goed.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:37 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Had je hem met de 60gr misschien net na de voeding voor poepjes ^^, gewogen en nu dit keer de voeding al wat langer geleden en misschien veel geplast en gepoept?
Is het wel met dezelfde weegschaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo pių di ieri ma meno di domani
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:36 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Sorry zag niet dat ik het topic sloot.
Genieten dat was het zeker. Hij is maar weinig in Nederland.Oh, wat heerlijk als ze er dan zijn! En spruitjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat fijn dat Twix het zo goed doet in zijn eigen bedje en ook dat jullie daar de rust in vinden. Ik kan mij nog herinneren dat ik dat ook steeds ging doen. "Kijken of hij het nog doet". en soms na 10 minuten weer, want je weet maar nooit. Tot dat ik daar een beetje vertrouwen in kreeg en wurm goed en vredig bleef knorren en snurken(en soms gewoon nog steeds:@ )
Twix doet het wel fijn met zijn nachtvoedingen zeg!.
Ja, wat de nachten betreft mogen we niet klagen. Tot gisternacht een voeding ergens tussen 3 en 4 uur. Daarna meteen weer verder slapen.
Maar gisteravond meldde hij zich niet voor de late voeding van 23.00 uur en we hebben het hem eens zelf laten 'regelen'. Toen kwam hij pas om 0.30 uur en toen vanmorgen weer. Heerlijk!
Heb de kans meteen aangegrepen om naar 6 flessen van 120/4 te gaan. Ben benieuwd!
Hij is 4 werken. Geen idee of het regeldagen kunnen zijn...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:07 schreef Selvaria het volgende:
Ik weet niet precies hoe oud hij is Jagar, maar kunnen het regeldagen zijn? Lekker aan de borst houden dan en evt komende nacht afwisselen met de Duutser?![]()
Fijn Estrys!![]()
Goed van Twix Malteser! N. slaapt sinds een tijdje ook prima in zowel het ledikant als de co-sleeper. Nu ze nog steeds wat ziekig is (en dus voor 2 nachtvoedingen komt) ligt ze wel elke nacht op onze kamer. Prima, maar daar past ze niet al te lang meer in.
Zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hij is 4 werken. Geen idee of het regeldagen kunnen zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |