Daarom deze week gebruik gemaakt van een foutje bij de Emté, geen statiegeld dus een kistje Warsteiner voor 9.99 waar ik nog 3.90 voor terug ga krijgen ookquote:Op donderdag 10 december 2015 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
G'dumme, zo'n 24 euro om 6 flesjes naar hier te krijgenDat gaat me iets te furrr
Boh, Warsteinerquote:Op donderdag 10 december 2015 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom deze week gebruik gemaakt van een foutje bij de Emté, geen statiegeld dus een kistje Warsteiner voor 9.99 waar ik nog 3.90 voor terug ga krijgen ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Senkjoequote:Op donderdag 10 december 2015 07:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Justin, gefeliciteerd met je verjaardag man!Have a good one
quote:Op donderdag 10 december 2015 08:33 schreef ReMcOrE het volgende:
Justin, proficiat man!![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
D feliciteert me altijd met dierendag, maar is dat dit jaar gelukkig vergeten te doenquote:Op donderdag 10 december 2015 14:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
van harte gefeliciteer Drizzt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar was jouw verjaardag niet ook al op 4 oktober?![]()
hahahaha okequote:Op donderdag 10 december 2015 15:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
D feliciteert me altijd met dierendag, maar is dat dit jaar gelukkig vergeten te doen
quote:Op donderdag 10 december 2015 18:31 schreef norich het volgende:
Justin, van harte gefeliciteerd*knuffel*
Bier en tietenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:34 schreef rulerofdeath het volgende:
Justin gefeliciteerd
dat nog veel bier en tieten jouw heerschende kant op mogen komen
Ik blijf het gewoon doen tot 'ie z'n bakkes hier weer eens laat zienquote:
It's mequote:
Hier, hej'm waquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:29 schreef STTSJT het volgende:
[..]
It's meLang lang geleden dat ik hier op zat. Ff wat stof afblazen!
Justin jij ook
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:39 schreef norich het volgende:
Goedenavond
Zal Twente vanavond weer eens winnen?
Dat was een dikke laag stof onnie! Weet je überhaupt nog wie we zijn?quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:29 schreef STTSJT het volgende:
[..]
It's meLang lang geleden dat ik hier op zat. Ff wat stof afblazen!
Justin jij ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |