Ok, laat ik het anders stellen. Jij zou het wel een goed idee vinden als jouw dochter/vriendin/zusje bijvoorbeeld als schoonmaakster, verpleegster of wat dan ook daar aan de slag zou moeten gaan en daar ook zou moeten overnachten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:28 schreef Re het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom ik dat zou moeten doen, al zeker niet om een punt te maken.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:33 schreef Bowero het volgende:
Want we hebben geen Nederlanders die dit soort streken uithalen ofzo?
die zijn schoonmaaksters noch verpleegsters en ik weet wel zeker dat overnachten niet in hun werkpakket zou zitten mochten ze dat wel zijn. En wat bewijst het trouwens? Het is een onzinnige drogredenatie. Ik kan makkelijk zeggen, ja hoor geen probleem, en dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:37 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ok, laat ik het anders stellen. Jij zou het wel een goed idee vinden als jouw dochter/vriendin/zusje bijvoorbeeld als schoonmaakster, verpleegster of wat dan ook daar aan de slag zou moeten gaan en daar ook zou moeten overnachten.
Dat dit gebeurt is vervelend, en uiteraard gebeurt het incidenteel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:32 schreef Re het volgende:
nou ja, niets mis met rapporteren als er iets gebeurt, en ik zeg ook nergens dat er niets gebeurt, maar proportioneel is het miniem al snap ik dat men er graag een chronisch probleem van wil maken, dat is ook een industrie in opkomst.
Vast wel maar percentueel gezien veel minder.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:33 schreef Bowero het volgende:
Want we hebben geen Nederlanders die dit soort streken uithalen ofzo?
nou wat is het percentage onder de huidige bevolking tov de asielzoekers... ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:24 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Vast wel maar percentueel gezien veel minder.
Geen idee, ik heb daar helaas geen cijfers van.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:36 schreef Re het volgende:
[..]
nou wat is het percentage onder de huidige bevolking tov de asielzoekers... ben ook wel benieuwd
ah ok, ik vond je mening al wat stellig namelijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:37 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb daar helaas geen cijfers van.
Als je kijkt hoeveel "incidenten" er zijn geweest en hoeveel asielzoekers er zijn dan hoef je geen Einstein te zijn om te beseffen dat die mensen problematisch zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:38 schreef Re het volgende:
[..]
ah ok, ik vond je mening al wat stellig namelijk
Hoeveel incidenten zijn er dan geweest op hoeveel asielzoekers?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:45 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Als je kijkt hoeveel "incidenten" er zijn geweest en hoeveel asielzoekers er zijn dan hoef je geen Einstein te zijn om te beseffen dat die mensen problematisch zijn.
http://www.elsevier.nl/Ne(...)sielcentra-1700413W/quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:47 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hoeveel incidenten zijn er dan geweest op hoeveel asielzoekers?
Vanaf 2013 dus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:54 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/Ne(...)sielcentra-1700413W/
En dat is verhoudingsgewijs hoger of lager in vergelijking met niet-asielzoekers?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:54 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/Ne(...)sielcentra-1700413W/
Hoger, dit zijn nog alleen maar de aantallen binnen de centra.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dat is verhoudingsgewijs hoger of lager in vergelijking met niet-asielzoekers?
Bron?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:04 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Hoger, dit zijn nog alleen maar de aantallen binnen de centra.
Buiten de centra zullen er een stuk minder incidenten zijn.
I see.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:03 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
In de eerste helft van vorig jaar zijn er 2.741 incidenten geregistreerd.
Daar heb je geen bron voor nodig.quote:
Lijkt me wel, anders is dit een beetje gelul in de ruimte.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:07 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Daar heb je geen bron voor nodig.
Waarom doet er dat toe volgens jou?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dat is verhoudingsgewijs hoger of lager in vergelijking met niet-asielzoekers?
Een beetje logisch nadenken is toch ook wel wenselijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lijkt me wel, anders is dit een beetje gelul in de ruimte.
Omdat de aanwezigheid van asielzoekers problematisch wordt genoemd. Als asielzoekers juist relatief gezien minder problematisch gedrag vertonen dan niet-asielzoekers lijkt me dat een wat overdreven term.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:11 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Waarom doet er dat toe volgens jou?
Zolang je de aantallen niet af kunt zetten tegen de gevraagde aantallen is dat een drogreden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:13 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Een beetje logisch nadenken is toch ook wel wenselijk.
Als........ maar je hebt zelf ook geen harde cijfers hier voor. Dus je vraagt iemand om met cijfers te komen om zijn bewering hard te maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat de aanwezigheid van asielzoekers problematisch wordt genoemd. Als asielzoekers juist relatief gezien minder problematisch gedrag vertonen dan niet-asielzoekers lijkt me dat een wat overdreven term.
Precies wat je hier zegt. Maar je kan het zelf ook niet bewijzen dmv cijfers....quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang je de aantallen niet af kunt zetten tegen de gevraagde aantallen is dat een drogreden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |