Klote!quote:Op maandag 30 november 2015 09:42 schreef Puala het volgende:
Dus. *vul hier zelf de gekozen scheldwoorden in*
quote:
Dat is helaas altijd achteraf. Bij ons werd er toen ook gezegd ja er zit gewoon nog vocht in je huis van het stucen, bleek later een lekkende radiator te zijn....quote:Op maandag 30 november 2015 14:12 schreef Puala het volgende:
De vaste lurkers weten misschien nog wel dat ik vorig jaar ook ineens een natte gang had na de stukadoor. Dat werd toen afgedaan als vocht van het gips. Ik ben zo bang dat ik er toen gewoon wél op tijd bij had kunnen zijn
irritantquote:Op maandag 30 november 2015 14:21 schreef Zahariac het volgende:
[..]
Dat is helaas altijd achteraf. Bij ons werd er toen ook gezegd ja er zit gewoon nog vocht in je huis van het stucen, bleek later een lekkende radiator te zijn....
Als er nu vocht in de muur zit zal dat eerst eruit moeten. Daarna kan je gaan kijken hoe je dat gaat voorkomen in de toekomst. Maar dat zijn ben ik bang geen klusjes die je zelf kunt doen.quote:Op maandag 30 november 2015 14:36 schreef Puala het volgende:
[..]
irritant![]()
Hier is t alleen met absurd weer blijkbaar nat. Of nou ja dat denk ik, want dat was vorig jaar. Maar dan nog kan je dat niet zo laten..
Er zal eerst gekeken moeten worden waar het vandaan komt voor ik mijn best ga doen om het vocht weg te halen. Maar daar komt dus eind van de week iemand voor en die kan mij evt wel uitleggen of ik het zelf kan of dat hij het moet doen.quote:Op maandag 30 november 2015 14:39 schreef Zahariac het volgende:
[..]
Als er nu vocht in de muur zit zal dat eerst eruit moeten. Daarna kan je gaan kijken hoe je dat gaat voorkomen in de toekomst. Maar dat zijn ben ik bang geen klusjes die je zelf kunt doen.
Ja okee klopt stap 1 is zoeken waar het vandaan komt.quote:Op maandag 30 november 2015 14:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Er zal eerst gekeken moeten worden waar het vandaan komt voor ik mijn best ga doen om het vocht weg te halen. Maar daar komt dus eind van de week iemand voor en die kan mij evt wel uitleggen of ik het zelf kan of dat hij het moet doen.
Lees net alle reacties en dit stukje uit jouw eerste melding bleef hangen. Heb je zo'n slechte buitenmuur. Doe ons eens een foto van die muur. Is het voegwerk slecht. ?? Zijn er loodslabben ondeskundig ingefreesd ?? Kozijnen die verkeerd gemonteerd zijn ??quote:Op maandag 30 november 2015 09:42 schreef Puala het volgende:
o, de aannemer gesproken. Een lekkage uit het reservoir leek hem onwaarschijnlijk maar niet onmogelijk, maar het leek hem dat de buitenmuur lek is.
Er zitten geen scheuren of iets in t voegwerk. Als ik vanavond er aan denk zal ik een foto maken. Vorig jaar konden we niets geks vinden..quote:Op maandag 30 november 2015 16:13 schreef jpajs het volgende:
[..]
Lees net alle reacties en dit stukje uit jouw eerste melding bleef hangen. Heb je zo'n slechte buitenmuur. Doe ons eens een foto van die muur. Is het voegwerk slecht. ?? Zijn er loodslabben ondeskundig ingefreesd ?? Kozijnen die verkeerd gemonteerd zijn ??
Ben benieuwd naar dat gevelvlak wat er op foto allemaal aan te geven is wat er fout kan zijn.
Oh wow, super!quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:48 schreef Puala het volgende:
De tegels zijn er uit in de gang![]()
[ link | afbeelding ]
Nee het idee was "misschien ligt er wel granito onder, dat vind ik vet" en daar kwam deze lekkage bij. Het begon heel leuk..quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:14 schreef derLudolf het volgende:
Ik had even gemist waarom je al die tegels uit de gang had gehaald... Maar wat kut
Oh ik dacht dat je opzoek was naar lekkage want vochtige muur.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee het idee was "misschien ligt er wel granito onder, dat vind ik vet" en daar kwam deze lekkage bij. Het begon heel leuk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |