Vind ik zelf ook. De meesten vinden van de eerste drie games deel 2 de minste denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
2 en 5? Dat zijn wel bijzondere keuzes.
en als mijn tante een lul had, dan was het mijn oomquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Stel je voor dat er een fatsoenlijk deel 2 was geweest, dus geen herhalingen qua missies, sidequests met meer afwisseling (zoals in peace walker) en een derde map op dat eiland waar het verhaal fatsoenlijk ten eide was gekomen zoals te zien op de dvd. Dan was het de beste MGS ooit geweest.
Het is gewoon jammer, het had zoveel meer kunnen zijn zonder dat gekut van Konami.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en als mijn tante een lul had, dan was het mijn oom
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en als mijn tante een lul had, dan was het mijn oom
inderdaad. maar aan de andere kant, kojima gedroeg zich ook als een suarez met divagedrag.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer, het had zoveel meer kunnen zijn zonder dat gekut van Konami.
Oh ik wist niet dat hij iemand gebeten had. Ja dan het wel terecht.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
inderdaad. maar aan de andere kant, kojima gedroeg zich ook als een suarez met divagedrag.
suarez beloofde ook continu beterschap en dat hij nooit meer zou bijten. maar ondertussen heeft hij zijn tanden in meer mensen gezet dan dat ik vingers heb aan 1 handquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat hij iemand gebeten had. Ja dan het wel terecht.
Maar hij kan wel voetballen! Zolang hij zulke mooie doelpunten maakt, interesseert het me niks wie hij bijt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
suarez beloofde ook continu beterschap en dat hij nooit meer zou bijten. maar ondertussen heeft hij zijn tanden in meer mensen gezet dan dat ik vingers heb aan 1 hand
jah, dat vond barcelona ook toen hij 4 maanden werd geschorstquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Maar hij kan wel voetballen! Zolang hij zulke mooie doelpunten maakt, interesseert het me niks wie hij bijt.
Wat deed Kojima dan?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
inderdaad. maar aan de andere kant, kojima gedroeg zich ook als een suarez met divagedrag.
Ik vond 2 echt een topspel, heb mij ook nog zo geirriteerd aan het feit dat je met Raiden speelde ipv met Snake maar volgens mij is het traditioneel gezien onder de fans nog steeds een doodzonde.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:00 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook. De meesten vinden van de eerste drie games deel 2 de minste denk ik.
Deel 5 was veel "rijker" qua mogelijkheden dan alles wat ze voorheen gedaan hebben.
Toch vind ik 5 qua verhaal en personages de minste van ze allemaal. Komt vooral door de beperkingen die Kojima heeft gekregen van Konami.
ja, leuke mindfuck, maar het maakte het spel er niet leuker op.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:01 schreef -Menn0- het volgende:
Was wel flinke mindfuck dat je opeens Raiden was, wist het echt niet! Flinke twist! Tegenwoordig staat alles op internet maar toen....
Ik heb me er prima mee vermaaktquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ja, leuke mindfuck, maar het maakte het spel er niet leuker op.
Ik het begin vond ik Raiden ook niks, maar later vond ik hem/het heel goed bedacht en bij MGS passen. Deel 2 zijn eigenlijk 2 losse verhalen die ze beter aan elkaar hadden kunnen laten linken. Vond het verhaal zelfs na meerdere keren uitspelen complex.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik vond 2 echt een topspel, heb mij ook nog zo geirriteerd aan het feit dat je met Raiden speelde ipv met Snake maar volgens mij is het traditioneel gezien onder de fans nog steeds een doodzonde.5 was qua gameplay imho echt geweldig maar voelt in veel te weinig als een MGS helaas.
baas van de gaysquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Raiden was uiteindelijk wel een baas.
LIever de baas van de gays dan geen baas.quote:
Geld kosten vooral.quote:
Volgens mij heeft elk Kojima spel tot nu toe winst geboekt, dus je kan hooguit zeggen dat de winst marges wat kleiner werden doordat hij meer en meer wilde in zijn laatste MSG...Konami wilde gewoon meer winst en wellicht ook een andere strategie.quote:
Dat is toch niet meer dan logisch voor een triple A title? Als je kijkt naar wat MGS opbrengt staat het allemaal wel in perspectief. Imho is Konami voornamelijk gewoon vervelend geweest.quote:
Vind ik ook, en niet alleen bij MGS maar ze hebben Silent Hill en CastleVania ook al om zeep geholpen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer dan logisch voor een triple A title? Als je kijkt naar wat MGS opbrengt staat het allemaal wel in perspectief. Imho is Konami voornamelijk gewoon vervelend geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |