SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem

quote:Op maandag 16 november 2015 22:15 schreef topdeck het volgende:
Deze missie heb ik maar overgeslagen, wat een schijtmissie manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B

quote:Op maandag 16 november 2015 22:42 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 16 november 2015 22:46 schreef aeque het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
 quote:
Heel simpel, pak een tank je hebt S ranking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
 Hallloooo
HalllooooVorige week met MGS begonnen.
Nu ben ik bij een missie waar ik tanks moet uitschakelen met een missile weapon.
Maar hoe kom ik hieraan?

Laten ontwikkelen door je R&D team.quote:
Laten ontwikkelen door je R&D team.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:03 schreef Leonos het volgende:
HalllooooVorige week met MGS begonnen.
Nu ben ik bij een missie waar ik tanks moet uitschakelen met een missile weapon.
Maar hoe kom ik hieraan?American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
 waarom is je magazine aan het begin van een deployment altijd gevuld met 1 te weinig?
waarom is je magazine aan het begin van een deployment altijd gevuld met 1 te weinig? graag op anoniem
graag op anoniem
 zodat je heel cool kunt herladen als je in de helikopter zitquote:
zodat je heel cool kunt herladen als je in de helikopter zitquote:Op donderdag 19 november 2015 21:25 schreef topdeck het volgende:
waarom is je magazine aan het begin van een deployment altijd gevuld met 1 te weinig?Wie dit leest is hek.
 Deze man weet.quote:
Deze man weet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Heel simpel, pak een tank je hebt S ranking.
Speel jij nog mgs, jij was al een tijd geleden al helemaal rond eigenlijk toch?
 Ik heb hem even aan de kant gelegd nadat ik alles op S gehaald had. Ik hoef alleen nog maar wat losse missie objectives halen en wat dieren te vangen voor 100% maar ik was er ff klaar mee na 150 uur. Ben nu bezig met Fallout 4 en pak hem over een tijdje wel weer op.quote:
Ik heb hem even aan de kant gelegd nadat ik alles op S gehaald had. Ik hoef alleen nog maar wat losse missie objectives halen en wat dieren te vangen voor 100% maar ik was er ff klaar mee na 150 uur. Ben nu bezig met Fallout 4 en pak hem over een tijdje wel weer op.quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Deze man weet.
Speel jij nog mgs, jij was al een tijd geleden al helemaal rond eigenlijk toch?American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
 omdat 1 kogel van je patroon al geladen is in de loop.quote:
omdat 1 kogel van je patroon al geladen is in de loop.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:25 schreef topdeck het volgende:
waarom is je magazine aan het begin van een deployment altijd gevuld met 1 te weinig?
 Meen je nietquote:
Meen je nietquote:Op dinsdag 17 november 2015 09:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Heel simpel, pak een tank je hebt S ranking.dat ik daar niet aan heb gedacht

korte review van me. Flinke spoilers dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./rant
korte review van me. Flinke spoilers dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./rant
[ Bericht 4% gewijzigd door topdeck op 24-11-2015 02:57:16 ]graag op anoniem
 Die rehashed missies en het slechte einde waren geen keuzes van Kojima.
Die rehashed missies en het slechte einde waren geen keuzes van Kojima.
Ook Ground Zeroes was dat niet
Wat ik denk is dat Konami gewoon snel veel geld wilde vangen en vond dat Kojima te lang bezig was met de game en hem gevraagd heeft om het snel af te ronden.
De relatie tussen Kojima en Konami is intussen zelfs zo slecht dat Kojima zijn prijs bij de Game Awards voor Best Action/Adventure voor MGSV niet mocht ophalen. Echt zielig van Konami, wat willen ze hiermee bereiken.
 Eindelijk, na een kleine 175 uur ongeveer.... Een van de beste games die ik ooit gespeeld heb, en als de game volledig af was geweest dan was het misschien wel dé beste.
Eindelijk, na een kleine 175 uur ongeveer.... Een van de beste games die ik ooit gespeeld heb, en als de game volledig af was geweest dan was het misschien wel dé beste.
Ik ga nu verder met Ground zeroes 100% halen, en ik heb nav deze game gelijk de legacy collection voor de ps3 gekocht. Metal Gear 1, 2, 3, 4 en peace walker in HD + trophy support en deel 1 en 2 van de msx in één pakket. Ik kijk uit naar peace walker want die heb ik nog nooit gespeeld.
Ik ben nog lang niet klaar met het Metal Gear universum American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
 Goed gedaan.quote:
Goed gedaan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 04:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga nu verder met Ground zeroes 100% halen, en ik heb nav deze game gelijk de legacy collection voor de ps3 gekocht. Metal Gear 1, 2, 3, 4 en peace walker in HD + trophy support en deel 1 en 2 van de msx in één pakket. Ik kijk uit naar peace walker want die heb ik nog nooit gespeeld.
Ik ben nog lang niet klaar met het Metal Gear universum
Ik vind 2 en 5 de beste delen.
 Ik vind 1 het enige echt deel dat de moeite waard is, maar ik ben dan ook geen groot fan van de metal-gear wereld
Ik vind 1 het enige echt deel dat de moeite waard is, maar ik ben dan ook geen groot fan van de metal-gear wereld
Maar 1 is dan wel meteen een van de beste games die ik ooit heb gespeeld.Conscience do cost.
 2 en 5? Dat zijn wel bijzondere keuzes.quote:
2 en 5? Dat zijn wel bijzondere keuzes.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:03 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Goed gedaan.
Ik vind 2 en 5 de beste delen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: