Toevallig maakte ik die vergelijking ook net, want het is niet zijn eerste fout.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeiden ook veel mensen over Immers...
Goeie vraag. Wie maakt dat ding ook alweer?quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:39 schreef RvLaak het volgende:
FF tussendoor... Wanneer komt er een update van de selectie voor de OP?
Botteghin viel goed in. Verdient inderdaad wel een bassis plaats naast Sven.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:47 schreef Oldground het volgende:
[..]
Toevallig maakte ik die vergelijking ook net, want het is niet zijn eerste fout.
Botteghin-Van Beek lijkt mij echt een sterk blok.
Die is echt al letterlijk tien jaar lang niet up-to-date.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:39 schreef RvLaak het volgende:
FF tussendoor... Wanneer komt er een update van de selectie voor de OP?
Wirklich keine Ahnungquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie vraag. Wie maakt dat ding ook alweer?
Van der Heijden op de bank, is de zwakste schakel.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Botteghin viel goed in. Verdient inderdaad wel een bassis plaats naast Sven.
twitter:Squawka twitterde op zondag 18-10-2015 om 15:27:27@MPascalH Simon Gustafson's first half by numbers vs. Heerenveen: 91% pass accuracy 3 assists 3 chances created 1 shot 1 goal Superb. reageer retweet
Volgens mij draai je iets om.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nou, ik ga vaker weg op zondag. Gaat prima zonder mij. Gustafson 3 goals en een assist.![]()
M'n moeder zei ook jij komt hier nooit meer mee kijken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nou, ik ga vaker weg op zondag. Gaat prima zonder mij. Gustafson 3 goals en een assist.![]()
Die's niet voor Feyenoord?quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:46 schreef MPC60 het volgende:
[..]
M'n moeder zei ook jij komt hier nooit meer mee kijken.
.quote:
Ah, ik snap m... Mooi, terecht ookquote:Op zondag 18 oktober 2015 17:53 schreef MPC60 het volgende:
[..]
.
Juist wel, is er met de paplepel ingegoten hier. Normaal kijk ik alle uitwedstrijden met m'n moeder en d'r vriend alleen vandaag dus niet. Misschien staat het er een beetje krom.
Je doelt op die twee homo's van 020 neem ik aan? Wat een nichten zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |