Play-offs zijn heel anders dan zo'n groep. Denk dat Bosnië gewoon meer kwaliteit heeft als het er op aankomt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom zegt dat niet veel? België, Wales, Israel, Andorra en Cyprus...
Uiteraard... 0-5 red je nooit op eigen kracht... Onmogelijk.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:26 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zie het al. Puur geluk van Feyenoord.
Hoop.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:27 schreef Tchock het volgende:
Waarom zo veel mensen Denemarken boven Zweden? Ik heb ze allebei niet gevolgd dus kan er weinig over zeggen maar het verbaast me wel.
Eriksenquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:27 schreef Tchock het volgende:
Waarom zo veel mensen Denemarken boven Zweden? Ik heb ze allebei niet gevolgd dus kan er weinig over zeggen maar het verbaast me wel.
Ik hoop wel op Ierland.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:26 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Play-offs zijn heel anders dan zo'n groep. Denk dat Bosnië gewoon meer kwaliteit heeft als het er op aankomt.
Sterker in de breedte denk ik.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:27 schreef Tchock het volgende:
Gaan er toch nog een paar Ajacieden naar het EK.quote:
Dat was wel echt een idiote wissel van Jans. Hard gelachen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Narsingh die er na 3 minuten uit moest, en toen DE transfertarget was van Ajax en PSV.
Narsingh
van der Haar is weer even laten zien dat hij nog kan fietsen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was wel echt een idiote wissel van Jans. Hard gelachen.
Ik ook hoor. Maar als Coleman je beste speler is dan ga je het zwaar krijgen tegen Dzeko en co.quote:
Wales, Noord-Ierland en Ierland zijn dezelfde ploegen. Daar kun je van winnen en daar kun je van verliezen, die zijn niet te peilen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ierland - Noord-Ierland zou spektakel zijn op het EK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |