abonnement Unibet Coolblue
pi_156906289


Wat is Roamler?

Roamler is een app voor je telefoon waarbij het er om draait dat je opdrachten uitvoert voor de opdrachtgever. Hetzij voor geld hetzij voor de xp die je kan verdienen, waardoor je in een hoger lvl komt.

De bedragen die je per opdracht krijgt zijn zeer verschillend. In theorie variëren de bedragen van 2 tot 50 euro maar in de praktijk is 25 euro toch wel de max. Maar opdrachten van een euro of 2 a 3 zijn meer gangbaar, De prijzen lopen wel op maar het heeft er erg mee te maken wat voor opdracht het is. Is het een onderzoek naar een weekaanbieding en er wordt niet bij vermeld dat de inzending sluit als er genoeg opdrachten binnen zijn kan je er van uitgaan dat hij zaterdagmiddag meer waar is dan maandagochtend. Of je er op wilt wachten is aan jou, en houd er daarbij rekening mee dat zolang jij de opdracht niet reserveert, anderen hem kunnen claimen en hij dus weg is. Probeer voor jezelf te beredeneren wie de opdrachtgever is en welk gewin ze halen uit de gegevens va de opdracht en je kan beter inschatten hoe je een opdracht moet doen en of de beloning zal oplopen.

Er zijn verschillende soorten opdrachten,

*opdrachten die je thuis kan uitvoeren door iets creatief te doen. Voor deze opdrachten krijg je alleen xp's en geen geld
*opdrachten die je op straat kunt doen: een voorbeeld is fotografeer een skatespot, op deze manier brengen ze alle skatespots in kaart. Voor dit soort opdrachten krijg je ook geen geld maar wel xp's
*en als laatste de opdrachten voor geld en xp. Dit is natuurlijk waar het allemaal omdraait. Uiteindelijk kan iedereen wel wat geld gebruiken
Uitleg over de opdrachten voor geld
Een opdrachtgever kan heel veel verschillende opdrachten geven.

Wekelijks keert de ''babymelk check'' terug. Dit is een vrij simpele opdracht die ongeveer 3 minuten kost. Je maakt een foto van het schap en beantwoord de vragen die je op je scherm krijgt en telt de producten die aanwezig zijn.
Er zijn ook babymelk check + opdrachten, iets meer werk en iets meer beloning. Je begint net de babymelkcheck en als je klaar bent vraag je naar de voorraad bij de servicesbalie of het magazijn.

Nog een voorbeeld van een opdracht is, 'de kaascheck'. Vanmiddag was dit bijvoorbeeld een opdracht, het was de bedoeling om een foto te maken van een actiekoeling in de opgegeven AH en die naar Roamler te sturen.

Een ander voorbeeld zijn de terraschecks. Hier is het de bedoeling dat je om een drankje vraagt in de opgegeven locatie. Je moet dan een foto maken van de kaart en van het drankje. Zo controleren ze of een drankje wel in het juiste glas wordt geschonken. Je beloning is dan xp's geld en de vergoeding wat je voor het drankje kwijt was.
Voor sommige opdrachten heb je een toestemmingsbrief in je app voor andere opdrachten ben je anoniem.


Waarom doen bedrijven dit?

Bedrijven gebruiken liever Roamler-gebruikers als 'misteryshopper' dan dat ze een professioneel persoon moeten gaan inhuren. Op deze manieren zien ze op het hoofdkantoor heel gemakkelijk en snel hoe er in een vestiging wordt omgegaan met bepaalde producten.
Hoe wordt ik een Roamler?
Een Roamler kun je op 2 manieren worden.
1.Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn.
2. Een invite krijgen van een andere Roamler.
Dit lijkt heel simpel, je vraagt even aan een Roamler of hij/zij je even wilt inviten, maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Als je lvl 3 bent op Roamler kun pas je iemand anders inviten. Maar je stuurt niet zomaar naar een willekeurig iemand een invite.

Waarom niet? Omdat met elke opdracht die de Roamler-gebruiker uitvoert diegene die de invite heeft verstuurt ook namelijk 2% van zijn inkomsten binnenkrijgt van Roamler zelf. Plus 2 euro wanneer deze persoon level 2 bereikt. Daarom is het belangrijk dat diegene die een invite weg kan geven zeker weet dat jij er echt gebruik van gaat maken omdat het anders zonde zou zijn. Invites weggeven in je eigen gebied is niet handig!

SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen die ook Roamler hebben! :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Nizno op 17-10-2015 20:59:44 ]
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156906421
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 20:52 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Goed dat je toch bent gegaan. Top! :)
Ja en goedgekeurd:)
pi_156906436
Voor het eerst in 10 weken geen uitbetaling omdat ik de 20 euro niet heb gehaald :'(
pi_156907394
Hi, heeft er nog iemand interesse in een Roamler invite? Laat je even je locatie weten?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:33:49 #5
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156907549
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:29 schreef Hellie69 het volgende:
Hi, heeft er nog iemand interesse in een Roamler invite? Laat je even je locatie weten?
Daar zijn vast wel mensen voor te vinden :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156907640
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 20:57 schreef eenjongen... het volgende:
Voor het eerst in 10 weken geen uitbetaling omdat ik de 20 euro niet heb gehaald :'(
Normaal laat je elke week uitbetalen?
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156907669
Even een vraag: die babycheck+.. Ik heb me er nog niet aan gewaagd, want dan verlies je toch je mystery aspect bij andere opdrachten?
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:40:52 #8
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156907763
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:37 schreef KennisIsMacht het volgende:
Even een vraag: die babycheck+.. Ik heb me er nog niet aan gewaagd, want dan verlies je toch je mystery aspect bij andere opdrachten?
ja klopt. Je maakt je bij de Plus meteen bekend.
Dus eigenlijk loop je rustiger door de winkel.

Bij de andere + loop je achteraf naar de balie en dan ben je idd ook bekend, maar ja het idee is gewoon de winkel in het algemeen natuurlijk in kaart brengen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156907788
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:36 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Normaal laat je elke week uitbetalen?
Ja elke maandag
pi_156907802
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:37 schreef KennisIsMacht het volgende:
Even een vraag: die babycheck+.. Ik heb me er nog niet aan gewaagd, want dan verlies je toch je mystery aspect bij andere opdrachten?
Klopt, daarom doe ik hem bij de meeste supermarkten ook niet, maar bij sommige zijn er of geen andere opdrachten of zoals bij deze Jumbo weten ze toch al wie ik ben en boeit het dan niet meer.
  One tough cookie zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:45:57 #11
169210 liesje1979
pi_156907942
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:37 schreef KennisIsMacht het volgende:
Even een vraag: die babycheck+.. Ik heb me er nog niet aan gewaagd, want dan verlies je toch je mystery aspect bij andere opdrachten?
Yep, daardoor zei die teamleider laatst tegen de beveiliging dat het ok was, toen ik de frisdrankcheck stond te doen, dacht denk ik gewoon dat ik voor elke opdracht toestemming heb nu. :D
pi_156907996
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:40 schreef Nizno het volgende:

[..]

ja klopt. Je maakt je bij de Plus meteen bekend.
Dus eigenlijk loop je rustiger door de winkel.

Bij de andere + loop je achteraf naar de balie en dan ben je idd ook bekend, maar ja het idee is gewoon de winkel in het algemeen natuurlijk in kaart brengen.
Oké, maar als je de volgende keer een promocheck komt doen heb je dus een probleem. :{
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:45 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Yep, daardoor zei die teamleider laatst tegen de beveiliging dat het ok was, toen ik de frisdrankcheck stond te doen, dacht denk ik gewoon dat ik voor elke opdracht toestemming heb nu. :D
Zitten ook voordelen aan dus haha ^O^
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:48:39 #13
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156908043
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:47 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Oké, maar als je de volgende keer een promocheck komt doen heb je dus een probleem. :{
mwa niet echt. Het is eerder een voordeel denk ik zoals loesje ook omschrijft
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156908416
Hoelang duurt smartspotter aanmelding eigenlijk? Ik heb me 1/2 weken geleden aangemeld. Of ben ik nu te ongeduldig?
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:02:32 #15
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156908456
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:01 schreef KennisIsMacht het volgende:
Hoelang duurt smartspotter aanmelding eigenlijk? Ik heb me 1/2 weken geleden aangemeld. Of ben ik nu te ongeduldig?
bij mij 3 week, maar toen had ik net een invite gekregen ;(
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156908478
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:01 schreef KennisIsMacht het volgende:
Hoelang duurt smartspotter aanmelding eigenlijk? Ik heb me 1/2 weken geleden aangemeld. Of ben ik nu te ongeduldig?
Volgens mij zijn ze in sommige gebieden druk bezet
pi_156908493
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:02 schreef Nizno het volgende:

[..]

bij mij 3 week, maar toen had ik net een invite gekregen ;(
Oh, ik wist niet dat smartspotter met invites werkte. Ook maar eens kijken dan!
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156908693
Ik had me bij Smartspotter aangemeld. Maar er was op dat moment geen plek en ik moest afwachten. Wel krijg je de mogelijkheid andere mensen ook te interesseren. Als die zich inschrijven zou je meer kans hebben om ook toegang te krijgen. Ik heb dat toen niet gedaan.

2 weken later heb ik me met een 2e emailadres nogmaals aangemeld. Vervolgens heb ik op die aanmelding een collega weten te interesseren en die heeft zich ook aangemeld.Toen kreeg ik opeens wel toegang.

Op mijn 1e aanmelding heb ik nooit meer reactie gehad.

Het lijkt dus toch wel te helpen als er via jou een 2e persoon zich aanmeldt.
pi_156909061
Kun je bij smartspotter ook opdrachten accepteren zoals bij Roamler of werkt het heel anders?
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156909108
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:24 schreef KennisIsMacht het volgende:
Kun je bij smartspotter ook opdrachten accepteren zoals bij Roamler of werkt het heel anders?
Het accepteren werkt vrijwel hetzelfde. Voordeel bij smartspotter qua opdrachten is dat je vooraf alle vragen kan zien en je zelf kan bepalen welke vraag je eerst doet.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:26:05 #21
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156909119
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:24 schreef KennisIsMacht het volgende:
Kun je bij smartspotter ook opdrachten accepteren zoals bij Roamler of werkt het heel anders?
werkt vrijwel hetzelfde, alleen zie je vooraf de hele waslijst aan vragen meteen voor je accepteert.
Daardoor moet ik zeggen dat je er wel sneller tegen op ziet.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156909140
Het werkt hetzelfde, ik vind alleen de Roamler app overzichtelijker.
pi_156909168
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:25 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Het accepteren werkt vrijwel hetzelfde. Voordeel bij smartspotter qua opdrachten is dat je vooraf alle vragen kan zien en je zelf kan bepalen welke vraag je eerst doet.
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:26 schreef Nizno het volgende:

[..]

werkt vrijwel hetzelfde, alleen zie je vooraf de hele waslijst aan vragen meteen voor je accepteert.
Daardoor moet ik zeggen dat je er wel sneller tegen op ziet.
Oké thanks. Ben benieuwd of dit lekker te combineren is met Roamler. :)
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156909198
En bij Smartspotter duurt het maximaal 48 uur voordat je inzending goed- of afgekeurd wordt. Bij Roamler doorgaans binnen 4 uur.
pi_156909231
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:28 schreef Hellie69 het volgende:
En bij Smartspotter duurt het maximaal 48 uur voordat je inzending goed- of afgekeurd wordt. Bij Roamler doorgaans binnen 4 uur.
Ja, maar meestal is het ook wel binnen korte tijd. Alleen als je een opdracht eind van de middag doet of in de avond kan het zijn dat het de volgende ochtend pas wordt goed/afgekeurd.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:31:10 #26
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156909297
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:28 schreef Hellie69 het volgende:
En bij Smartspotter duurt het maximaal 48 uur voordat je inzending goed- of afgekeurd wordt. Bij Roamler doorgaans binnen 4 uur.
doorgaans duurt het bij SmartSpotter ook slechts 4 uur.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156909342
Wat ik bij Raomler prettig vind is dat wanneer je een opdracht ingestuurd hebt en je komt er voor de goed- of afkeuring achter dat je iets foutief hebt doorgegeven en je stuurt meteen een berichtje met aanvullende opmerkingen of een correctie dat de inzending dan toch nog goedgekeurd wordt.
pi_156909379
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:32 schreef Hellie69 het volgende:
Wat ik bij Raomler prettig vind is dat wanneer je een opdracht ingestuurd hebt en je komt er voor de goed- of afkeuring achter dat je iets foutief hebt doorgegeven en je stuurt meteen een berichtje met aanvullende opmerkingen of een correctie dat de inzending dan toch nog goedgekeurd wordt.
Zijn ze bij smartspotter streng dan?
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  One tough cookie zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:33:50 #29
169210 liesje1979
pi_156909402
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:11 schreef Hellie69 het volgende:
Ik had me bij Smartspotter aangemeld. Maar er was op dat moment geen plek en ik moest afwachten. Wel krijg je de mogelijkheid andere mensen ook te interesseren. Als die zich inschrijven zou je meer kans hebben om ook toegang te krijgen. Ik heb dat toen niet gedaan.

2 weken later heb ik me met een 2e emailadres nogmaals aangemeld. Vervolgens heb ik op die aanmelding een collega weten te interesseren en die heeft zich ook aangemeld.Toen kreeg ik opeens wel toegang.

Op mijn 1e aanmelding heb ik nooit meer reactie gehad.

Het lijkt dus toch wel te helpen als er via jou een 2e persoon zich aanmeldt.
Welkom op FOK! Doe je al lang aan Roamler/Smartspotter?
pi_156909432
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:31 schreef Nizno het volgende:

[..]

doorgaans duurt het bij SmartSpotter ook slechts 4 uur.
Ik heb nog niet zoveel Smartspotters gedaan, maar ik vind het tot nu toe wel langer duren dan bij Roamler.
pi_156909445
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:33 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Zijn ze bij smartspotter streng dan?
Mwa denk dat het niet heel veel verschilt met Roamler, maar soms heb je gewoon iemand die ongesteld is :P
pi_156909550
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:33 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Welkom op FOK! Doe je al lang aan Roamler/Smartspotter?
Dank je :) . Roamler doe ik nu ruim 1 maand. Smartspotter heb ik nu ruim 2 weken.
Ik heb er al een aardig bedrag mee verdiend. (Bijna ¤300)
pi_156909648
Ik heb tot nu toe nog geen afgekeurde inzendingen gehad, behalve dan de "Op het matje"-opdracht, maar die is gewoon niet te doen. (Iemand daar al een goedkeuring op gehad?) Deze laat ik maar zitten.

Hebben jullie vaak afgekeurde inzendingen?
pi_156909716
ik heb een keer op zaterdagochtend iets ingestuurd en die is pas maandagochtend goedgekeurd. dus ik had zoiets van, zit daar geen personeel in het weekend? maar de keer erop was er weer wel gekeurd op zaterdag. vind het doorgaans best lang duren bij smartspotter. de opdrachten zijn ook niet zoveel nu. heb 2 euro verdiend in 2 weken.
pi_156909722
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:40 schreef Hellie69 het volgende:
Ik heb tot nu toe nog geen afgekeurde inzendingen gehad, behalve dan de "Op het matje"-opdracht, maar die is gewoon niet te doen. (Iemand daar al een goedkeuring op gehad?) Deze laat ik maar zitten.

Hebben jullie vaak afgekeurde inzendingen?
Mwa het komt wel eens voor moet ik eerlijk toegeven. Meestal valt er dan wel wat voor te zeggen, maar soms is iemand gewoon ongesteld.
pi_156909744
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:33 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Zijn ze bij smartspotter streng dan?
Ik heb nog geen afgekeurde inzendingen gehad bij Smartspotter, maar ik heb er dan ook nog niet heel veel gedaan.
pi_156909752
Bij Smartspotter zijn ze altijd snel met makkelijke opdrachten waarvan je weet dat ze goedgekeurd worden. Als er enig punt van discussie kan ontstaan is de keurtijd meestal een stuk langer.
  One tough cookie zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:43:03 #38
169210 liesje1979
pi_156909755
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:40 schreef Hellie69 het volgende:
Ik heb tot nu toe nog geen afgekeurde inzendingen gehad, behalve dan de "Op het matje"-opdracht, maar die is gewoon niet te doen. (Iemand daar al een goedkeuring op gehad?) Deze laat ik maar zitten.

Hebben jullie vaak afgekeurde inzendingen?
Lol geen enkel afgekeurde inzending? Wow! Ik heb er tig, maar ik kijk en of lees misschien niet zo goed, vooral wanneer ik opdrachten voor het eerst doe. _O-
Ik heb op het matje gister gedaan en goedgekeurd, snap niet wat er zo moeilijk aan is, vond hem goed te doen. :@
pi_156909788
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:43 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Lol geen enkel afgekeurde inzending? Wow! Ik heb er tig, maar ik kijk en of lees misschien niet zo goed, vooral wanneer ik opdrachten voor het eerst doe. _O-
Ik heb op het matje gister gedaan en goedgekeurd, snap niet wat er zo moeilijk aan is, vond hem goed te doen. :@
Het lezen is bij mij bij Smartspotter altijd wel het probleem als hij daar wordt afgekeurd ja
pi_156909807
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:43 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Lol geen enkel afgekeurde inzending? Wow! Ik heb er tig, maar ik kijk en of lees misschien niet zo goed, vooral wanneer ik opdrachten voor het eerst doe. _O-
Ik heb op het matje gister gedaan en goedgekeurd, snap niet wat er zo moeilijk aan is, vond hem goed te doen. :@
Ik heb gewoon nog geen geschikte mat gevonden, en steek er nu ook maar geen tijd meer in.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:45:03 #41
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156909836
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:43 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Het lezen is bij mij bij Smartspotter altijd wel het probleem als hij daar wordt afgekeurd ja
ik vind doordat je alle vragen vooraf ziet je snel een fout maakt omdat je de volgende vraag ook al zag enzo. overzicht is een beetje weg.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156909869
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:43 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Het lezen is bij mij bij Smartspotter altijd wel het probleem als hij daar wordt afgekeurd ja
Ik merk ook dat ik de Smartspotter opdrachten lastiger te lezen vind dan bij Roamler.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:45:51 #43
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156909872
Maar ik ben dan ook een autist en houdt van korte bondige duidelijke enkelvoudige vragen :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156909896
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:45 schreef Nizno het volgende:
Maar ik ben dan ook een autist en houdt van korte bondige duidelijke enkelvoudige vragen :)
:D :D
pi_156909899
Tja soms stellen ze 2 vragen in 1 en dan is het antwoord op de enige vraag ja en op de andere vraag nee en wat moet je dan :?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:47:39 #46
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156909938
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:46 schreef eenjongen... het volgende:
Tja soms stellen ze 2 vragen in 1 en dan is het antwoord op de enige vraag ja en op de andere vraag nee en wat moet je dan :?
ja nee anders. en bij anders ja en nee invullen ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156910088
Iemand de Vers! opdracht gedaan bij Smartspotter? Ik heb hem vanmiddag gedaan, maar nog geen reactie gehad.
De luiers betaalden erg goed vandaag bij SmSp. 2 gedaan, allebei goedgekeurd. Fijn op de zaterdag want dan hebben de verkoopsters het druk en hebben ze niet door dat je de luiers loopt te tellen.
Hoop alleen dat er geen bekenden waren die me tussen de luiers zagen scharrelen, anders denken ze straks dat ik zwanger ben, en dat op mijn 46e. ;)
pi_156910118
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:51 schreef Hellie69 het volgende:
Iemand de Vers! opdracht gedaan bij Smartspotter? Ik heb hem vanmiddag gedaan, maar nog geen reactie gehad.
De luiers betaalden erg goed vandaag bij SmSp. 2 gedaan, allebei goedgekeurd. Fijn op de zaterdag want dan hebben de verkoopsters het druk en hebben ze niet door dat je de luiers loopt te tellen.
Hoop alleen dat er geen bekenden waren die me tussen de luiers zagen scharrelen, anders denken ze straks dat ik zwanger ben, en dan op mijn 46e. ;)
Vers in een opdracht die vaak terug komt, laatste keer dat ik hem gedaan heb is een paar maanden geleden. Is een lange, niet fijne opdracht, maar na een tijdje valt er erg veel mee te verdienen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:54:39 #49
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156910175
Kaas en Zuivel gedaan. Zuivel is goedgekeurd en Kaas afgekeurd omdat ik een vraag verkeerd las.... *autist*
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  One tough cookie zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:54:47 #50
169210 liesje1979
pi_156910179
Ik had vandaag bij de babymelk+ wel iets, ze hadden voorraad in het magazijn en bij de servicebalie, ik kreeg de vraag of ik van alle voorraad een foto kon maken, dat kon en mocht van de bedrijfsleider. Dus ik eerst een foto maken bij de servicebalie, en wilde daarna naar het magazijn maar de opdracht was al klaar, kon maar 1 foto maken, dat is raar als je aangeeft dat er voorraad op 2 plekken ligt.
(En toen kon ik buiten de antwoorden aanpassen want de bedrijfsleider gaf op elke vraag antwoord dat het nog op voorraad was bij de servicebalie maar in het kastje zag ik alleen 1,2 en 3 staan :+ )
pi_156910217
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:52 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Vers in een opdracht die vaak terug komt, laatste keer dat ik hem gedaan heb is een paar maanden geleden. Is een lange, niet fijne opdracht, maar na een tijdje valt er erg veel mee te verdienen.
Ik vond hem ook niet zo fijn. Ik denk dat dit zomaar mijn 1e afkeuring kan worden. Wel balen als je er zoveel tijd in gestoken hebt.
pi_156910256
Over afkeuringen, ik heb er ook genoeg. Ben vaak te gehaast en zie veel over het hoofd. Met herhaalopdrachten is die gehaastheid ideaal, dan gaat er ook (bijna) nooit iets fout. :D
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156910290
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:54 schreef Nizno het volgende:
Kaas en Zuivel gedaan. Zuivel is goedgekeurd en Kaas afgekeurd omdat ik een vraag verkeerd las.... *autist*
Allebei makkelijke opdrachten :P Zuivel is trouwens ook terugkerend ;)
  One tough cookie zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:59:16 #54
169210 liesje1979
pi_156910335
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:56 schreef KennisIsMacht het volgende:
Over afkeuringen, ik heb er ook genoeg. Ben vaak te gehaast en zie veel over het hoofd. Met herhaalopdrachten is die gehaastheid ideaal, dan gaat er ook (bijna) nooit iets fout. :D
Dit idd, bij de gewone babymelk sta ik inmiddels binnen 2 minuten weer buiten. :D
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:59:27 #55
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156910340
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:57 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Allebei makkelijke opdrachten :P
ja :@
quote:
Zuivel is trouwens ook terugkerend ;)
we gaan gewoon lekker in de gaten houden welke opdrachten we allemaal gaan doen :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156910372
Afgelopen maandag ¤18 verdiend met een messen actie bij AH. Ik denk dat ze voor dat filiaal niemand konden vinden. Was snel verdiend. Ik moest er iets verder voor rijden,maar ik had de tijd en heb meteen wat meer opdrachtjes in die buurt meegepikt. Dat was een lucratief dagje.
  One tough cookie zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:01:32 #57
169210 liesje1979
pi_156910404
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:00 schreef Hellie69 het volgende:
Afgelopen maandag ¤18 verdiend met een messen actie bij AH. Ik denk dat ze voor dat filiaal niemand konden vinden. Was snel verdiend. Ik moest er iets verder voor rijden,maar ik had de tijd en heb meteen wat meer opdrachtjes in die buurt meegepikt. Dat was een lucratief dagje.
Oh messencheck vond ik ook zo'n heerlijke opdracht. Scheerschap vond ik ook leuk.
pi_156910421
Iemand die een invite wil delen? (Of mag ik dat hier niet vragen?)
pi_156910477
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:01 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Oh messencheck vond ik ook zo'n heerlijke opdracht. Scheerschap vond ik ook leuk.
Scheerschap heb ik halverwege afgebroken, want je moest bij de bedrijfsleider gaan vragen waarom er van bepaalde producten geen voorraad was en daar had ik geen zin in.
pi_156910501
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:01 schreef Shefkee het volgende:
Iemand die een invite wil delen? (Of mag ik dat hier niet vragen?)
Natuurlijk mag je dat vragen. In welke regio wil je gaan werken?
pi_156910603
Worden jullie er ook zo fanatiek van?
pi_156910640
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:59 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dit idd, bij de gewone babymelk sta ik inmiddels binnen 2 minuten weer buiten. :D
Deed er vandaag 2 achter elkaar die 200 meter van elkaar af lagen. Had ik de tweede submitted, staat er 'a few seconds ago' en bij de vorige stond nog '4 minutes ago'. Dus lopen naar de volgende winkel en de check doen duurde maar 4 min _O-
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156910651
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:07 schreef Hellie69 het volgende:
Worden jullie er ook zo fanatiek van?
Ja! _O-
pi_156910673
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:08 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Deed er vandaag 2 achter elkaar die 200 meter van elkaar af lagen. Had ik de tweede submitted, staat er 'a few seconds ago' en bij de vorige stond nog '4 minutes ago'. Dus lopen naar de volgende winkel en de check doen duurde maar 4 min _O-
Ik had er 5 in 22 minuten gedaan vrijdag :)
  One tough cookie zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:09:32 #65
169210 liesje1979
pi_156910678
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:07 schreef Hellie69 het volgende:
Worden jullie er ook zo fanatiek van?
Ja! :@
pi_156910695
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:09 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ik had er 5 in 22 minuten gedaan vrijdag :)
Ik moeten even wat XP verdienen zodat ik er ook meer kan accepteren. Ben pas lvl 3 (ook pas 2 weken bezig ongeveer).
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156910720
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:10 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Ik moeten even wat XP verdienen zodat ik er ook meer kan accepteren. Ben pas lvl 3 (ook pas 2 weken bezig ongeveer).
Ja, dat zal zeker schelen.
  One tough cookie zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:11:38 #68
169210 liesje1979
pi_156910745
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:10 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Ik moeten even wat XP verdienen zodat ik er ook meer kan accepteren. Ben pas lvl 3 (ook pas 2 weken bezig ongeveer).
Koekjes bakken! *O*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:12:39 #69
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156910779
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:11 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Koekjes bakken! *O*
ik wil de koekjes van KIM best zien (ik ga hem echt KIM noemen voortaan want de nick is te lang)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156910802
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:11 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Koekjes bakken! *O*
Ik moet nog 890XP om naar level 4 te gaan. Maar dat zal niet lang duren.
pi_156910824
Ik moet nog iets van 2000 xp voor level 7, dan heb ik weer zo ongeloveloos veel invites weg te geven
pi_156910897
Ik vond de Hema check van de week ook zo'n makkie. Heb er veel op maandag gedaan, dan staat de kassa er vaak verlaten bij en kun je de foto makkelijk maken. Voor die ene euro die je moest besteden nam ik steeds een zak koffiepads van een euro, die gaan toch wel op.
  One tough cookie zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:17:05 #73
169210 liesje1979
pi_156910926
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:16 schreef Hellie69 het volgende:
Ik vond de Hema check van de week ook zo'n makkie. Heb er veel op maandag gedaan, dan staat de kassa er vaak verlaten bij en kun je de foto makkelijk maken. Voor die ene euro die je moest besteden nam ik steeds een zak koffiepads van een euro, die gaan toch wel op.
Chips van 50 cent. :+
pi_156910933
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:13 schreef eenjongen... het volgende:
Ik moet nog iets van 2000 xp voor level 7, dan heb ik weer zo ongeloveloos veel invites weg te geven
Level 7, jeetje, hoe lang doe je dit al?
pi_156910947
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:17 schreef Hellie69 het volgende:

[..]

Level 7, jeetje, hoe lang doe je dit al?
Sinds 11 januari
pi_156910965
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:17 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Chips van 50 cent. :+
Haha, gaat ook altijd op..... over chips gesproken, je brengt me op een idee... even nog een wijntje pakken en chips!!
pi_156910977
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:18 schreef Hellie69 het volgende:

[..]

Haha, gaat ook altijd op..... over chips gesproken, je brengt me op een idee... even nog een wijntje pakken en chips!!
_O-
pi_156910984
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:17 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Sinds 11 januari
Goh, dat gaat snel dan. Dan heb je vast al heel wat verdiend.
pi_156911007
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:18 schreef Hellie69 het volgende:

[..]

Goh, dat gaat snel dan. Dan heb je vast al heel wat verdiend.
Dat kun je wel zeggen ja :Y
  One tough cookie zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:20:15 #80
169210 liesje1979
pi_156911027
Leer de stad ook wel goed kennen, als iemand het over een straat heeft die ik niet ken kan ik tegenwoordig gewoon vragen welke supermarkt er dichtbij zit. :')
pi_156911082
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:19 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Dat kun je wel zeggen ja :Y
Is het nou ook zo dat wanneer je in een hoger level zit dat je dan ook andere opdrachten aangeboden krijgt? Zijn er opdrachten die bijvoorbeeld alleen vanaf level 6 zijn?
pi_156911107
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:22 schreef Hellie69 het volgende:

[..]

Is het nou ook zo dat wanneer je in een hoger level zit dat je dan ook andere opdrachten aangeboden krijgt? Zijn er opdrachten die bijvoorbeeld alleen vanaf level 6 zijn?
Die zijn er wel, maar niet veel hoor. Ik denk maximaal 2% meer opdrachten :P
pi_156911188
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:11 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Koekjes bakken! *O*
Hahah nee dat is me veel te veel gedoe voor een beetje XP. Als ik bakken leuk vond had ik het wellicht gedaan. Heb er nu ook helemaal geen tijd voor helaas.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156911210
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:17 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Chips van 50 cent. :+
Ik heb ook paar zakken van die chips liggen haha, was wel een goede deal.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156911299
Wachten jullie weleens af tot een opdracht meer waard wordt, of ben je dan bang dat iemand hem voor je neus wegkaapt?

Ik heb het idee dat er in mijn woonplaats weinig activiteit is. Ik weet nu al dat ik bij de Big Bazar opdracht gerust kan wachten tot ie een euro of 6 a 7 is.
pi_156911347
En wie van jullie heeft de slappe bloemen check weleens gedaan? Ik vond hem wel leuk. Ik kreeg meteen nieuwe bloemen mee. En 8 euro van Roamler.
pi_156911357
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:30 schreef Hellie69 het volgende:
Wachten jullie weleens af tot een opdracht meer waard wordt, of ben je dan bang dat iemand hem voor je neus wegkaapt?

Ik heb het idee dat er in mijn woonplaats weinig activiteit is. Ik weet nu al dat ik bij de Big Bazar opdracht gerust kan wachten tot ie een euro of 6 a 7 is.
Ik wacht eigenlijk nooit. Ik vind het zonde als iemand anders hem dan pakt. Daarnaast weet je nooit of een opdracht gaat stijgen..
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156911363
Lekker druk weer hier. :D


De bifi check bij de Jumbo staat al sinds dinsdag open voor 2 euro. :{ Verdomme.
(she/her)
pi_156911380
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:30 schreef Hellie69 het volgende:
Wachten jullie weleens af tot een opdracht meer waard wordt, of ben je dan bang dat iemand hem voor je neus wegkaapt?

Ik heb het idee dat er in mijn woonplaats weinig activiteit is. Ik weet nu al dat ik bij de Big Bazar opdracht gerust kan wachten tot ie een euro of 6 a 7 is.
Soms wacht ik af, vooral als ik weet dat niemand hem eigenlijk wilt doen en bij opdrachten die ik zelf niet wil doen.
pi_156911392
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:32 schreef Fylax het volgende:
Lekker druk weer hier. :D

De bifi check bij de Jumbo staat al sinds dinsdag open voor 2 euro. :{ Verdomme.
Hier ook, maar daar wacht ik dus nog mee, want er wordt hier weinig geroamlerd en ik denk dat ie wel gaat stijgen.
pi_156911458
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:33 schreef Hellie69 het volgende:

[..]

Hier ook, maar daar wacht ik dus nog mee, want er wordt hier weinig geroamlerd en ik denk dat ie wel gaat stijgen.
Ik hoop ook nog wel dat 't gaat stijgen

En ik hoop dat ik deze week weer veel verdien.
(she/her)
pi_156911484
Deze week een grote financiele meevaller gehad, dus mijn motivatie is nu wel een beetje weg eigenlijk :@
pi_156911507
Ik heb onlangs met knikkende knieen de Bacardi check gedaan. In mijn eigen woonplaats. Ik kom nooit in de kroeg en ik was bang dat er bekenden zouden zijn.
Ik alleen naar binnen. Verhaal opgehangen tegen barman en aan de zuip gegaan.. _O-
pi_156911526
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:37 schreef Hellie69 het volgende:
Ik heb onlangs met knikkende knieen de Bacardi check gedaan. In mijn eigen woonplaats. Ik kom nooit in de kroeg en ik was bang dat er bekenden zouden zijn.
Ik alleen naar binnen. Verhaal opgehangen tegen barman en aan de zuip gegaan.. _O-
Hahaha dat zijn wel de mooie verhalen
pi_156911548
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:36 schreef eenjongen... het volgende:
Deze week een grote financiele meevaller gehad, dus mijn motivatie is nu wel een beetje weg eigenlijk :@
Oh..die heb ik nou nooit...
pi_156911583
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:37 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Hahaha dat zijn wel de mooie verhalen
Ik doe sinds kort ook mystery visits,dus het wordt wel steeds makkelijker.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hellie69 op 17-10-2015 23:53:38 ]
pi_156911588
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:39 schreef Hellie69 het volgende:

[..]

Ik doe sinds kort ook mistery visits,dus het wordt wel steeds makkelijker.
wat zijn dat?
(she/her)
pi_156911758
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:40 schreef Fylax het volgende:

[..]

wat zijn dat?
Het bezoeken van winkels met een opdracht. En dan schrijf je daar een verslag over.
Bijv. een drogist bezoeken en een doosje medicijnen kopen en dan kijken of de caissière de juiste vragen stelt, en kijken of winkel netjes is.
Verdient slecht hoor, maar het is dan ook een extraatje en het is leuk om te doen.
pi_156911832
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:46 schreef Hellie69 het volgende:

[..]

Het bezoeken van winkels met een opdracht. En dan schrijf je daar een verslag over.
Bijv. een drogist bezoeken en een doosje medicijnen kopen en dan kijken of de caissière de juiste vragen stelt, en kijken of winkel netjes is.
Verdient slecht hoor, maar het is dan ook een extraatje en het is leuk om te doen.
Ik had vandaag 2 supermarkten. Boodschappen doen moet ik toch. Krijg er 12,50 per supermarkt voor. Dan heb ik toch weer een deel van mijn boodschappen terugverdiend.
  One tough cookie zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:54:50 #100
169210 liesje1979
pi_156911937
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:32 schreef Fylax het volgende:
Lekker druk weer hier. :D

De bifi check bij de Jumbo staat al sinds dinsdag open voor 2 euro. :{ Verdomme.
Wie het kleine niet eert...
Kan best dat hij nog oploopt hoor, geen idee, maar 2 euro is toch ook al best veel voor iemand die een tientje zakgeld per week krijgt? :D
  One tough cookie zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:56:39 #101
169210 liesje1979
pi_156911993
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:37 schreef Hellie69 het volgende:
Ik heb onlangs met knikkende knieen de Bacardi check gedaan. In mijn eigen woonplaats. Ik kom nooit in de kroeg en ik was bang dat er bekenden zouden zijn.
Ik alleen naar binnen. Verhaal opgehangen tegen barman en aan de zuip gegaan.. _O-
Lol dat vind ik moedig! Die is nog enger dan kroegentocht omdat je echt aan de bar moet gaan staan of zitten en goed op moet letten welke cola enzo hij gebruikt.
  One tough cookie zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:58:47 #102
169210 liesje1979
pi_156912052
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:49 schreef Hellie69 het volgende:

[..]

Ik had vandaag 2 supermarkten. Boodschappen doen moet ik toch. Krijg er 12,50 per supermarkt voor. Dan heb ik toch weer een deel van mijn boodschappen terugverdiend.
Werkt dat ook op invite?
pi_156912133
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:58 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Werkt dat ook op invite?
Nee hoor, gewoon jezelf aanmelden.
Kijk maar eens bij Multi Value. Maar er zijn echt heel veel van dit soort bureau's. Ik hoop alleen dat ze netjes op tijd gaan uitbetalen.
pi_156912166
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 00:03 schreef Hellie69 het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon jezelf aanmelden.
Kijk maar eens bij Multi Value. Maar er zijn echt heel veel van dit soort bureau's. Ik hoop alleen dat ze netjes op tijd gaan uitbetalen.
Kan je wel volledig zelf bepalen welke opdrachten je wilt doen?
pi_156912202
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 00:05 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Kan je wel volledig zelf bepalen welke opdrachten je wilt doen?
Je kunt jezelf aanmelden voor opdrachten die je wilt doen en dan is het afwachten of je de opdracht toegewezen krijgt.
Ik ben een maand geleden begonnen en heb iedere week wel opdrachten gekregen.
pi_156912218
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 00:07 schreef Hellie69 het volgende:

[..]

Je kunt jezelf aanmelden voor opdrachten die je wilt doen en dan is het afwachten of je de opdracht toegewezen krijgt.
Ik ben een maand geleden begonnen en heb iedere week wel opdrachten gekregen.
Oke, ben wel benieuwd of alles goed gaat qua uitbetalen etc. Heb wel wat klachten gehoord over sommige bedrijven. Hou ons op de hoogte.
pi_156912277
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 00:07 schreef Hellie69 het volgende:

[..]

Je kunt jezelf aanmelden voor opdrachten die je wilt doen en dan is het afwachten of je de opdracht toegewezen krijgt.
Ik ben een maand geleden begonnen en heb iedere week wel opdrachten gekregen.
Soms word je zelfs actief benaderd of je tijd hebt voor een bepaalde opdracht. Dan hebben ze er niemand voor en ze hebben toch een deadline te halen bij de opdrachtgever. Dan bieden ze ook reiskostenvergoeding aan.
Ik heb onlangs een opdracht gedaan bij een tankstation. Moest voor minimaal 10 euro tanken, wat vergoed werd en daar kwam de fee voor het verslag nog bij.
pi_156912295
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 00:08 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Oke, ben wel benieuwd of alles goed gaat qua uitbetalen etc. Heb wel wat klachten gehoord over sommige bedrijven. Hou ons op de hoogte.
Als dat niet goed loopt hou ik er acuut mee op.
pi_156912319
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 00:08 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Oke, ben wel benieuwd of alles goed gaat qua uitbetalen etc. Heb wel wat klachten gehoord over sommige bedrijven. Hou ons op de hoogte.
Ik laat het weten. Ik verwacht binnen nu en 2 weken de 1e betaling.
Heb je ook interesse dan?
pi_156912337
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 00:13 schreef Hellie69 het volgende:

[..]

Ik laat het weten. Ik verwacht binnen nu en 2 weken de 1e betaling.
Heb je ook interesse dan?
Wie weet, kan het altijd proberen.
pi_156912378
Ik heb wel ontdekt dat als je geld wilt verdienen, je dat echt op zoveel manieren kan.
Roamler vind ik echt mijn beste ontdekking ooit.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 18 oktober 2015 @ 00:16:06 #112
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156912388
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:31 schreef Hellie69 het volgende:
En wie van jullie heeft de slappe bloemen check weleens gedaan? Ik vond hem wel leuk. Ik kreeg meteen nieuwe bloemen mee. En 8 euro van Roamler.
Ik koop nooit bloemen. Heb zelfs geen vaas.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156912455
quote:
99s.gif Op zondag 18 oktober 2015 00:16 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik koop nooit bloemen. Heb zelfs geen vaas.
Da's nou net het leuke eraan. Je hoeft ze niet te kopen. Als de winkel een beetje servicegericht is krijg je ze gewoon. Dan geef je ze toch aan je moeder/schoonmoeder/vriendin/buurvrouw..
Echt een hele makkelijk opdracht. Gewoon zonder enige gene zeggen dat ze binnen 3 dagen slap hingen. Ging me makkelijk af.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 18 oktober 2015 @ 00:21:43 #114
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156912513
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 00:18 schreef Hellie69 het volgende:

[..]

Da's nou net het leuke eraan. Je hoeft ze niet te kopen. Als de winkel een beetje servicegericht is krijg je ze gewoon. Dan geef je ze toch aan je moeder ofzo?
Echt een hele makkelijk opdracht. Gewoon zonder enige gene zeggen dat je binnen 3 dagen slap hingen. Ging me makkelijk af.
Ja maar ze kennen hier. Steeds hetzelfde personeel bij de infobalie. Als ik het zou doen zou ik daarna ze bedanken en zeggen dat de nieuwe bloemen niet nodig zijn. 3u reizen om bloemen aan mn ma te geven vertik ik ;)

En van je mogelijkheden na je edit... neh die laatste 2 zouden denken dat ik gek ben en mn schoonmoeder heb ik niet de kans gekregen te kennen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  One tough cookie zondag 18 oktober 2015 @ 00:38:57 #115
169210 liesje1979
pi_156912941
Kwam vandaag deze dummy kaarten tegen, had ze nog niet eerder gezien, vond het wel een grappig systeem.

pi_156912970
quote:
10s.gif Op zondag 18 oktober 2015 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
Kwam vandaag deze dummy kaarten tegen, had ze nog niet eerder gezien, vond het wel een grappig systeem.

[ afbeelding ]
Haha wauw die heb ik ook nog nooit gezien. Moest ook even goed kijken hoor haha.
pi_156913844
quote:
10s.gif Op zondag 18 oktober 2015 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
Kwam vandaag deze dummy kaarten tegen, had ze nog niet eerder gezien, vond het wel een grappig systeem.

[ afbeelding ]
Haha die zijn wel goed gemaakt :)
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156915967
Gisteravond toch nog ergens de Kroegentocht opdracht kunnen doen. Echt de meest waardeloze foto's gemaakt en toch is hij goedgekeurd :) Toch weer ¤ 12,50 in de pocket.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_156916332
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 10:26 schreef Albert86 het volgende:
Gisteravond toch nog ergens de Kroegentocht opdracht kunnen doen. Echt de meest waardeloze foto's gemaakt en toch is hij goedgekeurd :) Toch weer ¤ 12,50 in de pocket.
Top! Hier is het rustig, staat niks meer open en vandaag komt er natuurlijk ook niets bij. Op naar de volgende week!
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156916396
Hier staat de Kroegentocht nog open bij 10 andere locaties. En nog een MS Office check.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_156918375
Yaaay m'n eerste 'echte' opdrachten zijn goedgekeurd *O* Ik vind 't wel leuk eigenlijk :@ Benieuwd naar de rest van de week/de nieuwe opdrachten (zo te zien zijn er weinig actieve Roamlers in mijn omgeving)
pi_156918437
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 13:11 schreef Bloesem. het volgende:
Yaaay m'n eerste 'echte' opdrachten zijn goedgekeurd *O* Ik vind 't wel leuk eigenlijk :@ Benieuwd naar de rest van de week/de nieuwe opdrachten (zo te zien zijn er weinig actieve Roamlers in mijn omgeving)
Gefeliciteerd!
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156919448
Sinds vanochtend actief en de eerste 13 opdrachten klaar. :P

Level 2, 560 XP, 2 euro en 8 badges (kan je daar iets mee??) binnen! *O*

Nu eerst maar even lunchen. :D
pi_156919538
quote:
14s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:02 schreef Jopie78 het volgende:
Sinds vanochtend actief en de eerste 13 opdrachten klaar. :P

Level 2, 560 XP, 2 euro en 8 badges (kan je daar iets mee??) binnen! *O*

Nu eerst maar even lunchen. :D
Netjes :) Ik weet ook niet wat je met die badges kan, wrs niets haha.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156920796
Vandaag helaas geen opdrachten. Morgen zal ook nog wel rustig zijn en dan er weer vol tegenaan. Deze week een record voor mezelf gevestigd met 62 euro *O*
pi_156920920
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:56 schreef Vincento17 het volgende:
Vandaag helaas geen opdrachten. Morgen zal ook nog wel rustig zijn en dan er weer vol tegenaan. Deze week een record voor mezelf gevestigd met 62 euro *O*
Netjes! :)
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  One tough cookie zondag 18 oktober 2015 @ 18:00:10 #127
169210 liesje1979
pi_156925265
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 13:11 schreef Bloesem. het volgende:
Yaaay m'n eerste 'echte' opdrachten zijn goedgekeurd *O* Ik vind 't wel leuk eigenlijk :@ Benieuwd naar de rest van de week/de nieuwe opdrachten (zo te zien zijn er weinig actieve Roamlers in mijn omgeving)
quote:
14s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:02 schreef Jopie78 het volgende:
Sinds vanochtend actief en de eerste 13 opdrachten klaar. :P

Level 2, 560 XP, 2 euro en 8 badges (kan je daar iets mee??) binnen! *O*

Nu eerst maar even lunchen. :D
*O*

Ik ga vanavond voor het eerst laten uitbetalen. *O*
pi_156925395
quote:
17s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:00 schreef liesje1979 het volgende:

[..]


[..]

*O*

Ik ga vanavond voor het eerst laten uitbetalen. *O*
*O* Ook lekker! Hoeveel heb je al verdiend tot nu toe? Behalve dan die 14 cent die ik voor je heb verdiend *) ;)
  One tough cookie zondag 18 oktober 2015 @ 18:12:18 #129
169210 liesje1979
pi_156925519
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:06 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

*O* Ook lekker! Hoeveel heb je al verdiend tot nu toe? Behalve dan die 14 cent die ik voor je heb verdiend *) ;)
Ik heb best veel verdiend in deze eerste maand. :@ Maar ik heb er ook echt veel voor gedaan sowieso elke zaterdagmiddag op de fiets maar ook veel door de week. Ik had ook 2 euro gekregen toen je level 2 werd! :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156925556
Hoe gaan jullie het doen betreft belasting
(she/her)
pi_156925570
quote:
10s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:12 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik heb best veel verdiend in deze eerste maand. :@ Maar ik heb er ook echt veel voor gedaan sowieso elke zaterdagmiddag op de fiets maar ook veel door de week. Ik had ook 2 euro gekregen toen je level 2 werd! :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoppa! Fijn toch :D Ik ga er ook m'n best voor doen, wil graag een nieuw horloge, maar met 'n kindje op komst heeft m'n 'normale' geld een iets ander doel ;) voor jou ook leuk als ik m'n best doe. Nog tips als Roamlermoeder? :D
pi_156925782
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:14 schreef Fylax het volgende:
Hoe gaan jullie het doen betreft belasting
Ik weet het nog niet, ik had afgelopen jaar een baantje via internet wat ik wel opgaf. Daarbij kwam ik onder een bepaald bedrag waardoor ik alsnog geen belasting heb hoeven betalen daarover. Maar nu zit ik er wss wel overheen, maar weet nog niet precies hoe ik dat ga/moet doen.
pi_156925802
Volgens mij verdien je te weinig ermee om op te geven aan de belasting. Al zullen die er anders over denken want die willen graag al onze centen hebben.
pi_156926238
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:27 schreef loezzzje het volgende:
Volgens mij verdien je te weinig ermee om op te geven aan de belasting. Al zullen die er anders over denken want die willen graag al onze centen hebben.
Ik denk dat het iets te kort door de bocht is om te denken dat je te weinig verdient. Het zal er vanaf hangen wat je nog aan andere inkomens hebt.
pi_156926750
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:15 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Hoppa! Fijn toch :D Ik ga er ook m'n best voor doen, wil graag een nieuw horloge, maar met 'n kindje op komst heeft m'n 'normale' geld een iets ander doel ;) voor jou ook leuk als ik m'n best doe. Nog tips als Roamlermoeder? :D
Bij jou is het dan wel geloofwaardiger voor het personeel / winkelend publiek als je bij het schap met babymelk of pampers staat. :P Mij kijken ze toch altijd vreemd aan
pi_156926767
Ik verdien zelf niets buiten Roamler (behalve in de vakanties) dus denk dat ik het niet opgeef. Sowieso kun je veel dingen online betalen met PayPal. Zolang het op je Paypal staat is het geld 'in het buitenland'. Dus indien het een probleem wordt, gewoon niet overboeken naar je bankrekening.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156926884
quote:
12s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:15 schreef KennisIsMacht het volgende:
Ik verdien zelf niets buiten Roamler (behalve in de vakanties) dus denk dat ik het niet opgeef. Sowieso kun je veel dingen online betalen met PayPal. Zolang het op je Paypal staat is het geld 'in het buitenland'. Dus indien het een probleem wordt, gewoon niet overboeken naar je bankrekening.
Is dat echt zo? Dan is het wel aantrekkelijk om dat zo te houden en dan gewoon daar vliegtickets ofzo van te kopen.
pi_156926940
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:20 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Is dat echt zo? Dan is het wel aantrekkelijk om dat zo te houden en dan gewoon daar vliegtickets ofzo van te kopen.
Zou je na kunnen zoeken, maar volgens mij wel. Omdat PayPal internationaal is heeft de Nederlandse belastingdienst daar geen inzicht in lijkt me.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:24:05 #139
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_156926984
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 00:15 schreef Hellie69 het volgende:
Ik heb wel ontdekt dat als je geld wilt verdienen, je dat echt op zoveel manieren kan.
Roamler vind ik echt mijn beste ontdekking ooit.
Goede eerste post hier op het forum! Toevallig iemand die belangen heeft in het bedrijf?
Hoe droevig is je leven als Roamler je beste ontdekking ooit is? _O-
pi_156927037
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:24 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Goede eerste post hier op het forum! Toevallig iemand die belangen heeft in het bedrijf?
Hoe droevig is je leven als Roamler je beste ontdekking ooit is? _O-
Hoe droevig is je leven als je alleen maar negatief kan posten in dit topic _O-
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 18 oktober 2015 @ 19:27:09 #141
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156927081
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:24 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Goede eerste post hier op het forum!
Dat was niet de eerste post.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:29 schreef Hellie69 het volgende:
Hi, heeft er nog iemand interesse in een Roamler invite? Laat je even je locatie weten?
Dit wel.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156927137
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:24 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Goede eerste post hier op het forum! Toevallig iemand die belangen heeft in het bedrijf?
Hoe droevig is je leven als Roamler je beste ontdekking ooit is? _O-
Jezus, hou toch eens op met steeds zo negatief reageren.... :O
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:32:22 #143
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_156927233
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:26 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Hoe droevig is je leven als je alleen maar negatief kan posten in dit topic _O-
Lees even al mijn posts door zou ik zeggen. Ik ben helemaal niet alleen negatief. Sterker nog, ik maak er zelf soms ook gebruik van (ik rij er niet speciaal voor naar een supermarkt). Alleen sommige doen net of ze een pot met goud hebben gevonden door deze app... Laten we allemaal wel even realistisch blijven. Roamler de beste ontdekking in je leven.... Kom op zeg.
pi_156927374
Nja, de dingen die ik wil gaan kopen kun je niet echt betalen via PayPal. :+ Het zal dus naar de bankrekening gestort worden van mijn ouders, en die boeken het dan weer over naar mijn rekening.
(she/her)
pi_156928096
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:38 schreef Fylax het volgende:
Nja, de dingen die ik wil gaan kopen kun je niet echt betalen via PayPal. :+ Het zal dus naar de bankrekening gestort worden van mijn ouders, en die boeken het dan weer over naar mijn rekening.
Veel webwinkels kan je tegenwoordig ook met paypal betalen. Zelfs voor een PS4 :P
pi_156928111
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:38 schreef Fylax het volgende:
Nja, de dingen die ik wil gaan kopen kun je niet echt betalen via PayPal. :+ Het zal dus naar de bankrekening gestort worden van mijn ouders, en die boeken het dan weer over naar mijn rekening.
Je wilde een PS4 toch? Als je deze online besteld heb je grote kans dat je met paypal kan betalen.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156940385
Bloemencheck bij de AH. Eigenlijk niet veel tijd, maar toch eentje geaccepteerd, zometeen maar even doen. :)
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156940657
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:00 schreef KennisIsMacht het volgende:
Bloemencheck bij de AH. Eigenlijk niet veel tijd, maar toch eentje geaccepteerd, zometeen maar even doen. :)
Hier is er helaas geen bloemencheck...
Ik zag wel dat de beef en jerky er hier uit is. Geen verhogingen dus..
  maandag 19 oktober 2015 @ 11:19:45 #149
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_156940698
Ik kom langs 2 AH's op weg naar de sportschool dus ook geaccepteerd. Hopelijk is het personeel druk want de bloemen staan voor de servicebalie :P
pi_156940958
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:17 schreef Vincento17 het volgende:

[..]

Hier is er helaas geen bloemencheck...
Ik zag wel dat de beef en jerky er hier uit is. Geen verhogingen dus..
Hier is ie inmiddels ook al weg!

quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:19 schreef Tinos85 het volgende:
Ik kom langs 2 AH's op weg naar de sportschool dus ook geaccepteerd. Hopelijk is het personeel druk want de bloemen staan voor de servicebalie :P
Ja ik vind het ook lastig om de bloemencheck te doen.. Maar bij bloemen is het dan wel weer goed uit te leggen dat je met iemand appt erover..
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156941457
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:32 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Laten we allemaal wel even realistisch blijven. Roamler de beste ontdekking in je leven.... Kom op zeg.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156941629
En weer niks nieuws. :'(
(she/her)
pi_156942161
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 12:16 schreef Fylax het volgende:
En weer niks nieuws. :'(
Dan heb je de AH bloemencheck gemist.Maandag is normaal sowieso niet zo druk dus geen paniek.
Mijne is goedgekeurd trouwens :)
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156942175
Hoorde trouwens mensen praten in de supermarkt (vakkenvullers) over mystery shoppers. Dat ze op moesten letten :+
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  One tough cookie maandag 19 oktober 2015 @ 13:39:55 #155
169210 liesje1979
pi_156943250
Hier staan een paar promotiechecks bij de Plus open.
pi_156943276
quote:
11s.gif Op maandag 19 oktober 2015 12:49 schreef KennisIsMacht het volgende:
Hoorde trouwens mensen praten in de supermarkt (vakkenvullers) over mystery shoppers. Dat ze op moesten letten :+
Whahaha :D
(she/her)
pi_156943301
Hier ook Plus check, 7.6 km :')
(she/her)
pi_156943325
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 13:42 schreef Fylax het volgende:
Hier ook Plus check, 7.6 km :')
Hier 3 binnen 1.5 km, maar ik heb niet zoveel tijd vandaag
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156943371
quote:
9s.gif Op maandag 19 oktober 2015 13:43 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Hier 3 binnen 1.5 km, maar ik heb niet zoveel tijd vandaag
Ik heb de komende twee weken enorm veel tijd dus ik hoop dat ik lekker ga verdienen.
(she/her)
  One tough cookie maandag 19 oktober 2015 @ 13:57:26 #160
169210 liesje1979
pi_156943590
Er kwam een bloemencheck vrij. :D
  maandag 19 oktober 2015 @ 13:59:22 #161
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_156943628
Mooi op de weg naar de sportschool en terug twee bloemenchecks, twee fris en red bull checks en een Plus promotiecheck kunnen doen.

Bij een bloemencheck wel aangesproken omdat je geen foto's mocht maken. Opzich begrijpelijk aangezien de bloemen naast de ingang en de mobiele ING-kast staan. Na uitleg mocht ik overigens wel door en de opdracht afmaken.
pi_156943647
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 13:59 schreef Tinos85 het volgende:
Mooi op de weg naar de sportschool en terug twee bloemenchecks, twee fris en red bull checks en een Plus promotiecheck kunnen doen.

Bij een bloemencheck wel aangesproken omdat je geen foto's mocht maken. Opzich begrijpelijk aangezien de bloemen naast de ingang en de mobiele ING-kast staan. Na uitleg mocht ik overigens wel door en de opdracht afmaken.
Wat moet je bij de fris en red bull checks doen? Ook echt foto's maken achter de balie enz? Hoe kan dat onopvallend?
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  maandag 19 oktober 2015 @ 14:06:43 #163
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_156943762
Ik had ze bij de Action en de Big Bazar. Daar staan ze gewoon in het schap en niet achter de balie dus dat scheelt.

Foto's maken van een gekoeld schap, foto's ongekoeld en dan kijken of ze Coca Cola hebben met welke prijzen, of ze Red Bull hebben en eventueel andere merken energydrink. Daarna nog een foto van de buitenkant en een motivatie waar Red Bull in de winkel zou moeten staan om meer aantrekkelijk te zijn. Was binnen 2 minuten klaar.

Er staan hier ook nog een paar open bij snackbars e.d. maar daar ga ik niet aan beginnen als het achter de balie staat.
pi_156944778
net na het werk nog even een plus promo check gedaan. dadelijk ff langs de emte om een oosterse check te doen van smart spotter. ik baal wel want vanochtend stond ie op 5 maar toen was ik nog aan het werk en nu staat ie op 3 euro.
pi_156945025
Hebben jullie ook die say yes to no?
(she/her)
pi_156945131
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:07 schreef Fylax het volgende:
Hebben jullie ook die say yes to no?
Ja heb hem ook. Maar ga hem niet doen. Veel werk voor 3 euro, en lekker lullig als hij wordt afgekeurd..
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 19 oktober 2015 @ 15:24:18 #167
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156945381
ik vind het raar dat de vergoeding op 0 staat en dan in de opdracht 3 plus de aanschafkosten. Kortom als deze wordt goedgekeurd en je volgende afgekeurd heb je gewoon 6 keer 1.38 uitgegeven en krijg je niets?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156945689
quote:
99s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:24 schreef Nizno het volgende:
ik vind het raar dat de vergoeding op 0 staat en dan in de opdracht 3 plus de aanschafkosten. Kortom als deze wordt goedgekeurd en je volgende afgekeurd heb je gewoon 6 keer 1.38 uitgegeven en krijg je niets?
Ja, daarom doe ik hem ook niet...
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 19 oktober 2015 @ 15:42:30 #169
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156945742
Ik heb ze even een berichtje in de inbox gestuurd met de vraag of er alvast informatie mogelijk is voor deel 2.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156945768
10,50 verdiend met de havermout opdracht van smartspotter, 9 vragen waarvan 3 foto's in een ah to go
  maandag 19 oktober 2015 @ 15:45:30 #171
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_156945791
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:07 schreef Fylax het volgende:
Hebben jullie ook die say yes to no?
Zolang je niet weet wat opdracht 2 inhoud zou ik hem niet doen. Grote kans dat die moeilijk is en je kunt fluiten naar de centen en gekochte producten.
pi_156945938
quote:
99s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:24 schreef Nizno het volgende:
ik vind het raar dat de vergoeding op 0 staat en dan in de opdracht 3 plus de aanschafkosten. Kortom als deze wordt goedgekeurd en je volgende afgekeurd heb je gewoon 6 keer 1.38 uitgegeven en krijg je niets?
Wat kan er afgekeurd worden aan mensen een zak chips geven en vragen wat ze er van vonden?
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 19 oktober 2015 @ 15:56:37 #173
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156945999
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:54 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Wat kan er afgekeurd worden aan mensen een zak chips geven en vragen wat ze er van vonden?
dat is een goede vraag. Daarom wil ik de precieze inhoud van deel 2 graag weten :)

En het antwoord is er.

quote:
Hallo Nizno,
Goede vraag! In deel 2 ga je 4 zakjes uitdelen en een foto maken van het deelmoment (dus het moment waarop je ze de zakjes geeft), Als je geen 6 zakken kon kopen, kun je de opdracht ook gewoon doen!

Groetjes ..
Nog even vervolgvraag er achter gezet dat er dus eigenlijk geen reden zou zijn dat deel2 kan worden afgekeurd tenzij je gewoon echt niets doet.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156946079
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:44 schreef eenjongen... het volgende:
10,50 verdiend met de havermout opdracht van smartspotter, 9 vragen waarvan 3 foto's in een ah to go
:o

Ik wil ook smartspotter ;(
(she/her)
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 oktober 2015 @ 16:05:51 #175
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156946218
Goed, ik ben om :)

Op pad gaan met een bepaald doel vind ik al heerlijk, dus daar zit geen probleem. Als ik er dan ook nog een kleine vergoeding voor krijg, is het helemaal mooi.

Is er iemand die een invite met mij wil delen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_156946224
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 14:06 schreef Tinos85 het volgende:
Ik had ze bij de Action en de Big Bazar. Daar staan ze gewoon in het schap en niet achter de balie dus dat scheelt.

Foto's maken van een gekoeld schap, foto's ongekoeld en dan kijken of ze Coca Cola hebben met welke prijzen, of ze Red Bull hebben en eventueel andere merken energydrink. Daarna nog een foto van de buitenkant en een motivatie waar Red Bull in de winkel zou moeten staan om meer aantrekkelijk te zijn. Was binnen 2 minuten klaar.

Er staan hier ook nog een paar open bij snackbars e.d. maar daar ga ik niet aan beginnen als het achter de balie staat.
Ook een fris check gedaan! Op tip van jou ook bij Big Bazar. Dacht dat ze allemaal bij Domino's etc waren, dus had er gewoon sowieso niet naar gekeken. Thanks
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156946791
heeft iemand een invite voor smartspotter? :@
(she/her)
pi_156947726
Ik had er 1 en die heb ik weggegeven. Volgens mij krijg je er ook geen meer nu.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 19 oktober 2015 @ 17:09:42 #179
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156947941
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 16:26 schreef Fylax het volgende:
heeft iemand een invite voor smartspotter? :@
DM
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156948316
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 16:05 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik ben om :)

Op pad gaan met een bepaald doel vind ik al heerlijk, dus daar zit geen probleem. Als ik er dan ook nog een kleine vergoeding voor krijg, is het helemaal mooi.

Is er iemand die een invite met mij wil delen?
Stuur maar een DM met je regio en mail waar ik hem naartoe kan sturen
pi_156950294
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een Smartspotter invite. Dus als iemand nog 1 over heeft, graag! :)
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_156950451
Ik zou ook graag Smartspotter willen proberen. Dus ik hou me beschikbaar als iemand een invite heeft. Ik heb er trouwens nog wel van Roamler...
pi_156952938
Ik heb 2 Etos winkels in mijn dorp, maar bij veel opdrachten bij de etos, zoals bijvoorbeeld de babymelkchecks, worden juist die 2 zaken niet in de lijst opgenomen. Vrij irritant, had er anders al een paar tientjes meer aan kunnen verdienen.
pi_156952999
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:12 schreef eenjongen... het volgende:
Ik heb 2 Etos winkels in mijn dorp, maar bij veel opdrachten bij de etos, zoals bijvoorbeeld de babymelkchecks, worden juist die 2 zaken niet in de lijst opgenomen. Vrij irritant, had er anders al een paar tientjes meer aan kunnen verdienen.
Dit kan je wellicht aangeven. Dan kunnen ze misschien een check ergens weghalen waar die nooit wordt gedaan ofzo en die bij jou open gooien.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156953033
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:14 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Dit kan je wellicht aangeven. Dan kunnen ze misschien een check ergens weghalen waar die nooit wordt gedaan ofzo en die bij jou open gooien.
Ik heb het een paar weken geleden een keer gevraagd en toen werd er gezegd dat sommige winkels soms niet van de opdrachtgever hoeven. Maar toch vrij raar dat het dan bijna altijd om die 2 in mijn dorp gaan.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 oktober 2015 @ 20:39:06 #186
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156953786
Nou, zitten een hoop opdrachten in voor winkels waar ik de enige in de winkel zou zijn met de werknemers, dat maar liever niet _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_156954724
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:39 schreef Nattekat het volgende:
Nou, zitten een hoop opdrachten in voor winkels waar ik de enige in de winkel zou zijn met de werknemers, dat maar liever niet _O-
Zoals?
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  One tough cookie maandag 19 oktober 2015 @ 21:06:00 #188
169210 liesje1979
pi_156954728
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:39 schreef Nattekat het volgende:
Nou, zitten een hoop opdrachten in voor winkels waar ik de enige in de winkel zou zijn met de werknemers, dat maar liever niet _O-
Watvoor winkels dan? :o En waarom zijn die nog niet failliet?
Ik zou ze gewoon doen hoor, boeiuh. :+
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 oktober 2015 @ 21:10:54 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156954882
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:06 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Watvoor winkels dan? :o En waarom zijn die nog niet failliet?
Ik zou ze gewoon doen hoor, boeiuh. :+
Domino's, Paradogit (software-winkel?)
Vaak is het daar niet overvol :+

Ik vast ook wel ooit, maar eerst de 'simpele' opdrachten :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_156954892
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Domino's, Paradogit (software-winkel?)
Vaak is het daar niet overvol :+

Ik vast ook wel ooit, maar eerst de 'simpele' opdrachten :P
Eerst maar level 2 worden denk ik ;)
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 oktober 2015 @ 21:18:34 #191
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156955117
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:11 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Eerst maar level 2 worden denk ik ;)
Dat lijkt geen lastige klus :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_156955166
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat lijkt geen lastige klus :)
Gelukkig :)
  One tough cookie maandag 19 oktober 2015 @ 21:22:27 #193
169210 liesje1979
pi_156955238
Zou Hellie nog durven posten na die opmerking?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 19 oktober 2015 @ 21:33:58 #194
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156955599
quote:
15s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
Zou Hellie nog durven posten na die opmerking?
Ik hoop het wel.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156956545
quote:
15s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
Zou Hellie nog durven posten na die opmerking?
quote:
99s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:33 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik hoop het wel.
Hoop het ook, was een goede/leuke user :)
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 19 oktober 2015 @ 22:07:47 #196
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156956631
quote:
15s.gif Op maandag 19 oktober 2015 22:04 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

[..]

Hoop het ook, was een goede/leuke user :)
was?
Laten we wel van het positieve uit gaan he :)
Is een goede en leuke user :D
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156957034
quote:
99s.gif Op maandag 19 oktober 2015 22:07 schreef Nizno het volgende:

[..]

was?
Laten we wel van het positieve uit gaan he :)
Is een goede en leuke user :D
RIP _O-
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156958624
Waarom zou ik niet durven posten? Sommige mensen hebben het ook nog druk met werken ipv alleen maar de hele dag azijnpissen.. Ik heb een leven. :O
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 19 oktober 2015 @ 23:18:21 #199
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156958643
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 23:17 schreef Hellie69 het volgende:
Waarom zou ik niet durven posten? Sommige mensen hebben het ook nog druk met werken ipv alleen maar de hele dag azijnpissen.. Ik heb een leven.
^O^
kijk dat zijn pas de reacties :D
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156958690
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 23:17 schreef Hellie69 het volgende:
Waarom zou ik niet durven posten? Sommige mensen hebben het ook nog druk met werken ipv alleen maar de hele dag azijnpissen.. Ik heb een leven. :O
Dat het ff duidelijk is _O-
pi_156958714
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2015 23:18 schreef Nizno het volgende:

[..]

^O^
kijk dat zijn pas de reacties :D
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2015 23:18 schreef Nizno het volgende:

[..]

^O^
kijk dat zijn pas de reacties :D
Je moet er alleen ff op wachten :Y
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 19 oktober 2015 @ 23:21:29 #202
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156958728
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 23:21 schreef Hellie69 het volgende:

[..]

[..]

Je moet er alleen ff op wachten :Y
Ow daar wacht ik graag even op :D
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156958791
Maar als jullie het niet erg vinden ga ik nu mezelf druk bezighouden met slapen.
:W
pi_156958867
Dan kijken we morgen wel weer of Roamler en Smartspotter weer wat interessants hebben.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 19 oktober 2015 @ 23:26:50 #205
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156958880
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 23:23 schreef Hellie69 het volgende:
Maar als jullie het niet erg vinden ga ik nu mezelf druk bezighouden met slapen.
:W
Slaap lekker
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 23:26 schreef Hellie69 het volgende:
Dan kijken we morgen wel weer of Roamler en Smartspotter weer wat interessants hebben.
Morgen weer een nieuwe dag en nieuwe kansen idd :D
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  One tough cookie maandag 19 oktober 2015 @ 23:33:06 #206
169210 liesje1979
pi_156959051
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 23:17 schreef Hellie69 het volgende:
Waarom zou ik niet durven posten? Sommige mensen hebben het ook nog druk met werken ipv alleen maar de hele dag azijnpissen.. Ik heb een leven. :O
Lol _O_
pi_156963643
Vandaag weer even 3 euro proberen te verdienen :)
(she/her)
pi_156963684
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:01 schreef Fylax het volgende:
Vandaag weer even 3 euro proberen te verdienen :)
Plus promo check?
Ben ook aan het twijfelen om die te doen.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156963756
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:03 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Plus promo check?
Ben ook aan het twijfelen om die te doen.
Nee er is hier geen plus ;@

AH check
(she/her)
pi_156963864
Gister aangemeld bij smartspotter, vandaag actievatiecode :) Alleen ik zie dat je daar echt veel foto's moet maken per opdracht.. ;(
pi_156963903
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:15 schreef Vincento17 het volgende:
Gister aangemeld bij smartspotter, vandaag actievatiecode :) Alleen ik zie dat je daar echt veel foto's moet maken per opdracht.. ;(
Idd, echt veel vragen voor soms maar 1,50 ofzo.
Bij Roamler heb je tenminste dingen als babymelk die het wat chiller maken.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156964048
Hoe moet je opdrachten accepteren met Smartpotter?
(she/her)
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:32:58 #213
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156964217
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:24 schreef Fylax het volgende:
Hoe moet je opdrachten accepteren met Smartpotter?
Helemaal onderaan. Je kunt dus eerst alle vragen doorlezen en dan druk je op accepteer de opdracht
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156964222
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:24 schreef Fylax het volgende:
Hoe moet je opdrachten accepteren met Smartpotter?
Edit: net te laat met antwoord geven. Haha

Dadelijk even promotiecheck Plus en de jupiler check doen.
pi_156964302
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:33 schreef Vincento17 het volgende:

[..]

Edit: net te laat met antwoord geven. Haha

Dadelijk even promotiecheck Plus en de jupiler check doen.
Ik ook! Hoop dat ik snel genoeg ben anders gaat het wel opvallen 2 redelijk grote checks
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:39:59 #216
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156964346
Moet verdorie wachten tot wederhelft thuis is aangezien er ook net vandaag een pakketje komt ;(
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156964991
Nu ook nog een displaycheck bij de Plus erbij. Wordt dadelijk wel opvallend als ik daar 15 minuten rondloop en niks koop :P
pi_156965715
Tot veel te laat geslapen, maar toch 4 opdrachten in de buurt kunnen accepteren. :)
pi_156966034
- Say yes to no
- 2 x Kneipp bij Etos (enige in de winkel, personeel gewoon ingelicht en werd keurig geholpen. :) )
- 2 x Jupiler PLUS (waarvan 1 winkel gesloten wegens verbouwing, wel betaald gekregen)
- 1 x Promotie check PLUS
- 1 x Display check PLUS

Say yes to no was erg gemakkelijk. 3 foto's en je koopt 6 verpakkingen.
Bij deel 2 geef je 2 x 2 zakken weg en maak je een foto van de overhandiging, plus een foto van je bonnetje (niet kwijtraken of vergeten :') )

*O*
  roze dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:42:49 #220
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156966410
Allemaal opdrachten voor de plusmarkt. Tja dat wordt hem niet. Ga geen 20 km fietsen _O-
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:50:24 #221
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_156966569
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:21 schreef Vincento17 het volgende:
Nu ook nog een displaycheck bij de Plus erbij. Wordt dadelijk wel opvallend als ik daar 15 minuten rondloop en niks koop :P
Die was hier heel makkelijk. Staat de stand er? Nee. Maak een foto van de groente en fruitafdeling.

:P
pi_156966974
Ik heb:

- Promo check Plus
- 3x display check plus (makkelijkste opdracht ever)
- Groete prijscheck

Wel raar dat ik promo als eerste heb gedaan, maar inmiddels 2 displays zijn goedgekeurd. Misschien hebben ze die wel harder nodig snel! Als mijn groente check nu weer wordt afgekeurd kunnen ze fluiten naar hun groentecheck. Wat is die veel werk voor een kleine vergoeding (maar was letterlijk naast mn huis dus dacht kan op zn minst even proberen).
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:19:06 #223
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156967116
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 14:10 schreef KennisIsMacht het volgende:
Ik heb:

- Promo check Plus
- 3x display check plus (makkelijkste opdracht ever)
- Groete prijscheck

Wel raar dat ik promo als eerste heb gedaan, maar inmiddels 2 displays zijn goedgekeurd. Misschien hebben ze die wel harder nodig snel! Als mijn groente check nu weer wordt afgekeurd kunnen ze fluiten naar hun groentecheck. Wat is die veel werk voor een kleine vergoeding (maar was letterlijk naast mn huis dus dacht kan op zn minst even proberen).
Als de groentecheck wordt afgekeurd kun je altijd even vragen waarom en goede uitleg krijgen natuurlijk.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156967244
Die displaycheck was zo makkelijk _O-
  Redactie Sport dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:29:48 #225
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_156967339
Twee opdrachten gedaan in de Plus, 2 euro en 3,50. Ik ben benieuwd.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_156967413
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 14:19 schreef Nizno het volgende:

[..]

Als de groentecheck wordt afgekeurd kun je altijd even vragen waarom en goede uitleg krijgen natuurlijk.
Ja de vorige keer werd ie afgekeurd omdat de foto's van te ver weg waren. Maar je naar mijn mening anders niet alles op de foto gaan zetten. Anders moet je elk schapkaartje los gaan fotograferen. Teveel werk voor 2,50 vind ik.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:37:01 #227
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156967489
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 14:33 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Ja de vorige keer werd ie afgekeurd omdat de foto's van te ver weg waren. Maar je naar mijn mening anders niet alles op de foto gaan zetten. Anders moet je elk schapkaartje los gaan fotograferen. Teveel werk voor 2,50 vind ik.
En wat zeiden ze op die reactie dan? Want ze willen toch een overzicht?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:51:10 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156967814
Eerste opdracht afgerond. Ben benieuwd :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:52:43 #229
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156967865
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 14:51 schreef Nattekat het volgende:
Eerste opdracht afgerond. Ben benieuwd :P
yeah! :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156968021
Weer niks kunnen verdienen :')
(she/her)
pi_156968616
Je zit niet meer zo in de flow ofwel fylax? :P

Net display & jupiler actie gedaan. 4 euro. Gister promo check plus gedaan. Blij dat er een plus naast mijn werk zit. Hier zit er namelijk geen.
pi_156968696
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 14:51 schreef Nattekat het volgende:
Eerste opdracht afgerond. Ben benieuwd :P
*O*
pi_156968910
2x alle drie de opdrachten van de Plus gedaan :)
pi_156969730
Hele stad doorgelopen.. Geen mat gezien.
pi_156969930
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 14:37 schreef Nizno het volgende:

[..]

En wat zeiden ze op die reactie dan? Want ze willen toch een overzicht?
Dat ze van te ver waren genomen om de prijzen te controleren. Terwijl ik gewoon steeds het hele schap had gefotografeerd. Weet niet hoe het anders zou moeten.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156969949
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 14:51 schreef Nattekat het volgende:
Eerste opdracht afgerond. Ben benieuwd :P
Nice :)
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156969958
Mijn groente check is nog steeds niet goedgekeurd.. Rest wel!
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156970142
Was het bij de nettorama? Daar heb ik hem een enkele keer gedaan en daar staan de prijzen met koeienletters boven de schappen dus zijn ze goed te lezen. Anders idd wat moeilijker foto's maken ja.
pi_156970613
Ik doe de groenteprijs gewoon niet meer. Veel te veel gezeik...
pi_156970701
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:00 schreef Vincento17 het volgende:
Ik doe de groenteprijs gewoon niet meer. Veel te veel gezeik...
Mijne is deze keer goedgekeurd (Lidl)!! *O* Maar ik ga hem ook gewoon heel af en toe doen. Kost echt veel tijd, teveel kans op afkeuring. Echt een opdrachten die 4/5 waard zou moeten zijn

Edit: vandaag 11,50 verdient, lekker voor een dinsdag
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156973224
Vrijdagochtend heb ik vrij. Hopelijk dat ik dan nog wat opdrachtjes mee kan pakken. En een aantal babymelk.
pi_156973773
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:21 schreef Vincento17 het volgende:
Nu ook nog een displaycheck bij de Plus erbij. Wordt dadelijk wel opvallend als ik daar 15 minuten rondloop en niks koop :P
Hoezo? Ik heb vandaag ook 20 minuten rondgelopen in de AH en ben zonder aankopen weer weg gegaan.

Promotie Check AH opdracht was wel afgekeurd helaas, maar toch.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_156974543
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 19:33 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Hoezo? Ik heb vandaag ook 20 minuten rondgelopen in de AH en ben zonder aankopen weer weg gegaan.

Promotie Check AH opdracht was wel afgekeurd helaas, maar toch.
Waarom was die afgekeurd? Het kan idd wel, maar je hebt snel door of ze jou in de gaten hebben, en dan moet je niet te lang meer blijven.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156975996
Bij de plus hier heb je alle schappen om het 'verseiland'. Dus daar staat wel veel personeel. En die blijven toch altijd raar kijken als ik voor de 5e keer op en neer loop :P
pi_156976252
Ik heb ook best veel rondjes gelopen vandaag in de plus en ik moest die display zoeken en kon hem niet vinden. Dan heb je idd wel het gevoel dat mensen zoiets hebben van, waarom loopt ze zoveel rondjes? Heb maar een flesje drinken meegenomen :P
pi_156977621
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 19:59 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Waarom was die afgekeurd? Het kan idd wel, maar je hebt snel door of ze jou in de gaten hebben, en dan moet je niet te lang meer blijven.
Je moest ook fotos maken van actieplekken van de producten. Die waren er niet, dus kon ik niet maken. Blijkt dus dat je dan fotos moest maken van actieplekken waar andere artikelen in lagen. Dat ze dus konden zien dat er sowieso wel iets van actieplekken waren.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_156977911
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:30 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Je moest ook fotos maken van actieplekken van de producten. Die waren er niet, dus kon ik niet maken. Blijkt dus dat je dan fotos moest maken van actieplekken waar andere artikelen in lagen. Dat ze dus konden zien dat er sowieso wel iets van actieplekken waren.
maar wat heb je dan gefotografeerd bij de vraag, maak foto's van de actie producten. want die vraag is verplicht.
pi_156978940
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:30 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Je moest ook fotos maken van actieplekken van de producten. Die waren er niet, dus kon ik niet maken. Blijkt dus dat je dan fotos moest maken van actieplekken waar andere artikelen in lagen. Dat ze dus konden zien dat er sowieso wel iets van actieplekken waren.
Ja dat is denk ik om te zorgen dat je eerlijk blijft. Als je nee in on vullen en verder niet hoefde te doen zou je in sommige gevallen nee kunnen invullen terwijl er wel een actieplek is. Dat willen ze op deze manier voorkomen. Gebeurd je 1 keer en verder vast nooit meer.
pi_156979033
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 22:01 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ja dat is denk ik om te zorgen dat je eerlijk blijft. Als je nee in on vullen en verder niet hoefde te doen zou je in sommige gevallen nee kunnen invullen terwijl er wel een actieplek is. Dat willen ze op deze manier voorkomen. Gebeurd je 1 keer en verder vast nooit meer.
Weet het iig voor de volgende keer idd. Gewoon rustiger kijken en niet opgejaagd voelen :P
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:37:01 #250
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_156980424
Krijg je alleen opdrachten in jouw woonplaats of ook in naastliggende steden?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:38:23 #251
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156980489
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 22:37 schreef Fopje het volgende:
Krijg je alleen opdrachten in jouw woonplaats of ook in naastliggende steden?
je kan zelf het aantal KMs instellen naar wens.
En als je ergens anders bent zie je uiteraard de omliggende opdrachten van die regio.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156983724
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:30 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Je moest ook fotos maken van actieplekken van de producten. Die waren er niet, dus kon ik niet maken. Blijkt dus dat je dan fotos moest maken van actieplekken waar andere artikelen in lagen. Dat ze dus konden zien dat er sowieso wel iets van actieplekken waren.
Oké. Ja dat is inderdaad een opdracht die vaker terugkomt. Eigenlijk heel makkelijk als er geen actieplekken zijn, kun je zelf een actieplek zoeken waar je makkelijk een foto kan maken en je hoeft verder niets op te geven! :)
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156986446
Weer 3 korte opdrachten te doen bij Hoogvliet met smartspotter. Ik heb vandaag verder niets te doen, dus dat word een rondje langs een paar supermarkten :P
pi_156986501
Je kan hier redelijk wat geld verdienen als je vandaag veel tijd hebt. Digitale Menu Check staat open op 75 locaties in een straal van 10km á 2 euro. Het is dat ik moet werken, anders had ik er wel ff een paar gepakt.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_156986958
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:07 schreef Albert86 het volgende:
Je kan hier redelijk wat geld verdienen als je vandaag veel tijd hebt. Digitale Menu Check staat open op 75 locaties in een straal van 10km á 2 euro. Het is dat ik moet werken, anders had ik er wel ff een paar gepakt.
De meeste zijn echter heel erg moeilijk. Hoe wil je foto's van schermen maken in een snackbar als je niets besteld haha.

Vandaag idd bij smartspotter veel opdrachten, maar ik doe toch maar eerst die van Roamler. Betalen beter en zijn makkelijker vind ik.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156987013
Shit, promo check Jumbo gemist. Dacht dat die nog wel even zou openstaan haha. Hopelijk komt er zo nog een vrij.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  woensdag 21 oktober 2015 @ 10:37:08 #257
232730 Vincpod
Occasional Seafarer
pi_156987029
Vanavond eens kijken hoeveel AH Promotie Checks er over zijn. Van mijn werk naar huis kom ik er zegen 10 tegen binnen 1 km van mijn hoofdroute. :9~
pi_156987042
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:37 schreef Vincpod het volgende:
Vanavond eens kijken hoeveel AH Promotie Checks er over zijn. Van mijn werk naar huis kom ik er zegen 10 tegen binnen 1 km van mijn hoofdroute. :9~
0 :X
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  woensdag 21 oktober 2015 @ 10:39:39 #259
232730 Vincpod
Occasional Seafarer
pi_156987073
Valt mee, bij mij in de regio zijn er gelukkig niet zoveel actief ;)
pi_156987113
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:39 schreef Vincpod het volgende:
Valt mee, bij mij in de regio zijn er gelukkig niet zoveel actief ;)
Sommige checks hebben landelijk een bepaald aantal inzendingen nodig, dus als dat is gehaald gaan ze er overal vanaf. ;) Net stonden er hier nog 3 open, toen verdwenen ze allemaal tegelijk, en kwamen ze later allemaal weer terug. Dus volgens mij is het max. voor die check alweer bijna gehaald haha
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  woensdag 21 oktober 2015 @ 10:43:02 #261
232730 Vincpod
Occasional Seafarer
pi_156987127
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:41 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Sommige checks hebben landelijk een bepaald aantal inzendingen nodig, dus als dat is gehaald gaan ze er overal vanaf. ;) Net stonden er hier nog 3 open, toen verdwenen ze allemaal tegelijk, en kwamen ze later allemaal weer terug. Dus volgens mij is het max. voor die check alweer bijna gehaald haha
Ah, op die manier, weer wat geleerd.

Achja we gaan het zien!
pi_156987159
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:43 schreef Vincpod het volgende:

[..]

Ah, op die manier, weer wat geleerd.

Achja we gaan het zien!
Ja joh, wie weet weer andere checks!
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156988405
Wilde vandaag jumbo en AH promo doen, heb ik in beide winkels echt zwaar het gevoel dat het personeel me aan zit te kijken vanaf ik binnenkom... Allebei niet gelukt dus.. Ik weet niet hoe dit kan. ;(
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156988433
quote:
15s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:47 schreef KennisIsMacht het volgende:
Wilde vandaag jumbo en AH promo doen, heb ik in beide winkels echt zwaar het gevoel dat het personeel me aan zit te kijken vanaf ik binnenkom... Allebei niet gelukt dus.. Ik weet niet hoe dit kan. ;(
Doe je er vaker opdrachten?
pi_156988632
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:48 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Doe je er vaker opdrachten?
Nee 1x per week ofzo. Miss ligt wel aan mezelf
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156988785
Ik kan hier zo fucking kwaad om worden. Volgens mij zit iemand gewoon de hele tijd opdrachten te accepteren maar doet ie ze dan niet. :{ :{ :{ opeens zijn ze allemaal weg -O-
Verdomme, daar gaat m'n middaguitje weer....................

Zit er geen limiet aan het aantal opdrachten dat je mag acceptern?
(she/her)
pi_156988808
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:03 schreef Fylax het volgende:
Ik kan hier zo fucking kwaad om worden. Volgens mij zit iemand gewoon de hele tijd opdrachten te accepteren maar doet ie ze dan niet. :{ :{ :{ opeens zijn ze allemaal weg -O-
Verdomme, daar gaat m'n middaguitje weer....................

Zit er geen limiet aan het aantal opdrachten dat je mag acceptern?
Jawel, verschilt per level
pi_156988891
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:03 schreef Fylax het volgende:
Ik kan hier zo fucking kwaad om worden. Volgens mij zit iemand gewoon de hele tijd opdrachten te accepteren maar doet ie ze dan niet. :{ :{ :{ opeens zijn ze allemaal weg -O-
Verdomme, daar gaat m'n middaguitje weer....................

Zit er geen limiet aan het aantal opdrachten dat je mag acceptern?
Als 'ie ze niet uitvoert, komen ze even later weer beschikbaar.
Hier, regio 024, worden ze ook steeds voor mijn neus weggekaapt :') Vooral de babymelkchecks zijn binnen 5 seconde al weg.
pi_156988905
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:08 schreef Skittles het volgende:

[..]

Als 'ie ze niet uitvoert, komen ze even later weer beschikbaar.
Hier, regio 024, worden ze ook steeds voor mijn neus weggekaapt :') Vooral de babymelkchecks zijn binnen 5 seconde al weg.
Babymelkchecks zijn overal binnen 5 seconden weg. ;)
pi_156988906
Nu zijn de Jumbo checks opeens weer allemaal terug. :?
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:05 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Jawel, verschilt per level
Weet je hoeveel?
(she/her)
pi_156988920
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:08 schreef Skittles het volgende:

[..]

Als 'ie ze niet uitvoert, komen ze even later weer beschikbaar.
Hier, regio 024, worden ze ook steeds voor mijn neus weggekaapt :') Vooral de babymelkchecks zijn binnen 5 seconde al weg.
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:08 schreef Skittles het volgende:

[..]

Als 'ie ze niet uitvoert, komen ze even later weer beschikbaar.
Hier, regio 024, worden ze ook steeds voor mijn neus weggekaapt :') Vooral de babymelkchecks zijn binnen 5 seconde al weg.
Hey, ik ben ook regio 024. :)
(she/her)
pi_156988940
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:08 schreef Fylax het volgende:
Nu zijn de Jumbo checks opeens weer allemaal terug. :?

[..]

Weet je hoeveel?
Per level kan je er 1 extra accepteren. Je kan tot level 12 komen tot nu toe, dus reken maar uit ;)
pi_156988943
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:08 schreef Fylax het volgende:
Nu zijn de Jumbo checks opeens weer allemaal terug. :?

[..]

Weet je hoeveel?
fylax, kijk eens op de voroge pagina van dit topic, dan snap je het.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156988975
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:08 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Babymelkchecks zijn overal binnen 5 seconden weg. ;)
Ja, dat is waar :')
Behalve die babymelk+ checks. Die worden nooit gedaan hier :D
  roze woensdag 21 oktober 2015 @ 12:12:32 #275
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156988993
Ah Jumbo hier ook weer open. Na doe hem later vanmiddag wel als hij er nog is. Nu geen tijd meer voor.
Your beauty never ever scared me.
pi_156988999
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:09 schreef Fylax het volgende:

[..]


[..]

Hey, ik ben ook regio 024. :)
Niet voor mijn neus wegkapen dan :+
pi_156989001
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:12 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ja, dat is waar :')
Behalve die babymelk+ checks. Die worden nooit gedaan hier :D
Wel toch? :@
(she/her)
pi_156989008
W
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:12 schreef Skittles het volgende:

[..]

Niet voor mijn neus wegkapen dan :+
Bij mij wordt ook elke keer weggekaapt. Waar ben jij vooral actief in 024?
(she/her)
pi_156989089
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:13 schreef Fylax het volgende:
W

[..]

Bij mij wordt ook elke keer weggekaapt. Waar ben jij vooral actief in 024?
Beuningen, Ewijk, Hatert soms (broodje gezond van Bakker Bart voor 10 euro vergoeding O+ ), Dukenburg als ik er toevallig ben.

Toen ik nog op de St. Anna woonde fietste ik heel Nijmegen en Groesbeek door voor checks :P Zo gek ben ik nu niet meer.
pi_156989202
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:16 schreef Skittles het volgende:

[..]

Beuningen, Ewijk, Hatert soms (broodje gezond van Bakker Bart voor 10 euro vergoeding O+ ), Dukenburg als ik er toevallig ben.

Toen ik nog op de St. Anna woonde fietste ik heel Nijmegen en Groesbeek door voor checks :P Zo gek ben ik nu niet meer.
Ik woon in Dukenburg, dus ben vooral daar actief. Vind over het kanaal fietsen nooit zo leuk.
2 weken geleden wel in Beuningen over de 20 euro gehaald. *O*
Wilde zometeen weer naar Beuningen fietsen maar de Jumbo en AH check in Beuningen is weg.... ;(
(she/her)
pi_156989428
20 euro :o nice!
pi_156989495
Ja alleen heb ik nu al 1.5 week niets :'(
(she/her)
pi_156989581
De say yes to no opdracht staat open, ook bij jou. 3 euro vergoeding + vergoeding voor de zakken chips die je moet kopen en uitdelen. Chips *O* :+
pi_156989722
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:38 schreef Skittles het volgende:
De say yes to no opdracht staat open, ook bij jou. 3 euro vergoeding + vergoeding voor de zakken chips die je moet kopen en uitdelen. Chips *O* :+
Ja in beuningen. Heb nu niet meer zoveel zin om te fietsen :@ In Zwanenveld issie weg
(she/her)
  woensdag 21 oktober 2015 @ 12:45:12 #285
232730 Vincpod
Occasional Seafarer
pi_156989762
Net de kantinecheck gedaan voor 6 euro, is toch wel ongemakkelijk om foto's te maken onder de neus van collega's. Maar die 6 euro maakt veel goed als die goedgekeurd wordt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 21 oktober 2015 @ 13:29:01 #286
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156990809
say yes to no gedaan. Irritant wel. Dacht als hij mooi snel wordt goed gekeurd dan geef ik twee aan de bakker en 2 aan de groenteboer.. Maar helaas hij staat nog op in behandeling.

rondom 5 km staan hier 22 digitale menuchecks a 2 euro open :o
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156990961
Promotie check is verlopen volgens smartspotter terwijl ik 3 uur de tijd had. nu moet ik een half uur wachten om hem opnieuw te accepteren. Wtf :')
  woensdag 21 oktober 2015 @ 13:39:39 #288
232730 Vincpod
Occasional Seafarer
pi_156991067
Kantine check is goedgekeurd! :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 oktober 2015 @ 13:40:28 #289
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156991089
quote:
99s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 13:29 schreef Nizno het volgende:
say yes to no gedaan. Irritant wel. Dacht als hij mooi snel wordt goed gekeurd dan geef ik twee aan de bakker en 2 aan de groenteboer.. Maar helaas hij staat nog op in behandeling.

rondom 5 km staan hier 22 digitale menuchecks a 2 euro open :o
Hier ook _O-

De helft van de winkels heeft niet eens digitale menuborden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_156991102
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 13:39 schreef Vincpod het volgende:
Kantine check is goedgekeurd! :D
Netjes!
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156993806
Morgen Heksenkaas check. Mensen zullen wel raar opkijken als je het achterste doosje uit het schap gaat vissen. Haha. Maar ach, 2,50 doen we het voor.

Zag trouwens vandaag bij smartspotter 1 check met 50 vragen voor 2,50... Ja daaag....
pi_156995129
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:54 schreef Vincento17 het volgende:
Morgen Heksenkaas check. Mensen zullen wel raar opkijken als je het achterste doosje uit het schap gaat vissen. Haha. Maar ach, 2,50 doen we het voor.

Zag trouwens vandaag bij smartspotter 1 check met 50 vragen voor 2,50... Ja daaag....
Ik ga morgen voor mn werk aan ff bij 3 verschillende Appies langs. Dus op tijd accepteren :)
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_156995161
Dankzij liesje mag ik ook meedoen O+.
Aangezien ik vandaag tijd zat had, slingerde ik de app op mijn telefoon, maar telkens als ik een opdracht aantik, krijg ik:



:'( !! Ik heb het denk ik wel 50 keer geprobeerd, maar hij blijft stoppen. Zelfs nadat ik mijn telefoon voor de helft leeg heb gegooid. Ik heb nu een berichtje gestuurd naar Roamler zelf en ik hoop dat ze mij kunnen helpen.

Ik baal er wel een beetje van. Ook tegenover liesje.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 21 oktober 2015 @ 17:05:34 #294
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156995447
quote:
9s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 16:53 schreef Anne het volgende:
Dankzij liesje mag ik ook meedoen O+.
Aangezien ik vandaag tijd zat had, slingerde ik de app op mijn telefoon, maar telkens als ik een opdracht aantik, krijg ik:

[ afbeelding ]

:'( !! Ik heb het denk ik wel 50 keer geprobeerd, maar hij blijft stoppen. Zelfs nadat ik mijn telefoon voor de helft leeg heb gegooid. Ik heb nu een berichtje gestuurd naar Roamler zelf en ik hoop dat ze mij kunnen helpen.

Ik baal er wel een beetje van. Ook tegenover liesje.
heb je niet toevallig nog een tweede icoontje welke het wel doet?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 21 oktober 2015 @ 17:06:49 #295
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156995486
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 16:52 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Ik ga morgen voor mn werk aan ff bij 3 verschillende Appies langs. Dus op tijd accepteren :)
Verdorie om 8u beginnen. niet eerlijk. Ik wilde 12u aangezien er morgen een monteur langs komt ;(
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156995505
quote:
99s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:05 schreef Nizno het volgende:

[..]

heb je niet toevallig nog een tweede icoontje welke het wel doet?
Een tweede icoontje van wat en waar precies :@ ?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 21 oktober 2015 @ 17:08:30 #297
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156995516
quote:
3s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:07 schreef Anne het volgende:

[..]

Een tweede icoontje van wat en waar precies :@ ?
van Roamler.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156995541
quote:
99s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:08 schreef Nizno het volgende:

[..]

van Roamler.
Hmm nee. Ik heb maar één app en één bijbehorend icoontje :Y.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 21 oktober 2015 @ 17:10:39 #299
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156995567
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:09 schreef Anne het volgende:

[..]

Hmm nee. Ik heb maar één app en één bijbehorend icoontje :Y.
hmmm, ik heb hier wel meldingen gehoord dat mensen twee icoontjes hadden waarbij 1 niet goed ging (bij mij dus ook)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 21 oktober 2015 @ 17:15:03 #300
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_156995663
Ik heb dus de code van een wildvreemde, ik hem heb nu wel als vriend dus hij ziet alle shit die ik plaats?

Wat gebeurd er als ik hem ontvriend? Krijgt hij dan nog wel zn 2%? Ik wil gewoon niet dat hij alles ziet wat ik doe :')
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_156995808
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:15 schreef Fopje het volgende:
Ik heb dus de code van een wildvreemde, ik hem heb nu wel als vriend dus hij ziet alle shit die ik plaats?

Wat gebeurd er als ik hem ontvriend? Krijgt hij dan nog wel zn 2%? Ik wil gewoon niet dat hij alles ziet wat ik doe :')
Gebeurt er niks. Hij krijgt zijn vergoeding alleen zien jullie elkaar dingen niet meer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')