Dat eerste heb ik ook en daar geniet ik enorm van. Maar daardoor is iedereen nu zo 'vrij' geworden dat ik Twix zelf amper vast heb. Behalve 's avonds als hij zijn huiluurtje heeft, dan geeft iedereen hem aan mij (gelukkig!).quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:58 schreef AwayTL het volgende:
Ik vond het juist heerlijk dat de opa's en oma's hem vast hielden. De trots straalde van hun gezicht af! Naast mijn zoon is het ook hun kleinzoon natuurlijk.
Andere visite heeft hem alleen vast gehouden als hij rustig genoeg was en ze het zelf vroegen.
Mnoh!!quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:17 schreef -Spring het volgende:
Mag ik er ff een foto doorheen knallen?
Dit is as we speak.![]()
[ link | afbeelding ]
Oh wow!!!quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:17 schreef -Spring het volgende:
Mag ik er ff een foto doorheen knallen?
Dit is as we speak.![]()
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De camera was gewoon heeeeel dichtbijquote:Op zondag 18 oktober 2015 20:51 schreef kazy het volgende:
Spring wat lief
En Sjaak met een hip kapsel! Wat lijkt hij al groot zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cholula op 18-10-2015 21:09:21 ]
Ik had Oei, ik groei aan de kant gelegd. Ik kan er niet zoveel mee. Frits doet maar wat geloof ik en met de tandjes die doorkomen is het sowieso hangerig en huilerig bij vlagen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
De camera was gewoon heeeeel dichtbijDaarom lijkt hij zo groot.
Wij zitten nu blijkbaar in de 'grijze periode' van Oei ik groei, maar ik moet zeggen dat ik er weinig van heb gemerkt. Gister was de laatste dag, volgens de app. Hebben jullie er wel iets van gemerkt? Sprong 5 was veel vervelender.
Sjaak volgt verder precies de weken van de kalender van Oei ik groei, dus wat dat betreft geloof ik er wel in. Hij volgt ze alleen niet volgens zijn UD, maar 4 dagen na z'n geboorte.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:09 schreef Cholula het volgende:
[..]
Ik had Oei, ik groei aan de kant gelegd. Ik kan er niet zoveel mee. Frits doet maar wat geloof ik en met de tandjes die doorkomen is het sowieso hangerig en huilerig bij vlagen.
Toffe hanenkam!
Ik heb nog 2 euro verspild aan de app.... Staat erg weinig on voor t geld. En van sprongen heb ik bij N. niks gemerkt tot nu toe.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:27 schreef Mariposas het volgende:
Ik vind het echt bizar dat anno 2015 dat Oei ik groei boek nog steeds leeft en geloofd wordt. Een door de auteur aangestelde promovenda werd destijds openlijk in de media door hem zwart gemaakt nadat de promovenda zijn onderzoek niet bevestigde maar juist onderuit haalde.
http://www.volkskrant.nl/(...)-hoogleraar~a481373/
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)patroon-vinden.dhtml
Volg jij het BIBO onderzoek toevallig?quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:27 schreef Mariposas het volgende:
Ik vind het echt bizar dat anno 2015 dat Oei ik groei boek nog steeds leeft en geloofd wordt. Een door de auteur aangestelde promovenda werd destijds openlijk in de media door hem zwart gemaakt nadat de promovenda zijn onderzoek niet bevestigde maar juist onderuit haalde.
http://www.volkskrant.nl/(...)-hoogleraar~a481373/
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)patroon-vinden.dhtml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Nee, nooit van gehoord. Even snel gegoogeld, die promovenda is onderzoeker in dat onderzoek (C. De Weerth), zie ik.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:41 schreef ingee het volgende:
[..]
Volg jij het BIBO onderzoek toevallig?
Ja, heel ander verhaal hoor, met name vroege hechting en stress en de invloeden daarop later.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:46 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Nee, nooit van gehoord. Even snel gegoogeld, die promovenda is onderzoeker in dat onderzoek (C. De Weerth), zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |