abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156926280
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 16:58 schreef AwayTL het volgende:
Ik vond het juist heerlijk dat de opa's en oma's hem vast hielden. De trots straalde van hun gezicht af! Naast mijn zoon is het ook hun kleinzoon natuurlijk.

Andere visite heeft hem alleen vast gehouden als hij rustig genoeg was en ze het zelf vroegen :) .
Dat eerste heb ik ook en daar geniet ik enorm van. Maar daardoor is iedereen nu zo 'vrij' geworden dat ik Twix zelf amper vast heb. Behalve 's avonds als hij zijn huiluurtje heeft, dan geeft iedereen hem aan mij (gelukkig!).
En hier is wel sprake van een blauwe wolk maar soms hou ik me iets sterker dan ik me voel. En dan doe ik teveel en heb ik 's avonds last van mijn buik. Eigen schuld.
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:02:09 #152
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_156926472
Roze wolk, nee. Maar dat is niet gek. 2 maanden ziekenhuis, N die ene hartkatheterisatie heeft gehad met 3,5 maand en heel erge reflux heeft. Sinds september heeft ze de juiste medicijnen en kan ik echt van N en L genieten. Ik geef ze makkelijk aan anderen, maar dat komt ook omdat het er twee zijn. Ik heb heel de dag mijn handen vol en ben soms blij als ik mijn handen even vrij heb :@
pi_156927226
Oh ik geef Sjaak nog steeds niet snel aan anderen hoor. Ze moeten erom vragen,anders vergeet ik het ook gewoon. Ik merk dat ik gewoon heel beschermend ben naar hem. Ik hoop dat ik daar straks wel wat losser in word, want ik wil niet dat hij een echt moederskindje wordt. Maar voor nu is het prima.
pi_156927309
Ik ben heel makkelijk met N. afgeven, maar de eerste weken hield ik haar gewoon lekker bij me. Niet omdat ik haar niet af wilde geven, ik dacht er gewoon niet aan, ze hoort toch gewoon bij man en mij? Nu vind ik het best, als ze vrolijk is mag iedereen (oké, dat mag je met een korreltje zout nemen :D maar in ieder geval mensen die ik vertrouw) haar wel vasthouden, maar als ze verdrietig is blijft ze alleen bij mij. *;
pi_156928302
Mag ik er ff een foto doorheen knallen?

Dit is as we speak. O+

pi_156928356
Ik moet zeggen dat ik de nachten, zeker toen ik 1,5 week na de geboorte alleen met 2 kindjes, wel zwaar vond en af en toe nog. R hoort hem gewoon echt niet dus vannacht was ik gewoon weer 3 keer de lul om een kwartier/half uur met hem te staan wiegen in de koude kinderkamer. Maar gelukkig kon ik Fedde in het begin ook af en toe aan R geven voor een flesje. En dan heel trots gluren naar mijn mannen O+ Voordeel is hier wel dat het kind wat er al is beduidend ouder en zelfredzamer is dan vaker het geval. Ik kan haar meer uitleggen en zelfs af en toe laten helpen (vindt ze heerlijk om met haar broertje te kroelen of flesje te geven). Ik heb alleen een grondige teringhekel aan die waardeloze kut krampjes. Welke eikel dat ooit heeft bedacht?!?! :(
pi_156928415
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 20:17 schreef -Spring het volgende:

Dit is as we speak. O+

[ link | afbeelding ]
Mnoh!! O+
pi_156928544
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 20:17 schreef -Spring het volgende:

Dit is as we speak. O+

[ link | afbeelding ]
Oh wow!!! O+ O+
pi_156928568
Ooooo Spring ik zag hem net voorbij komen O+ wat zijn ze lief samen.

Slaapgebrek maakt echt een ander mens van je. Er kan werkelijk geen vriendelijk woord meer vanaf bij mijn man. Alleen maar gesnauw. :( Denk dat ik het vannacht maar even alleen ga doen en hem laat slapen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156928592
Ja Lijn, klote krampjes. Lever dat kind dan af zonder vingernagels of haar ofzo maar mét functionerende darmpjes.

Spring! O+

Ik vond de eerste weken erg zwaar. Ik had me alleen wel op een PND ingesteld, dus dat dat nog niet zo is is al een gigantische meevaller.

Vandaag een jaar geleden had ik een positieve test in handen. Het is zo snel gegaan. En nu ligt er een heus waar meisje boven in bed. Een meisje met knalrode konen van de slaap, maar dat vooral niet wilde slapen want het was veel te gezellig met pappa en mamma. Ze heeft dan ook minuten achter elkaar hardop gelachen. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  zondag 18 oktober 2015 @ 20:32:18 #161
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_156928749
Spring O+ O+
pi_156928755
Sjaak kan eindelijk een hanekam O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 18 oktober 2015 @ 20:35:51 #163
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_156928880
Zo ziet hij eruit als een heerlijke deugniet Mvcactus O+
pi_156929460
Spring wat lief O+

En Sjaak met een hip kapsel! Wat lijkt hij al groot zeg!

Poeh de kraamweek vond ik ook best zwaar. Met slaapgebrek verander ik sowieso in een heks dus tsja :@ :P Ik ben ook echt een veel leuker mens nu onze nachten weer wat langer worden.

M. is hier inmiddels wel redelijk opgeknapt, maar had wel een mopperdag. Haar ritme is totaal verdwenen. Slapen is dan ook voor mietjes en ze heeft de halve dag aan de borst gehangen. Morgen naar het cb voor de volgende prik, dus dat wordt nog meer mopperen. Jeuj :')
pi_156929671
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 20:51 schreef kazy het volgende:
Spring wat lief O+

En Sjaak met een hip kapsel! Wat lijkt hij al groot zeg!

De camera was gewoon heeeeel dichtbij ;) Daarom lijkt hij zo groot.

Wij zitten nu blijkbaar in de 'grijze periode' van Oei ik groei, maar ik moet zeggen dat ik er weinig van heb gemerkt. Gister was de laatste dag, volgens de app. Hebben jullie er wel iets van gemerkt? Sprong 5 was veel vervelender.
pi_156929925
Die krampjes inderdaad. :(

Ik had het gisteren over de eerste weken van Frits, hoe pittig het was en hoe snel we dat ook weer vergeten/verdrongen hebben.
Misschien vind ik de huidige periode wel zwaarder. We werken en we krijgen structureel te weinig slaap.

Gezanik over schoonouders onder spoiler, want lang verhaal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cholula op 18-10-2015 21:09:21 ]
pi_156930134
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 20:57 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

De camera was gewoon heeeeel dichtbij ;) Daarom lijkt hij zo groot.

Wij zitten nu blijkbaar in de 'grijze periode' van Oei ik groei, maar ik moet zeggen dat ik er weinig van heb gemerkt. Gister was de laatste dag, volgens de app. Hebben jullie er wel iets van gemerkt? Sprong 5 was veel vervelender.
Ik had Oei, ik groei aan de kant gelegd. Ik kan er niet zoveel mee. Frits doet maar wat geloof ik en met de tandjes die doorkomen is het sowieso hangerig en huilerig bij vlagen.

Toffe hanenkam! O+
pi_156930511
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 21:09 schreef Cholula het volgende:

[..]

Ik had Oei, ik groei aan de kant gelegd. Ik kan er niet zoveel mee. Frits doet maar wat geloof ik en met de tandjes die doorkomen is het sowieso hangerig en huilerig bij vlagen.

Toffe hanenkam! O+
Sjaak volgt verder precies de weken van de kalender van Oei ik groei, dus wat dat betreft geloof ik er wel in. Hij volgt ze alleen niet volgens zijn UD, maar 4 dagen na z'n geboorte.

:D

SPOILER
  zondag 18 oktober 2015 @ 21:27:27 #169
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156930795
Ik vind het echt bizar dat anno 2015 dat Oei ik groei boek nog steeds leeft en geloofd wordt. Een door de auteur aangestelde promovenda werd destijds openlijk in de media door hem zwart gemaakt nadat de promovenda zijn onderzoek niet bevestigde maar juist onderuit haalde.

http://www.volkskrant.nl/(...)-hoogleraar~a481373/

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)patroon-vinden.dhtml
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_156930893
Ik heb mijn man bevolen om beneden te gaan slapen vannacht. Want omg hij verandert nu langzaam in een zombie. Ik kan altijd weer aan de bel trekken maar er heeft zich een soort monster in hem genesteld. :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156931131
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 21:27 schreef Mariposas het volgende:
Ik vind het echt bizar dat anno 2015 dat Oei ik groei boek nog steeds leeft en geloofd wordt. Een door de auteur aangestelde promovenda werd destijds openlijk in de media door hem zwart gemaakt nadat de promovenda zijn onderzoek niet bevestigde maar juist onderuit haalde.

Ik heb nog 2 euro verspild aan de app.... Staat erg weinig on voor t geld. En van sprongen heb ik bij N. niks gemerkt tot nu toe.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_156931293
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 21:27 schreef Mariposas het volgende:

Volg jij het BIBO onderzoek toevallig?
pi_156931310
SPOILER
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 18 oktober 2015 @ 21:46:36 #174
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156931443
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 21:41 schreef ingee het volgende:

[..]

Volg jij het BIBO onderzoek toevallig?
Nee, nooit van gehoord. Even snel gegoogeld, die promovenda is onderzoeker in dat onderzoek (C. De Weerth), zie ik.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_156931687
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 21:46 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Nee, nooit van gehoord. Even snel gegoogeld, die promovenda is onderzoeker in dat onderzoek (C. De Weerth), zie ik.
Ja, heel ander verhaal hoor, met name vroege hechting en stress en de invloeden daarop later.

Maar ik bedacht me ineens dat dat ook nog liep en dat ik eens bij moet lezen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')