Heb je nou al geprobeerd de .zip te herstellen in winRAR? Probeer anders te extracten in WinRAR met 'keep broken files' aangevinkt onder opties. Je gaat niet alle data terugkrijgen, maar mogelijk wel een deel ervan. Beter dan niks.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:46 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dit is mogelijk de laatste oplossing.
Met de kernvraag: hoe zorg ik dat ik de data uit sheet 4 - die nu volledig leeg is - toch kan terughalenBestand is nog even groot namelijk.
inmiddels gedownload.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:34 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
http://www.cgsecurity.org/wiki/PhotoRec
Herkent als het goed is ook Office documenten.
En dan moet je die even een deep scan laten doen.
Sorry, no recoverable data was detected.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:08 schreef oheng het volgende:
Je kunt ook dit eens proberen, heeft me weleens geholpen, en ze hebben een demo: http://www.officerecovery.com/excel/
Is nu aan het lopen. Heb de map met het beschadigde bestand opgegeven als "locatie".quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:08 schreef oheng het volgende:
En je moet ook eens de suggestie van t4rt4rus proberen; datarecovery met bijvoobeeld het gratis Recuva, hier is de portable versie: http://www.piriform.com/recuva/download/portable
Ja, doe maar je hele windows gebruikersprofiel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:55 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Is nu aan het lopen. Heb de map met het beschadigde bestand opgegeven als "locatie".
Duurt nu 2 uur om te scannen...
Of is het handig een andere map te selecteren? heb 3 Hd's.
Deep search, had je week geleden moeten doen...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:26 schreef Landgeld het volgende:
[..]
inmiddels gedownload.
Zou je mij willen helpen welke opties ik moet kiezen?
Zie nu bij opstart:
Analyse
Advanced
Geometry
Option
Kan ik specifiek zoeken naar de documentnaam of moet ik de "deep search" analyse uitvoeren?
Hmm. Nu weinig zin meer dus?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:15 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Deep search, had je week geleden moeten doen...
Lukte het ook niet om vanuit excel op te slaan als html of webpagina?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:43 schreef Landgeld het volgende:
Ik heb dit geprobeerd maar helaas nog geen effect.
Zijn er nog andere manieren om het tabblad in te lezen? De grootte is niet afgenomen namelijk...
Nee, dit lukt niet..quote:Op donderdag 5 november 2015 22:30 schreef oheng het volgende:
[..]
Lukte het ook niet om vanuit excel op te slaan als html of webpagina?
Dan houdt het op denk ik zo.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:34 schreef Landgeld het volgende:
Helaas met alle stappen niet gelukt de data terug te vinden.
Hoeveel heb je ervoor over om de data terug te krijgen? Denk dat de volgende stap is een professioneel in te schakelen. Of opnieuw te beginnen.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:34 schreef Landgeld het volgende:
Helaas met alle stappen niet gelukt de data terug te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |