Rocket league?quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:30 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik ben officieel klaar met dit spel. Gister lekker al mijn coins met packs erdoorheen gegooid.
Was op het begin nog positief maar ik kan echt niet geïnteresseerd blijven in een spel waar zoveel mis aan is. Vooral aangezien er zeer veel alternatieven zijn.
Doelde meer op andere games. Heb nog een backlog met leuke spellen en de games die eraan komen; Halo 5, Fallout 4 en de nieuwe Witcher 3.quote:
Packs in deze FIFAquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:30 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik ben officieel klaar met dit spel. Gister lekker al mijn coins met packs erdoorheen gegooid.
Was op het begin nog positief maar ik kan echt niet geïnteresseerd blijven in een spel waar zoveel mis aan is. Vooral aangezien er zeer veel alternatieven zijn.
Ligt er ook maar net aan wat je onder een fatsoenlijk team verstaat. De speler(s) met de hoogste rating in mijn team zijn Alderweireld (81) en Bony (81).... En ik win het grootste gedeelte van mijn wedstrijdenquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:47 schreef jackson het volgende:
Nog nooit een eurocent aan packs besteed... Gaat ook niet gebeuren al is het met de huidige prijzen van spelers wel een hell om aan een fatsoenlijk team te komen.
Klopt, ik open ze ook nooit. Deed het alleen omdat ik toch ging stoppen en het zonde vind om 350k te laten verroesten. Maar het beste wat ik uit 350k had was sturridge, en verder niets. Uit 60-70 pakjes dus.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Packs in deze FIFA. Ik zat een filmpje van bateson87 te kijken, waarin ze zo'n bingo spelen. Moeten ze een 84+ kaart krijgen. Ze hadden 6.000 FIFA points om te besteden en het hoogste was uiteindelijk een 83 rated
. In 12.000 FIFA punten dus eigenlijk.
Eerst stoppen ze er price ranges in, zodat coinselling tegen gegaan wordt. Coinselling kostte hun namelijk inkomsten, want mensen kochten packs met coins en niet met FIFA punten. Nu moeten mensen dus wel FIFA points kopen en dan hebben ze die cardweights dusdanig laag ingesteld dat mensen gewoon nooit wat rendabels uit packs halen.
Goed punt inderdaad... Maar ik speel niet echt veel en dan zijn mannen als Benzema of Griezmann wel erg aan de prijs. Heb nu een redelijk team maar de echt betere spelers zijn wel extreem veel duurder. Vind 20K nog te doen maar 40+ toch wel echt te gek voor een speler, als in dat het mij dan te lang duurt voordat ik zo'n knaap heb.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan wat je onder een fatsoenlijk team verstaat. De speler(s) met de hoogste rating in mijn team zijn Alderweireld (81) en Bony (81).... En ik win het grootste gedeelte van mijn wedstrijden
Vooralsnog is het voor mij (divisie 6) niet nodig om m'n team te verbeteren
Dat zijn van die spelers die in 2016 nog maar 5-10k zijnquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed punt inderdaad... Maar ik speel niet echt veel en dan zijn mannen als Benzema of Griezmann wel erg aan de prijs. Heb nu een redelijk team maar de echt betere spelers zijn wel extreem veel duurder. Vind 20K nog te doen maar 40+ toch wel echt te gek voor een speler, als in dat het mij dan te lang duurt voordat ik zo'n knaap heb.
Ik ben ook gestopt met Ultimate Team. Ik speel al sinds fifa 12 en heb nog nooit wat goeds uit een pakketje gepaktquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:30 schreef MeneerLogica het volgende:
Op de PS4? Nou... Neuh.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zijn van die spelers die in 2016 nog maar 5-10k zijn
lijkt me dat gister iedereen wijnaldum wou kopen, dus logisch dat je steeds te laat wasquote:Op maandag 19 oktober 2015 11:47 schreef stijn-5 het volgende:
Kan het kloppen dat er bots zijn die spelers voor de laagste prijs opkopen automatisch?
Gisteren geprobeerd te handelen in Wijnaldum, op de vorige fifa lukte dit gemakkelijk.
Iemand nog tips om coins te verdienen met handelen?
Ik heb het niet alleen met wijnaldum maar met meerdere spelers. Terwijl op fifa 15 het wel altijd lukte. Misschien ben ik wel langzamer geworden. Geven we de leeftijd maar de schuld van.quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:57 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
lijkt me dat gister iedereen wijnaldum wou kopen, dus logisch dat je steeds te laat was
Kan je met de rechter stick aansturen he, dat weet je?quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan wat je onder een fatsoenlijk team verstaat. De speler(s) met de hoogste rating in mijn team zijn Alderweireld (81) en Bony (81).... En ik win het grootste gedeelte van mijn wedstrijden
Vooralsnog is het voor mij (divisie 6) niet nodig om m'n team te verbeteren
Eigienlijk vrij weinig kritiek op Fifa 16 afgezien van het feit dat het handmatig selecteren (R1) van spelers in de wedstrijd zelf soms wat onlogisch is.... Soms pakt ie iemand die totaal niet handig is....
Dat klopt, maar die gebruik ik wat minder sinds ze de driehoekjes boven de spelers wat kleiner hebben gemaaktquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:01 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Kan je met de rechter stick aansturen he, dat weet je?
Lijkt op Pimpin' ?quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Een vriend van me zette laatst zijn 360 weer eens aan. Kreeg hij de melding dat zijn gamertag offensive was en dat hij hem moest veranderen.
Wat is er offensive aan 'PimPim'?
TR gemachtquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Een vriend van me zette laatst zijn 360 weer eens aan. Kreeg hij de melding dat zijn gamertag offensive was en dat hij hem moest veranderen.
Wat is er offensive aan 'PimPim'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |