abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156939853
Ik ben officieel klaar met dit spel. Gister lekker al mijn coins met packs erdoorheen gegooid.

Was op het begin nog positief maar ik kan echt niet geïnteresseerd blijven in een spel waar zoveel mis aan is. Vooral aangezien er zeer veel alternatieven zijn.
pi_156939889
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:30 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik ben officieel klaar met dit spel. Gister lekker al mijn coins met packs erdoorheen gegooid.

Was op het begin nog positief maar ik kan echt niet geïnteresseerd blijven in een spel waar zoveel mis aan is. Vooral aangezien er zeer veel alternatieven zijn.
Rocket league?
pi_156940073
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:31 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Rocket league?
Doelde meer op andere games. Heb nog een backlog met leuke spellen en de games die eraan komen; Halo 5, Fallout 4 en de nieuwe Witcher 3.
pi_156940096
quote:

Packs in deze FIFA :'). Ik zat een filmpje van bateson87 te kijken, waarin ze zo'n bingo spelen. Moeten ze een 84+ kaart krijgen. Ze hadden 6.000 FIFA points om te besteden en het hoogste was uiteindelijk een 83 rated :'). In 12.000 FIFA punten dus eigenlijk.

Eerst stoppen ze er price ranges in, zodat coinselling tegen gegaan wordt. Coinselling kostte hun namelijk inkomsten, want mensen kochten packs met coins en niet met FIFA punten. Nu moeten mensen dus wel FIFA points kopen en dan hebben ze die cardweights dusdanig laag ingesteld dat mensen gewoon nooit wat rendabels uit packs halen :').
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  maandag 19 oktober 2015 @ 10:47:38 #55
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_156940154
Nog nooit een eurocent aan packs besteed... Gaat ook niet gebeuren al is het met de huidige prijzen van spelers wel een hell om aan een fatsoenlijk team te komen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 19 oktober 2015 @ 10:53:24 #56
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_156940272
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:47 schreef jackson het volgende:
Nog nooit een eurocent aan packs besteed... Gaat ook niet gebeuren al is het met de huidige prijzen van spelers wel een hell om aan een fatsoenlijk team te komen.
Ligt er ook maar net aan wat je onder een fatsoenlijk team verstaat. De speler(s) met de hoogste rating in mijn team zijn Alderweireld (81) en Bony (81).... En ik win het grootste gedeelte van mijn wedstrijden

Vooralsnog is het voor mij (divisie 6) niet nodig om m'n team te verbeteren :)

Eigienlijk vrij weinig kritiek op Fifa 16 afgezien van het feit dat het handmatig selecteren (R1) van spelers in de wedstrijd zelf soms wat onlogisch is.... Soms pakt ie iemand die totaal niet handig is....
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_156940288
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:44 schreef DuTank het volgende:

[..]

Packs in deze FIFA :'). Ik zat een filmpje van bateson87 te kijken, waarin ze zo'n bingo spelen. Moeten ze een 84+ kaart krijgen. Ze hadden 6.000 FIFA points om te besteden en het hoogste was uiteindelijk een 83 rated :'). In 12.000 FIFA punten dus eigenlijk.

Eerst stoppen ze er price ranges in, zodat coinselling tegen gegaan wordt. Coinselling kostte hun namelijk inkomsten, want mensen kochten packs met coins en niet met FIFA punten. Nu moeten mensen dus wel FIFA points kopen en dan hebben ze die cardweights dusdanig laag ingesteld dat mensen gewoon nooit wat rendabels uit packs halen :').
Klopt, ik open ze ook nooit. Deed het alleen omdat ik toch ging stoppen en het zonde vind om 350k te laten verroesten. Maar het beste wat ik uit 350k had was sturridge, en verder niets. Uit 60-70 pakjes dus.
  maandag 19 oktober 2015 @ 10:55:46 #58
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_156940316
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:53 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Ligt er ook maar net aan wat je onder een fatsoenlijk team verstaat. De speler(s) met de hoogste rating in mijn team zijn Alderweireld (81) en Bony (81).... En ik win het grootste gedeelte van mijn wedstrijden

Goed punt inderdaad... Maar ik speel niet echt veel en dan zijn mannen als Benzema of Griezmann wel erg aan de prijs. Heb nu een redelijk team maar de echt betere spelers zijn wel extreem veel duurder. Vind 20K nog te doen maar 40+ toch wel echt te gek voor een speler, als in dat het mij dan te lang duurt voordat ik zo'n knaap heb.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_156940395
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:55 schreef jackson het volgende:

[..]

Goed punt inderdaad... Maar ik speel niet echt veel en dan zijn mannen als Benzema of Griezmann wel erg aan de prijs. Heb nu een redelijk team maar de echt betere spelers zijn wel extreem veel duurder. Vind 20K nog te doen maar 40+ toch wel echt te gek voor een speler, als in dat het mij dan te lang duurt voordat ik zo'n knaap heb.
Dat zijn van die spelers die in 2016 nog maar 5-10k zijn :P
pi_156941165
Kan het kloppen dat er bots zijn die spelers voor de laagste prijs opkopen automatisch?
Gisteren geprobeerd te handelen in Wijnaldum, op de vorige fifa lukte dit gemakkelijk.
Iemand nog tips om coins te verdienen met handelen?
  maandag 19 oktober 2015 @ 11:56:49 #61
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_156941331
quote:

Ik ben ook gestopt met Ultimate Team. Ik speel al sinds fifa 12 en heb nog nooit wat goeds uit een pakketje gepakt :')

Ben nu gewoon seizoenen aan het spelen. Daar is de gameplay, ook al is dat ook niet perfect, veel eerlijker.
FR1908
pi_156941739
Speel al fifa sinds 96, zo niet eerder. Heb pas 1 legend uit een pack gekregen. ;(
  maandag 19 oktober 2015 @ 12:42:49 #63
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_156942058
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:01 schreef DuTank het volgende:

[..]

Dat zijn van die spelers die in 2016 nog maar 5-10k zijn :P
Op de PS4? Nou... Neuh.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_156942348
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:47 schreef stijn-5 het volgende:
Kan het kloppen dat er bots zijn die spelers voor de laagste prijs opkopen automatisch?
Gisteren geprobeerd te handelen in Wijnaldum, op de vorige fifa lukte dit gemakkelijk.
Iemand nog tips om coins te verdienen met handelen?
lijkt me dat gister iedereen wijnaldum wou kopen, dus logisch dat je steeds te laat was
pi_156942699
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 12:57 schreef Papadiouf het volgende:

[..]

lijkt me dat gister iedereen wijnaldum wou kopen, dus logisch dat je steeds te laat was
Ik heb het niet alleen met wijnaldum maar met meerdere spelers. Terwijl op fifa 15 het wel altijd lukte. Misschien ben ik wel langzamer geworden. Geven we de leeftijd maar de schuld van.
pi_156943433
Wat een gezeik weer. Het lijkt wel of ik vergeten ben hoe je de bal IN het net krijgt, in plaats van ernaast of tegen de keeper. De laatste potjes heb ik voortdurend meer kansen dan m'n tegenstander, maar de bal wil er gewoon niet in. Het lijkt wel niet uit te maken of ik met Kazim Kazim, van Persie of Jovetic speel. En dan is het helemaal frustrerend als je tegenstander ze uit alle hoeken erin schiet.

Resultaat: degradatie uit divisie 5.
  maandag 19 oktober 2015 @ 15:37:34 #67
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_156945632
Weet iemand toevallig wat op futhead de beast rating inhoudt ?
pi_156946114
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:53 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Eigienlijk vrij weinig kritiek op Fifa 16 afgezien van het feit dat het handmatig selecteren (R1) van spelers in de wedstrijd zelf soms wat onlogisch is.... Soms pakt ie iemand die totaal niet handig is....
Kan je met de rechter stick aansturen he, dat weet je?
  maandag 19 oktober 2015 @ 16:23:22 #69
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_156946713
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 16:01 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Kan je met de rechter stick aansturen he, dat weet je?
Dat klopt, maar die gebruik ik wat minder sinds ze de driehoekjes boven de spelers wat kleiner hebben gemaakt :)
pi_156947621
Ik gebruik rechterstick en RB maar ik heb erg veel problemen om het goede ventje te worden. Waar vroeger een eenvoudig tikje genoeg was is het nu de grootste bron van frustratie voor mij. Word ik opeens weer de linksback in plaats van de CDM die naast de tegenstander staat.
pi_156948676
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2015 12:42 schreef jackson het volgende:

[..]

Op de PS4? Nou... Neuh.
Het is nu nog 2015 toch?
pi_156949068
Een vriend van me zette laatst zijn 360 weer eens aan. Kreeg hij de melding dat zijn gamertag offensive was en dat hij hem moest veranderen.

Wat is er offensive aan 'PimPim'?
pi_156949225
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Een vriend van me zette laatst zijn 360 weer eens aan. Kreeg hij de melding dat zijn gamertag offensive was en dat hij hem moest veranderen.

Lijkt op Pimpin' ?
pi_156949231
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:54 schreef Tobi-wan het volgende:

TR gemacht
pi_156949311
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:02 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Lijkt op Pimpin' ?
Ja dat ligt het meest voor de hand maar dat kan toch niet offensief zijn? Werkt Sylvana Simons bij Microsoft ofzo?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')