Echt he. alsof ze als tienermeisje van 14 niet naar sixpackboys keekquote:Op woensdag 18 november 2015 23:05 schreef TigerXtrm het volgende:
Je als wat, hoe oud is ze? 19, 20 jarige bekeren en dan ineens doen alsof mannen vies zijn. Hoe erg hou je jezelf dan voor de gek zeg?
Ik verwacht het eerste.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar waarom is ze nou bekeerd? Door een vriendje of uit zichzelf?
Ik zou onvoorwaardelijk van mijn kinderen houden maar ik zou de keus en de religie nooit respecteren.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou mijn dochter verstoten, als ze zich zou bekeren tot de islam.
Zal wel een fase zijn. Net als mannen van onder de 20 met een baard.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Ze wist dat er een god wasquote:Op woensdag 18 november 2015 23:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoeven we die kneus dus niet meer te zien.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Arie gaat naar net5. Een zender waar niemand naar kijkt.
Gemiste kans.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze wist dat er een god was![]()
Waarom de Islam? Geen idee, Humberto vraagt er niet naar
Neuj die mag van mij wel uren door met zn geinquote:
studio? ze zitten in de lobby van een hotel.quote:Op donderdag 19 november 2015 03:07 schreef RipCity het volgende:
Dat ze eens airco in die studio krijgen. Ziet er niet uit. Iedereen is knalrood met bakken zweet op hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |