mee eens wel. Alleen kids mogen in de volwassen versie nog een keer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:06 schreef Cee het volgende:
Wat een totale matigheid. Sowieso zouden ex-finalisten niet mee mogen doen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat ik een kind wil van Anouk
maandag kan je er weer een paar van t schoolplein plukkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat ik een kind wil van Anouk
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:06 schreef Cee het volgende:
Wat een totale matigheid. Sowieso zouden ex-finalisten niet mee mogen doen.
Ja precies, zelfs ex-finalisten van andere talentenjachten, vind ik prima. Want die hebben altijd een ander publiek (zender/tijdstip) en andere opzet (van show) gehad, waardoor je toch in een andere wedstrijd zit. Maar dit zeg, precies dezelfde show, daaraan geen succesvolle zangcarriere overhouden en het dan nog een keer proberen. Zonder enige verbetering. Bitch please.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
mee eens wel. Alleen kids mogen in de volwassen versie nog een keer.
Birkenstocks denk ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:08 schreef Negentiendertig het volgende:
Heeft die meid nou badslippers aan?
Die met die afro?quote:
moet wel zeggen dat ik dat ook vind van die knuppels die eens een singletje hebben uitgebracht al... zoals bijv die Jordy van zn kauwgomballen als die nog mee zou doen zou ik hem ook afserveren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:08 schreef Cee het volgende:
precies dezelfde show, daaraan geen succesvolle zangcarriere overhouden en het dan nog een keer proberen.
Ik zou er een kiezen die de was doet!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:10 schreef roos85 het volgende:
Moet een nieuwe wasmachine, man wat veel keus
Gewoon weer een seizoen ouderwets Idols, met audities in van der Valk hotel vergaderzalenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:11 schreef Peter het volgende:
Ze bieden nu toch ook al geld als je je vrienden opgeeft en die gaan door?
Lijkt alsof ze het steeds moeilijker vinden om goede zangers/zangeressen aan te trekken.
Jaartje pauze?
ja vorige week ook al geloof ik. Een vriendin zei al tegen dr vriend, geef mij op dan krijg je geld. Ja duh dan bieden ze geld dat ik je heul rap weer mee naar huis neem en nooit meer ergens op laat treden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:11 schreef Peter het volgende:
Ze bieden nu toch ook al geld als je je vrienden opgeeft en die gaan door?
Lijkt alsof ze het steeds moeilijker vinden om goede zangers/zangeressen aan te trekken.
Jaartje pauze?
oeh oeh oeh ja!!!!!!!!!!!! de echte tobbers!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon weer een seizoen ouderwets Idols, met audities in van der Valk hotel vergaderzalen
^Ditquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon weer een seizoen ouderwets Idols, met audities in van der Valk hotel vergaderzalen
Mielequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:10 schreef roos85 het volgende:
Moet een nieuwe wasmachine, man wat veel keus
jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
was dat de kerel die valerie zong?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh oeh oeh ja!!!!!!!!!!!! de echte tobbers!!
Met gewoon lokale buurtcafé middelmatige coverbandzangers/zangeressen, compleet kansloze idioten en nachtegaaltjes door elkaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
^Dit
Geen gimmicks met stoelen die omdraaien of verschillende teams...
Een eerlijke jury met een thema elke week
een duits pareltje tijdens de reclamequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Met gewoon lokale buurtcafé middelmatige coverbandzangers/zangeressen, compleet kansloze idioten en nachtegaaltjes door elkaar.
Geweldig is dit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een duits pareltje tijdens de reclame
18 jaar geleden zouden ze geen programma's mogen sponsorenquote:
in zn tweede leven dan wel.....quote:
best wel, vorige keer heeft hij haar blijkbaar ook niet genoeg kunnen leren.... maar ja...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |