Het lag dus niet aan mij.quote:
Ze is wat vermoeiend.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:26 schreef Stickertje het volgende:
vind sanne steeds minder leuk te vinden als jury
wrom? Ik juist wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:26 schreef Stickertje het volgende:
Ik snap je wel hoor, vind d'r zelf wel topquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:26 schreef Stickertje het volgende:
Overdag studente, s'avonds paaldanseresquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit alleen met mijn neus in de studieboeken.... En in de dansschool kennelijk
Dit is meer AT5quote:
Mega Piraten Festijn.quote:
Kan hij mooi bij Sannequote:
Of rotiquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:30 schreef Uccie het volgende:
Dat kind kan ook wel een boterham gebruiken.
Wat kan dat kind goed dansen.quote:
Jennifer zat nooit vals.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:31 schreef iBenny het volgende:
Laat dr doorgaan aub. Jennifer Ewbank v3.0
juich je altijd voor middelmatigheid?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:31 schreef iBenny het volgende:
Laat dr doorgaan aub. Jennifer Ewbank v3.0
ik had een hulphond.quote:
Het ging om wat ze deedquote:
whaiaiaiaiaaaiaaiaiaiquote:
Die boer toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:34 schreef Nexum het volgende:
Vreselijke knijpende stem, soort Johannes Rypma.
Dan zou er iemand moeten draaien, want dat zij ze tegen de kandidaat zelfquote:
Hij zingt het als een zanger op het Mega Piratenfestijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:35 schreef vencodark het volgende:
Wat zingt hij het seksloos trouwens.
ja dusquote:
Jeetje, hoe zou dat komen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij zingt het als een zanger op het Mega Piratenfestijn
Voor een Haagse wel.quote:
echt hequote:
na 17 jaar zingen iets anders aanleren...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:37 schreef vencodark het volgende:
Ali, hier zit geen verbetering meer in.
Jij weet dit!quote:
Nee het beste is wel geweest.... in seizoen 1 ofzoquote:
3e verdiepingquote:
Waarom moest ik lachenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:40 schreef iBenny het volgende:
Erland: Ik hou van je
Wendy: 'coke van jou
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:40 schreef iBenny het volgende:
true, I stand correctedquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
3e verdieping
1st Floor is wat hier de begane grond is
Denk jij dat het waar is?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:40 schreef iBenny het volgende:
Dat mediapark in Hilversum wordt nu helemaal omgetoverd tot een gevangenis met microfoontjes en camera's, Erland Galjaard en Wendy van Dijk zijn boos!quote:
Godverquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:40 schreef iBenny het volgende:
Met Ben Saunders?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee het beste is wel geweest.... in seizoen 1 ofzo
Die heeft zich er wel doorheen geslagen.quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ik ben zijn allergrootste fanquote:
Mehehe.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heeft zich er wel doorheen geslagen.
Hij wil gewoon mee rijden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou nooit kiezen voor iemand die alleen draaide omdat ze een man moet.
Nog zo eentje die zichzelf echt al geweldig vindt.quote:
ze wil bij Anouk op het podium... Anouk ziet straks de rok en draait meteen weer terug (als ze al draait in de eerste plaats)quote:
Volgens de Luxemburgse regels mag product placing vast welquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:48 schreef iBenny het volgende:
Deze audities waren georganiseerd ism Amstel Bier. Het komt nergens naar voren. Zou het niet mogen?
Ja, maar bier enzo...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Volgens de Luxemburgse regels mag product placing vast wel.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nog zo eentje die zichzelf echt al geweldig vindt.
Neuh, ik vind mezelf ook geweldig.quote:
Nee dat doe ik mijn mede forum-mensen niet aanquote:
Kan je ook zo lekker veel aan doenquote:
Ik denk van nietquote:
Net zo erg als dat ze zeggen dat je kraaienpootjes hebt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan je ook zo lekker veel aan doen.
ja die gaat nu wel draaienquote:
Je verwacht het niet...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:55 schreef iBenny het volgende:
"...en wat fried chicken"
Er zit nu overal cola op mijn scherm
Nu nog meloenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:55 schreef iBenny het volgende:
"...en wat fried chicken"
Er zit nu overal cola op mijn scherm
Ik hou niet van 'zwarte' stemmenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
Ja er zal eens een neger zijn, die niet kan zingen.
Lama?quote:
Dat ligt aan de stem, maar meestal is het in elk geval wel zuiver.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik hou niet van 'zwarte' stemmen
zelfde, die hebben vaak die rnb riedeltjes waar ik een hekel aan hebquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik hou niet van 'zwarte' stemmen
dat hebben ze allemaal, dat heet een rugzakquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:56 schreef leolinedance het volgende:
Ik doe mee omdat ik een zware tijd achter de rug heb
"Ik wilde wat leuks doen".quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:56 schreef leolinedance het volgende:
Ik doe mee omdat ik een zware tijd achter de rug heb
Natasia van de Gouden Kooi kon niet zingenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
Ja er zal eens een neger zijn, die niet kan zingen.
Ai Spit on ITquote:
oh..daar gaat mijn theorie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:57 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Natasia van de Gouden Kooi kon niet zingen
Check.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zelfde, die hebben vaak die rnb riedeltjes waar ik een hekel aan heb
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:55 schreef vencodark het volgende:
Elke donkere man zingt óf over God óf iets van MJ.
Of Stevie natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:55 schreef vencodark het volgende:
Elke donkere man zingt óf over God óf iets van MJ.
Hou opquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:58 schreef Cee het volgende:
22cm en ook nog eens How come how long zingen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:57 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Natasia van de Gouden Kooi kon niet zingen
Luisteren wij naar hetzelfde?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Hij zingt zo... als Michael Jackson?
Ik vond het ook te vlak, wat Marco ook net zegtquote:
Serieus echt het kutste van vanavondquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:58 schreef MissJ het volgende:
Oef, dit is lekker. Ik hou wel van "zwarte" stemmen
de eerste paar zinnen waren lekker. Daarna werd het vrij monotoonquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Serieus echt het kutste van vanavond
Wat een slechte humor...ik houd er zo vanquote:
nogal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
de eerste paar zinnen waren lekker. Daarna werd het vrij monotoon
aj joh wat ken t schelequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:01 schreef Stickertje het volgende:
zeker gehoopt een wit voetje te halen bij trijntje..
lekker krassenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:01 schreef Nizno het volgende:
Ze vind het tijd om te gaan genieten....
O help dat wordt een psych als ze niet door gaat...
Met zo'n broek mag ze van mij.quote:
Ik ook. Woordspelingen zijn the bomb.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat een slechte humor...ik houd er zo van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |