Pics. Details.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil ff melden dat ik vandaag heerlijk heb gekookt
Geen pics gemaaktquote:
Combi van oestersaus, soya saus en ketjap. Klinkt misschien vies. Maar zit echt super weinig ketjap in omdat dat op was blijkbaar. Was niet pittig omdat een vriendin van mij dat niet kan handelenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:46 schreef moemoe het volgende:
Soja saus? Was 't pittig? Zoet? Hebben anderen het ook gegeten? Heb je nog leftovers?
Ben inmiddels ergere dingen van je gewendquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:46 schreef d4v1d het volgende:
Kijk, ik word tenminste nog niet genegeerd. Dus het valt wel mee.
[..]
Klinkt als een goed avondmaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Combi van oestersaus, soya saus en ketjap. Klinkt misschien vies. Maar zit echt super weinig ketjap in omdat dat op was blijkbaar. Was niet pittig omdat een vriendin van mij dat niet kan handelendus ja anderen hebben het ook gegeten en nee helaas geen leftovers
Zou aanraden.quote:
I do.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Zou aanraden.
Vind jij koken ook leuk?
Uiteten is wel makkelijker, scheelt afwasquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
I do.
Al vind ik uit eten gaan net zo leuk. Food.
Eens, zoveel dingen die je kan proberenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
I do.
Al vind ik uit eten gaan net zo leuk. Food.
The Flash 01-12 (New 52) uitgelezen, blijkt het geen gesloten verhaalquote:
continuity hequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
The Flash 01-12 (New 52) uitgelezen, blijkt het geen gesloten verhaalja lees volgende week hoe blabla.. oh
dus eens kijken of ik de rest kan vinden
Nickquote:
Gianniiquote:
Flipsquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:20 schreef Flippiee het volgende:
Er is geen banger hart dan dat van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |