Zeker een fijne telefoon. Ben er zeer tevreden mee. Vind 'm beter dan mijn werktelefoon (Samsung Galaxy S4 mini)quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Fijne telefoon, alleen die van mij had wel wat kuurtjes, is 2 maanden weggeweest. Maar dat was vooral onkunde van Dynafix.
Dat stond er eerst nog niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat wilde hij niet stond in z'n laatste post
Ja precies, vind ik ook. Lekker klein maar goed in 't gebruik. Probleem was eerst alleen een aux aansluiting die niet lekker meer werkte. Maar toen maakte ze fout op fout bij dynafixquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeker een fijne telefoon. Ben er zeer tevreden mee. Vind 'm beter dan mijn werktelefoon (Samsung Galaxy S4 mini)
Nu welquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat stond er eerst nog niet.
Oh, dat is wel balen..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja precies, vind ik ook. Lekker klein maar goed in 't gebruik. Probleem was eerst alleen een aux aansluiting die niet lekker meer werkte. Maar toen maakte ze fout op fout bij dynafix
Ahw., Pillie wordt ook oudquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Jullie hadden allebei een TT, scheelt mij weer nadenken
Ja, dat is het nadeel van mobiel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:58 schreef Piles het volgende:
Ik ken de smiley codes niet meer![]()
lastig op mobiel
gelukkig maar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ach ja, hij werkt weer en nu gaattie naar moeders
Als ik nu mijn eigen bericht lees lijkt het net alsof ik het over een zielige student hebquote:
Wehehhee. We worden allemaal oudquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als ik nu mijn eigen bericht lees lijkt het net alsof ik het over een zielige student heb
Werken in Amsterdam, samenwonen in Utrecht vanaf januari.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat doe jij trouwens tegenwoordig, Piles?
leukquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Werken in Amsterdam, samenwonen in Utrecht vanaf januari.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Werken in Amsterdam, samenwonen in Utrecht vanaf januari.
*meldt*quote:
Hopelijk worden we dat allemaal, en een beetje gezond oud natuurlijkquote:
Precies. Op ons 100ste nog dit topic overvallenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Hopelijk worden we dat allemaal, en een beetje gezond oud natuurlijk
Dat ga ik niet meer meemaken vrees ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. Op ons 100ste nog dit topic overvallen
Waarom niet? De levensverwachting schiet omhoog!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat ga ik niet meer meemaken vrees ik
Ik ook niet hoor. Nog maximaal 50 jaar....quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat ga ik niet meer meemaken vrees ik
Ja, voor nieuw geborenen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom niet? De levensverwachting schiet omhoog!
Klopt, de eerste mens die 150 zal worden is al geboren zeggen de knappe koppen. Maar met mijn levensstijl en instelling heb ik niet de indruk extreem oud te worden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom niet? De levensverwachting schiet omhoog!
Zolang je maar een fijn leven hebt, maakt het niet uit dat je geen 150 wordt, lijkt me.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt, de eerste mens die 150 zal worden is al geboren zeggen de knappe koppen. Maar met mijn levensstijl en instelling heb ik niet de indruk extreem oud te worden.
Totaal geen moeite mee inderdaad... Ik geloof er wel in dat je op een gegeven moment er wel klaar mee bent.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang je maar een fijn leven hebt, maakt het niet uit dat je geen 150 wordt, lijkt me.
Dat denk ik ook wel. Vooral als de gezondheid achteruit holt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Totaal geen moeite mee inderdaad... Ik geloof er wel in dat je op een gegeven moment er wel klaar mee bent.
Financiële administratie enzo. Bij een interessant bedrijf, vanaf begin dit jaar. Vorige werkgever maakte er een zooitje van dus ben vertrokken. Luchtte heerlijk opquote:
zou ik echt niet willen weten hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het zou wel mooi zijn als men bij de geboorte al kan zeggen hoe oud iemand gaat worden. Ook wel fijn voor pensioenfondsen e.d.
Dan ga je daar enorm naar toe leven. Daarom word ik 111, dat is nog ver genoegquote:
Ik moet ook nog even ander werk ergens vinden....quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Financiële administratie enzo. Bij een interessant bedrijf, vanaf begin dit jaar. Vorige werkgever maakte er een zooitje van dus ben vertrokken. Luchtte heerlijk op
Las het ja, kut manquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even ander werk ergens vinden....
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:09 schreef Piles het volgende:
Wel fijn dat er hier helemaal niks veranderd is![]()
Rots in de branding en zulks.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:09 schreef Piles het volgende:
Autisten dat we zijn kun je dat wel een beetje verwachten toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:09 schreef Piles het volgende:
Precies.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Autisten dat we zijn kun je dat wel een beetje verwachten toch?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:47 schreef Yesse het volgende:
Ik heb het hier zo koud dat ik nu met shirt + trui + vest + warme sjaal zit.....
En volgens mn temperatuurmeter is het meer dan 21 graden hier. Hoe kan dat???
Jajajaa. Ik ben vandaag een beetje vaag bezig en normaal al niet van de normale zinnen of woordenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]De temperatuurmeter is stuk.
Dat zeiden de dames bij mij op kantoor altijd, dat die meter niet juist was.
tocht?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jajajaa. Ik ben vandaag een beetje vaag bezig en normaal al niet van de normale zinnen of woordenMaar het is echt belachelijk hier. Iedereen heeft t overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |