Is het geen goed idee om met zijn allen een stel rokers in elkaar te slaan?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor een Fok!-opiniemaker vind ik je een beetje te genuanceerd
Goed punt van jou alors.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Is het geen goed idee om met zijn allen een stel rokers in elkaar te slaan?
Een paar ferme tikken, dat verdienen ze.
Dat zeg ik als opiniemaker.
Ook balkons mogen rookvrij worden...lekker in de stank van de buurman zittenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:47 schreef eenjongen... het volgende:
Ik vind dat bushaltes rookvrij moeten worden.
Kom, laten we langsgaan bij Caland!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Dat verbaast niemand.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:48 schreef Sked het volgende:
Een oude buurman van mij kreeg de diagnose COPD
Hij ging twee keer zoveel roken.
Hij is mijn held.
Ik neem aan dat je op de situatie in Palestina doelt wat betreft de tweede alinea?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in elkaar stotenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Deze mevrouw roept natuurlijk wel op tot rookverboden tijdens werktijd. Dat zijn wel zaken die werkende rokers raken.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Johan vat het wel erg persoonlijk op.
Nee hoor, je bent 10 seconden te langzaamquote:
quote:1 [Pauw #106] Met een genotstafel TV 21m 50s Ajacied422 15-10-2015 23:01:52
2 [Pauw #107] DAT DIT KAN IN NEDERLAND!! TV 22m 02s
3 [Pauw] #99 Oranjerevolutie TV 22m 24s
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:49 schreef Martinello het volgende:
Een dode roker is geen onruststoker.
Shit!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent 10 seconden te langzaam
[..]
Uiteraard, jij bent net zo'n verlichte ziel als ik. Wij zijn onbegrepen genieën.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op de situatie in Palestina doelt wat betreft de tweede alinea?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |