Ja want Katholieken doen niets met zijn dochters... Haha rare man.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:52 schreef Houtenbeen het volgende:
De voorstanders van een AZC in Steenbergen vinden dan weer wel dat de Polen wegmoeten
Dit is echt de domste opmerking in dit topic.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:17 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Ja want Katholieken doen niets met zijn dochters... Haha rare man.
Want?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:19 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit is echt de domste opmerking in dit topic.
Iedereen weet dat katholieken het meer op jongetjes hebben.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Iedereen weet dat katholieken het meer op jongetjes hebben.
Omdatquote:
En, kan jij mij een voorbeeld noemen waarbij een groepje van 3-4 katholieke jongens zo rond de 20 een meisje midden op straat aanranden of verkrachten?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Iedereen weet dat katholieken het meer op jongetjes hebben.
Nou ik denk dat de afgelopen 100 jaar er ongetwijfeld verkrachtingen door Katholieke mannen hebben plaatsgevonden in Nederland.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat
[..]
En, kan jij mij een voorbeeld noemen waarbij een groepje van 3-4 katholieke jongens zo rond de 20 een meisje midden op straat aanranden of verkrachten?
Ik vroeg om een voorbeeld, niet om jouw rancune richting katholieken waardoor je maar wat roept.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:37 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Nou ik denk dat de afgelopen 100 jaar er ongetwijfeld verkrachtingen door Katholieke mannen hebben plaatsgevonden in Nederland.
rancune? Beetje overdreven vindt je niet. ..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik vroeg om een voorbeeld, niet om jouw rancune richting katholieken waardoor je maar wat roept.
Jij roept iets wat er verder niet veel mee te maken heeft behalve dat die man in de laatste seconde van dat filmpje de groep mensen benoemt. Dan vraag ik om een voorbeeld en dat heb je niet. Waarom zeg je dat dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:44 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
rancune? Beetje overdreven vindt je niet. ..
Ze zijn de realiteit uit het oog verloren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:17 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Ja want Katholieken doen niets met zijn dochters... Haha rare man.
Natuurlijk kan ik geen voorbeeld geven. Daar het geloof, of het afwezig zijn van, niet altijd vermeldt wordt nadat een vrouw verkracht of aangerand is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij roept iets wat er verder niet veel mee te maken heeft behalve dat die man in de laatste seconde van dat filmpje de groep mensen benoemt. Dan vraag ik om een voorbeeld en dat heb je niet. Waarom zeg je dat dan?
Het gros van alle Nederlanders is gewoon tégen deze onrechtmatige invasie van islamitische economische gelukszoekers. Je kunt deze tegenstanders allemaal bestempelen als zijnde Tokkies, maar de realiteit leert dat het mensen uit alle lagen van de samenleving zijn. En die zijn woedend. Deze geest krijg je echt niet meer terug in de fles. Wie dat denkt is hoogst naïef, zelfs een beetje simpel. Nederland is voorgoed veranderd, er is geen weg meer terug. Dit zal consequenties hebben in alle lagen van de bevolking. We staan aan de vooravond van meer burgerlijk geweld en onlusten. De uitkomst zal onzeker zijn, in ieder geval niet rooskleurig.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die tokkies zijn gewoon in de minderheid. Dat heet democratie. We gaan toch niet luisteren naar de marge van de samenleving?
Dat gros verschijnt anders niet bij demonstraties tegen AZC. Dan zie ik alleen maar tokkies.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:57 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het gros van alle Nederlanders is gewoon tégen deze onrechtmatige invasie van islamitische economische gelukszoekers. Je kunt deze tegenstanders allemaal bestempelen als zijnde Tokkies, maar de realiteit leert dat het mensen uit alle lagen van de samenleving zijn. En die zijn woedend. Deze geest krijg je echt niet meer terug in de fles. Wie dat denkt is hoogst naïef, zelfs een beetje simpel. Nederland is voorgoed veranderd, er is geen weg meer terug. Dit zal consequenties hebben in alle lagen van de bevolking. We staan aan de vooravond van meer burgerlijk geweld en onlusten. De uitkomst zal onzeker zijn, in ieder geval niet rooskleurig.
En je punt is?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:02 schreef Droopie het volgende:
Trouwens feitje, de kans dat je eigen dochter verkracht of vermoord wordt is het in Nederland 80% familie of een bekende..
Dat mensen niet moeten zeurenquote:
Oké. Lekker weer trouwens vandaag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:05 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dat mensen niet moeten zeuren
Onderhuids en je merkt dat ook als je met Duitsers praat speelt er veel meer. Velen laten zich niet eens uit of durven dat niet uit om als idioot weggezet te worden. En dat is nog gevaarlijker dan de Tokkies waar jij het over hebt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat gros verschijnt anders niet bij demonstraties tegen AZC. Dan zie ik alleen maar tokkies.
mwah. beetje vochtigquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Oké. Lekker weer trouwens vandaag.
Toen ik vanochtend naar werk fietste viel het nog mee. Mistig maar geen regen.quote:
Tokkies, linkse Gutmenschen. Je houdt jezelf voor de gek. Je zou je veel drukker moeten maken voor de mening van al die mensen die niet openlijk met zo'n spandoek staan te zwaaien maar tegelijkertijd woedend zijn. Als die woede zich omzet in daden heb je de poppen aan het dansen. Nogmaals, dit gaat echt niet overwaaien. Het zal alleen maar erger en massaler worden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat gros verschijnt anders niet bij demonstraties tegen AZC. Dan zie ik alleen maar tokkies.
Tuurlijk jongen. Waar was je dan gister?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:08 schreef Elzies het volgende:
[..]
Tokkies, linkse Gutmenschen. Je houdt jezelf voor de gek. Je zou je veel drukker moeten maken voor de mening van al die mensen die niet openlijk met zo'n spandoek staan te zwaaien maar tegelijkertijd woedend zijn. Als die woede zich omzet in daden heb je de poppen aan het dansen. Nogmaals, dit gaat echt niet overwaaien. Het zal alleen maar erger en massaler worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |