Willems wist als geen ander De Jong in stelling te brengen. Zijn gemis kost je echt wel zo'n 6-9 punten.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal meer psychologisch zijn. Toen Strootman geblesseerd raakte, was plots ook heel Nederland in paniek. In de Eredivisie kan je het best aan met Brenet of die Deen als back.
Brenet presteert redelijk en Poulsen is blijkbaar niet aantoonbaar beter.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom wordt Poulsen geboycot door Cocu? Toch een prima back....
Die 9 punten heb je nu dus al verloren. Vanaf nu 100% score.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Willems wist als geen ander De Jong in stelling te brengen. Zijn gemis kost je echt wel zo'n 6-9 punten.
Tot nu toe blijkt Lestienne er ook wel wat van te kunnen. Maar die ligt er momenteel ook uit.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Willems wist als geen ander De Jong in stelling te brengen. Zijn gemis kost je echt wel zo'n 6-9 punten.
Nog steeds vanwege z'n moeder, of is hij ook geblesseerd?quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tot nu toe blijkt Lestienne er ook wel wat van te kunnen. Maar die ligt er momenteel ook uit.
Zo'n diepe voorzet van een back is nauwelijks te verdedigen en echt een extra wapen tov een vleugelspits die weliswaar ook voorzetten op de spits kan geven.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tot nu toe blijkt Lestienne er ook wel wat van te kunnen. Maar die ligt er momenteel ook uit.
Zijn moeder. Schijnt onverwacht geweest te zijn en heel oud kan ze ook niet geweest zijn. Persoonlijk zou ik er maanden van van de wap zijn. Hoop dat hij wat sterker in zijn schoenen staat dusquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog steeds vanwege z'n moeder, of is hij ook geblesseerd?
Aah ok, omdat hij wel in het stadion zat namelijk. Als je er toch bent en niet geblesseerd bent, kan je net zo goed ff mee doen toch..quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn moeder. Schijnt onverwacht geweest te zijn en heel oud kan ze ook niet geweest zijn. Persoonlijk zou ik er maanden van van de wap zijn. Hoop dat hij wat sterker in zijn schoenen staat dus
Haha, dat is de Rotterdamse mentaliteit.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, omdat hij wel in het stadion zat namelijk. Als je er toch bent en niet geblesseerd bent, kan je net zo goed ff mee doen toch..
haha tering.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, omdat hij wel in het stadion zat namelijk. Als je er toch bent en niet geblesseerd bent, kan je net zo goed ff mee doen toch..
Tot dat je het zelf mee maakt op zo'n jonge leeftijd.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je wil zeggen. Maar ik had niet in het stadion gezeten.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:09 schreef zerokil het volgende:
[..]
Tot dat je het zelf mee maakt op zo'n jonge leeftijd.
Tuurlijkquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan ga je juist niet in het stadion zitten. Dan kijk je de wedstrijd thuis met naasten. Als je echt je gedachten wil verzetten, dan ga je inderdaad verder met je dagelijkse routine. Dus je kan wel dom zitten roepen, maar ik weet waar ik over spreek.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
TuurlijkAls jouw vader of moeder komt te overlijden ga jij ook lekker gewoon werken toch, want dan zit je tenslotte echt wel met je concentratie bij je baantje, toch?
Man man man, het is mooi dat hij er is om zijn gedachten wat te verzetten maar om nou zoiets doms te roepen. Je bent niet toevallig voor Feyenoord ofzo?
Je bent profvoetballer?quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan ga je juist niet in het stadion zitten. Dan kijk je de wedstrijd thuis met naasten. Als je echt je gedachten wil verzetten, dan ga je inderdaad verder met je dagelijkse routine. Dus je kan wel dom zitten roepen, maar ik weer waar ik over spreek.
Kijk, ieder mens is verschillend en verwerkt dingen op zijn of haar manier. Dat jij iets op jouw manier verwerkt, wil niet zeggen dat dat voor iedereen het beste is.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat maar, ik was even vergeten in welk topic ik zat.
Ik denk dat hij niet meegetraind heeft de week voor de wedstrijd, anders was dat wel een optie geweestquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is vrij gebruikelijk dat je gewoon na een bepaalde periode weer aan de slag gaat hoor. Jij denkt dat je van je baas een maandje thuis mag zitten?quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
TuurlijkAls jouw vader of moeder komt te overlijden ga jij ook lekker gewoon werken toch, want dan zit je tenslotte echt wel met je concentratie bij je baantje, toch?
Man man man, het is mooi dat hij er is om zijn gedachten wat te verzetten maar om nou zoiets doms te roepen. Je bent niet toevallig voor Feyenoord ofzo?
Minimaal 6 weken, daarna gaat bekeken worden of hij weer mag gaan trainen. Dus met wat pech een poos langer. Sowieso geen Willems meer dit kalenderjaar.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:38 schreef Dven het volgende:
Trouwens wel enorm balen zeg dat Willems er weer anderhalf maandje uit is. Boh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |