Joh komt wel goed.quote:Op donderdag 12 november 2015 18:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hou je van eend? Hang So Ya. Staat als twee pepers op de kaart, maar dat is echt overdreven, licht pittig zou ik 'm noemen. Heerlijk gerecht.
Jaquote:Op donderdag 12 november 2015 19:33 schreef Memento-Mori het volgende:
is het tijdstip nu 14.30 in de bakkerij?
Tram 8, ik laat je de details nog wel wetenquote:Op donderdag 12 november 2015 19:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
topise/lho welke halte (bus/tram/metro) is het beste?
Ja dat kan ook, maar je komt ook van het centraal.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
oh joh uitzoeken kan ik zelf ook wel hoormaar dacht ise en lho weten t natuurlijk t beste
quote:Op donderdag 12 november 2015 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, maar je komt ook van het centraal.
Ik zie tram 8 en halte Zwaanshals. Zaagmolenstraat in dan links de Jacob Catsstraat in.quote:
Ja, heb weer zin in kaas als ik het lees. Er is nog geen artikel over Jeroen bakt brood zie ik, alleen een honourable mentioning, heb je interesse in wat media exposure?quote:Op woensdag 11 november 2015 14:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En je bent al bij Marco (Sijens) geweest zie ik
Altijdquote:Op vrijdag 13 november 2015 15:49 schreef GangsterJo het volgende:
[..]
Ja, heb weer zin in kaas als ik het lees. Er is nog geen artikel over Jeroen bakt brood zie ik, alleen een honourable mentioning, heb je interesse in wat media exposure?![]()
Ik heb in jou en Memento fobo's geloerd.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ook![]()
Zometeen zitten we allemaal in dezelfde tram zonder het te weten
Thanks..quote:
Oef altijd lastig. Ik ben voor hup alles op een hoop en betalen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:41 schreef Isegrim het volgende:
Vraagje: hoe willen jullie het doen met eten? Bedrag delen door aantal deelnemers (mij best) of ieder z'n eigen deel? In dat laatste geval neem ik namelijk voor iedereen pen en papier mee want ik wil de ondernemer daar niet mee lastig vallen.
Eten delen en drank zelf bijhouden kan ook nog.
Ik niet met zo'n groep. Wel als ik met 1 ander persoon uit eten ga. Maar ik drink bijv normaal zelden alcohol en ik wil niet iemand anders z'n drank gaan betalen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:42 schreef Soury het volgende:
Oef altijd lastig. Ik ben voor hup alles op een hoop en betalen.
ok, ook goed. Dat kan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik niet met zo'n groep. Wel als ik met 1 ander persoon uit eten ga. Maar ik drink bijv normaal zelden alcohol en ik wil niet iemand anders z'n drank gaan betalen.
quote:
Ik heb alles al geregeld, incl ondergoed en kleding voor morgenquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:56 schreef Isegrim het volgende:
Contant geld meenemen lijkt me dan wel praktisch trouwens. Dan kunnen we in één keer afrekenen.
Als ik dat briefje vergeet ben ik nergensquote:
Volgens mij kun je nog steeds ook gewoon bij de conducteur een enkeltje kopen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:18 schreef z80 het volgende:
Rotterdam wil blijkbaar geen mensen die gebruik maken van de P&R.
wat een Knudde site. niets te vinden of de pagina bestaat niet meer.
morgen maar gokken dat er een kaartjes automaat staat.
Voor 7 euro heb jee een ov chip. Kan je jaren mee doenquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:18 schreef z80 het volgende:
Ja maarquote:
De meeste tramhaltes hebben geen automaat. De P+R bij de metro kan dan praktischer zijn: daar zijn altijd automaten. Bijvoorbeeld:http://www.rotterdam.nl/penrslingequote:Op vrijdag 13 november 2015 20:18 schreef z80 het volgende:
Op elk station kan je wel terechtquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De meeste tramhaltes hebben geen automaat. De P+R bij de metro kan dan praktischer zijn: daar zijn altijd automaten. Bijvoorbeeld:http://www.rotterdam.nl/penrslinge
Ik heb geen idee?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Voor ¤2 of minder voor een dag?
helaas niet.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij kun je nog steeds ook gewoon bij de conducteur een enkeltje kopen.
als economisch vluchteling met een auto? wat moet ik met een ov kaart voor Nederland?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor 7 euro heb jee een ov chip. Kan je jaren mee doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |