Ik heb altijd als ik van de markthal afkom ik meer van de zaterdagmarkt heb gekocht daarquote:
Geen excuus, het is realiteitquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Goed excuus![]()
Al kan het best hoor, droog brood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie weet dat ik op het laatste moment aan alles kak heb en aan vriend geld vraag voor de laatste 2 weken van deze maandquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:53 schreef golfer het volgende:
Jammer dat je niet mee-eten MK. Maar wel leuk dat we elkaar nog even in de pub kunnen zien.
Ik vind het grappig.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
JaIs dat raar?
Soms noem ik hem gewoon bij zijn voornaam
quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wie weet dat ik op het laatste moment aan alles kak heb en aan vriend geld vraag voor de laatste 2 weken van deze maand
Maar ik heb nog nooit zoiets gedaan en eigenlijk wil ik dat ook niet.
Wil wel heul graag jullie weer een keer even zien. Naar Lucky_Strike ben ik btw benieuwdHij/zij post ook altijd in SHO.
Ik ben niet anders gewendquote:
Nee hoor.quote:
Ik denk dat je mij alleen maar zal horen piepen: Boehoeee ik heb in mijn broekje gepist van de zenuwenquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nog maar 1 keer eerder een meet gehad en toen was ik zo ontzettend verbaasd dat mensen accenten hadden. Dat hadden ze in mijn hoofd helemaal niet.
Gooi er een paar borrels in en het is goed.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij alleen maar zal horen piepen: Boehoeee ik heb in mijn broekje gepist van de zenuwen
Piepen kan ook met een accentquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij alleen maar zal horen piepen: Boehoeee ik heb in mijn broekje gepist van de zenuwen
Dat B. de vorige keer M. op het toilet geholpen heeft betekent nog niet dat als jij in je broekje piest je dan ook weer door 1 van ons wordt afgeveegd en gedroogd.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Wie is Mquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat B. de vorige keer M. op het toilet geholpen heeft betekent nog niet dat als jij in je broekje piest je dan ook weer door 1 van ons wordt afgeveegd en gedroogd.
Oh schijt toch opquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat B. de vorige keer M. op het toilet geholpen heeft betekent nog niet dat als jij in je broekje piest je dan ook weer door 1 van ons wordt afgeveegd en gedroogd.
Dat is MK haar lieve dochter.quote:
Jammergenoeg die van mij niet. Je had had haar leuk gevondenquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:11 schreef Soury het volgende:
Oh wat lief, maar geen kinderen zaterdag he?
Boven de 18 zijn ze pas leukquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jammergenoeg die van mij niet. Je had had haar leuk gevonden
Ik ook van jou hoor.quote:
Die van mij is gewoon 'vet leuk'. Dat zou dochter over haarzelf zeggenquote:
Ohja ze is ook een etter en zegt alles. Ze zou tegen jou zeggen: jij bent scheermessie kwijt. Lelijke baard.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als ze rebels en etterig naar hun ouders zijn vanaf een jaar of 15 wel hoor
Tegen hun ouders zei ik he. Niet tegen mijquote:Op woensdag 11 november 2015 06:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohja ze is ook een etter en zegt alles. Ze zou tegen jou zeggen: jij bent scheermessie kwijt. Lelijke baard.
Met dat hipster gedoe brengt me dat soms/vaak in wat ongemakkelijke situaties
En je bent al bij Marco (Sijens) geweest zie ikquote:Op woensdag 11 november 2015 12:58 schreef GangsterJo het volgende:
Wat leuk dat er een CUL meet is in Rotterdam. Ik ben niet meer vaak op FOK, maar lurk af en toe en vond het altijd wel gezellig en zo. Jullie hebben een goed tentje gekozen, heb daar een artikel over Sansan geschreven op de Buik: http://www.debuikvan.nl/r(...)gerechten-van-sansan
Leuk z80!quote:Op woensdag 11 november 2015 21:24 schreef z80 het volgende:
hoe is de p&r/transferium in Rotterdam?
er is er eentje bij de kuip. Noorderhelling.
echter kan ik nergens vinden of je daar een kaartje kan kopen voor de metro en wat dit kost.
ik zit er aan te denken om zaterdag toch naar de meet te komen. indien ik niet teveel onder het vet en smeer zit. maar dat is dan wel met de auto.
zaterdag eens kijken of ik aan kan schuiven bij sansan.quote:
de wagen waar aan ik sleutel is afgelopen week stuk gegaan op een Circuit. als de behuizing van het onderdeel nog heel is zal het meevallen. als deze is gescheurd dan is er kokende olie rondgeslingerd en is het een grote stinkende plakzooi.quote:
In de buurt van de Noorderhelling komt geen metro, de tram is wel in de buurt, lijn 23 gaat naar het centrumquote:Op woensdag 11 november 2015 21:24 schreef z80 het volgende:
hoe is de p&r/transferium in Rotterdam?
er is er eentje bij de kuip. Noorderhelling.
echter kan ik nergens vinden of je daar een kaartje kan kopen voor de metro en wat dit kost.
ik zit er aan te denken om zaterdag toch naar de meet te komen. indien ik niet teveel onder het vet en smeer zit. maar dat is dan wel met de auto.
Oh sorry, ik dacht P&R = metro.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de buurt van de Noorderhelling komt geen metro, de tram is wel in de buurt, lijn 23 gaat naar het centrum
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan je nog tramkaartjes kopen bij de bestuurder eigenlijk?
Ik ken de kaart goed genoeg om je te helpen kiezenquote:Op donderdag 12 november 2015 17:49 schreef Soury het volgende:
De meet is nu wat minder spannend, Sansan wel. Ik ben bang dat de vlammen uit me slaan
Daar hoopte ik al opquote:Op donderdag 12 november 2015 17:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ken de kaart goed genoeg om je te helpen kiezen
AH sambalquote:Op donderdag 12 november 2015 18:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoe heet kan je het hebben?
Ik ga voor de leeuwen he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |