Thanks..quote:
Oef altijd lastig. Ik ben voor hup alles op een hoop en betalen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:41 schreef Isegrim het volgende:
Vraagje: hoe willen jullie het doen met eten? Bedrag delen door aantal deelnemers (mij best) of ieder z'n eigen deel? In dat laatste geval neem ik namelijk voor iedereen pen en papier mee want ik wil de ondernemer daar niet mee lastig vallen.
Eten delen en drank zelf bijhouden kan ook nog.
Ik niet met zo'n groep. Wel als ik met 1 ander persoon uit eten ga. Maar ik drink bijv normaal zelden alcohol en ik wil niet iemand anders z'n drank gaan betalen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:42 schreef Soury het volgende:
Oef altijd lastig. Ik ben voor hup alles op een hoop en betalen.
ok, ook goed. Dat kan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik niet met zo'n groep. Wel als ik met 1 ander persoon uit eten ga. Maar ik drink bijv normaal zelden alcohol en ik wil niet iemand anders z'n drank gaan betalen.
quote:
Ik heb alles al geregeld, incl ondergoed en kleding voor morgenquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:56 schreef Isegrim het volgende:
Contant geld meenemen lijkt me dan wel praktisch trouwens. Dan kunnen we in één keer afrekenen.
Als ik dat briefje vergeet ben ik nergensquote:
Volgens mij kun je nog steeds ook gewoon bij de conducteur een enkeltje kopen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:18 schreef z80 het volgende:
Rotterdam wil blijkbaar geen mensen die gebruik maken van de P&R.
wat een Knudde site. niets te vinden of de pagina bestaat niet meer.
morgen maar gokken dat er een kaartjes automaat staat.
Voor 7 euro heb jee een ov chip. Kan je jaren mee doenquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:18 schreef z80 het volgende:
Ja maarquote:
De meeste tramhaltes hebben geen automaat. De P+R bij de metro kan dan praktischer zijn: daar zijn altijd automaten. Bijvoorbeeld:http://www.rotterdam.nl/penrslingequote:Op vrijdag 13 november 2015 20:18 schreef z80 het volgende:
Op elk station kan je wel terechtquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De meeste tramhaltes hebben geen automaat. De P+R bij de metro kan dan praktischer zijn: daar zijn altijd automaten. Bijvoorbeeld:http://www.rotterdam.nl/penrslinge
Ik heb geen idee?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Voor ¤2 of minder voor een dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |