quote:Wat ik al wel weet, en vergelijken heb.
Prijzen per Kw stroom :
Nuon : ¤ 0,2260
Qurrent : ¤ 0,2143
Prijs per kuub gas :
Nuon : ¤ 0,6166
Qurrent : ¤ 0,5312 cent
Vast recht is bij de Nuon per afgenomen dienst : ¤ 3,25
Bij Qurrent is dat ¤ 6,50 per dienst
Beide contracten hebben een looptijd van een jaar en boetevrij maandelijks opzegbaar.
Tot zover weet ik het; en groen en grijs is beide gewoon uit het stopcontactquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:08 schreef Dries4Ever het volgende:
psssst. ze leveren dezelfde stroom als de nuon, maar dat heb je niet van mij.
echt? is dat de nieuwe standaard?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:16 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Tot zover weet ik het; en groen en grijs is beide gewoon uit het stopcontact
Hihi ! En nu ontopic graagquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:18 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
echt? is dat de nieuwe standaard?
Hier zit bruin en blauw in het stopcontact.
Geen bijzonderheden ? Wel een correct bedrijf ? Goedkoper dan je eerdere aanbieder ?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:08 schreef Nitzer het volgende:
Nu een jaar qurrent hier. Eigenlijk geen bijzonderheden te noemen.
gelukkig kan ik dat wel genereren..quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:39 schreef Postbus100 het volgende:
Wat een hoog vastrecht! Dat kan inderdaad alleen uit bij een hoog verbruik. Kijk anders eens op gaslicht.com? Ik denk dat EnergieDirect ook wel een leuke welkomstpremie heeft.
P.s. een contract icm maandelijkse boetevrije mogelijkheid tot opzeggen bestaat niet. Wel een jaarcontract met daarna boetevrij opzeggen.
P.p.s. volgens mij zijn de prijzen van de Nuon bij 1 jaar vast zetten goedkoper dan die in je OP. .. M.a.w. zoek het nog iets beter uit. Wat verbruik je jaarlijks?
Ben jij TS?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
gelukkig kan ik dat wel genereren..
over de periode 17-3-2014 tot 3-3-2015..
1920 kilowattjes prik er door geblazen...
en 184m³ aan gas opgestookt..
gemiddeld komt dat dus op:
5.5kwh stroom per dag.
0.53m³ gas per dag.
(periode telde 352 dagen volgens de jaar afrekening)
rekensommetjes mogen jullie verder doenmaar iets in mij zegt dat ik gewoon beter bij de nuon kan blijven
Het bespaarbureau wordt betaald door de energiemaatschappij, dat is hun belangquote:Op donderdag 15 oktober 2015 07:29 schreef Barrah het volgende:
Zo'n advies kun je alleen geven als je iemands verbruik weet. Qurrent hoeft helemaal niet goedkoper te zijn. In mijn omgeving zijn vooral de NLE's en Greenchoices het goedkoopst op jaarbasis. Ik ben benieuwd welk belang dit bespaarbureau er bij heeft om Qurrent bij je aan te prijzen...
Het enige verschil dat je merkt is de factuur, de online klantomgeving en de communicatie (dat laatste vooral als je contract bijna afloopt). Jaarlijks overstappen loont, het 'verlengaanbod' is altijd slechter dan de aanbieding bij anderen voor een nieuw contract. Wat dat betreft is het net de telecombranche enkele jaren geleden.
Gewoon een HR ketelquote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:22 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ben jij TS?
Weinig gas! Hoe stook je?
Zeker correct en de laatste keer dat ik checkte waren ze de goedkoopste. Geen onnodige belletjes, post of email. Gewoon alleen stroom en gasquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:21 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Geen bijzonderheden ? Wel een correct bedrijf ? Goedkoper dan je eerdere aanbieder ?
Grote verschil tussen internetleveranciers en energieleveranciers is dat je bij internetleveranciers ook daadwerkelijk gebruikt maakt van de infrastructuur van hun.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:28 schreef derLudolf het volgende:
Ik ben misschien wat conservatief, maar ik zou gewoon bij de maatschappij gaan die (vroeger) het net beheerde. Mijn ouders zijn altijd al bij Essent een nooit geen gezeik. Anderen uit het dorp die ik ken die zijn overgestapt hebben daar vaak gezeik mee gehad.
Net als mensen die Tele2 telefonie hadden of een of andere vage provider via het glasvezelnetwerk. Die is min of meer van KPN, dus zijn mijn ouders daar klant. Aangezien alles via die kabel loopt moet het ook goed werken. Mensen die Vodafone Thuis of Lybrant ofzo hadden hebben echt land zonder TV/tel/internet gezeten
Zou mij die tientjes niet waard zijn...
Met dat verbruik reken ik jou zo'n 112 euro per maand voor, inclusief alle kosten... Welke tarieven heeft die persoon jou voorgeschoteld?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:21 schreef AnneX het volgende:
Grappig...onlangs overgestapt naar nuon na 10 jaar Eneco ( regio) via United Consumers.
De meneer rekende aan de hand van verbruik en rekeningen van afgelopen jaren voor dat wij bijna 40 euro per maand goedkoper gaan uitkomen.
Gas 850 kuub en electra 3500 kwh / jaarbasis.
Het komt op 97 euro/ maand.
De actie houdt oa. In dat wij instappen als nieuwe klant met 25% korting ( bedoeld voor jarenlange vaste klanten) op het tarief en en na de looptijd van éen jaar een cashback van 50 euro.
Ruim op tijd doet Nuon een nieuw aanbod.
Het verschil is té groot om te laten lopen.
Waarom vragen jullie Nuon niet om een offerte als vaste klant...anders ...
het is een grote speler in de markt.
Its awesome mike
Tweepersoonshuishouden; jaren 30 twee-onder-één-kapwoning.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 07:29 schreef Barrah het volgende:
Zo'n advies kun je alleen geven als je iemands verbruik weet. Qurrent hoeft helemaal niet goedkoper te zijn. In mijn omgeving zijn vooral de NLE's en Greenchoices het goedkoopst op jaarbasis. Ik ben benieuwd welk belang dit bespaarbureau er bij heeft om Qurrent bij je aan te prijzen...
Wat ik al wel weet, en vergelijken heb.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:23 schreef Atmoz het volgende:
Weet je wat je gaat betalen zonder alle extra kosten? Dus gewoon de kale KWh en m3 prijs?
Dat is niet weinigquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:00 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ons gasverbruik is 1893m³
Ons elektra verbruik is 3563 kWh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |