Wat een fijne postquote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zie een paar keer inbakeren terug komen. We gebruiken een swaddle me. Overdag wisselen we de slaapjes af, hij hoeft niet ingebakerd. Vaseline op zijn gezichtje en nageltjes zijn gevijld. En door afwisseling leert hij ook zonder te slapen. Ik zal even achter krabwantjes aangaan, maar los van het krabben lijkt hij nu nog niet te weten wat hij met zijn handjes aanmoet, overdag met handjes los slaapt hij ook in poosjes van tien minuten, om dan wakker te schrikken. Maar snachts vinden we t zelf ook wel fijn, afgelopen nacht heeft hij lekker doorgeslapen, werd goed wakker voor de voeding, en wij hebben ook voldoende rust kunnen pakken.
Ik besef dat je na twee nachten absoluut niet van ritme kan spreken, maar het Is voor ons ook aftasten. We zijn er goed over ingelicht en zoals we het nu doen voelt goed voor ons. Overdag ga ik gaandeweg testen wat voor G. Ook prettig werkt en blijft werken, als hij bijv na deze week rustiger Is met zijn handjes is dat ook prima. Maar ik probeer dat liever overdag als snachts, ook voor ons eigen ritme. En iedereen doet wat voor zichzelf goed voelt. Ik probeer het een beetje voor mijzelf te verantwoorden omdat het zo makkelijk Is in als nieuwe ouder onzeker te raken en te twijfelen aan je beslissingen.
G. Doet het prima, borstvoeding komt op gang, regelmatige luiers, hij Is rustig, tevreden, slaapt lekker, ik leer zelfs al het verschil tussen zijn, ik heb nu honger/slaap/noem maar op en nog even geduld maar ook niet lang meer huiltje, en zijn, ik heb een scheet dwars en t Is nu alweer over huiltje![]()
Kortom, tot nu toe zijn we heel tevreden en intens gelukkig met elkaar![]()
Skittles gefeliciteerd!
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:02 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dit is precies de kern van mijn probleem...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Stippelrientje op 16-10-2015 10:01:39 ]Schudden voor gebruik
Waarom voed je op de klok? Komt hij niet vanzelf? En mijn mini heeft ook heel lang vooral snachts hysterisch aangehapt, maar dat gaat nu veel beter!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 05:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
gaat dat zo vroeg? Hij slaapt nu al bijna twee uurom zes uur verschoning en nieuwe etensronde. Ik haal mijn slaap vanmiddag wel weer in
valt het niet onder borstvoedingproductie omhoog gooien? Als hij veel huilt en veel wil aanhappen is het extra moederliefde en melk wat je baby zoektquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 04:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb een baby die al vanaf 23.00 uur aan de borst wil, of bij mij slapen.wil dat ik m laat huilen maar dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen. Net lekker een paar keer extra aangelegd en nu ligt bij in mijn armen te slapen.
is toch maar akkoord gegaan, heb uitgelegd dat je een baby niet kan verwennen of verpesten op die leeftijd, hij mist zijn mama. En mijn man kan nu in ieder geval iets slapen. Ik heb alleen zelf geen oog dicht gedaan. En ik voel me zo rot, ik zal vast wel iets fout doen met de bv
Ik heb de geboorteaankondiging gemist (daar ik enkel tijd heb om hier zo nu en dan te loeren)quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:51 schreef Estrys het volgende:
O erg, ik heb me hier nog niet eens fatsoenlijk geīntroduceerd. Nou ja komt nog.
Is weer even wennen he Pinq. Maar wat een heerlijkheid een derdeecht. Ik voel me super goed en geen last van onzekerheid of zo. Het komt zoals het komt. Manneke is denk ik erg misselijk van de bevalling en dus best onrustig en heel veel zuigbehoefte. Aanleggen en voeden gaat super, denk ik
We mogen niet klagen
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:02 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Ik geloof dat T. Iets ouder is? 2-8 geboren. Hij is vorige week 'n uurtje daar geweest, vandaag 9-14 en volgende week 8-18. Het is in overleg, ze hebben op donderdagmiddag maar 3 of 4 kindjes dus lekker rustig. ('S ochtends max. 12)
Manlief heeft volgende week vrij genomen 's middags dus als het toch te veel is komt T. lekker eerder naar huis.
Maar of dat zo verstandig is die twee alleen..
En dan ook nog een welgemeende wat nu broekje verkeerd om? Daar is geen labeltje ingenaaid dus alles is goed!Die van mij is van 9-08 ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, ook 2 wendagen dus. Fijn dat je man op standby kan zitten. Schattige foto!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:50 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat fijn! Hier is de kleine man na veel protesteren op m'n borst in slaap gevallen. Nu is het dilemma of ik hem wegleg, met een 80 procent kans dat hij wakker wordt, of dat ik hem laat liggen maar niets gedaan krijg...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:58 schreef FlyingFish het volgende:
Die van mij kan heel goed aanhappen, maar loslaten doet hij vaak wel wild. Dan probeert hij zijn hoofd met een ruk zo ver mogelijk te draaien, terwijl mijn tepel nog vacuüm in zijn mond zit
Vannacht is hij eindelijk wat vroeger gaan slapen! Van 22:30 tot 4:45, en van 5:15 tot 8:45! Normaal is de laatste voeding rond 12 uur en gaat hij dan ook pas slapen (eerder naar bed werkte niet). Maar hij begint sowieso te leren om meer te slapen, ook overdag! (Of ik begin te leren hem op het juiste moment in bed te leggen en eventjes te laten huilen) Erg fijn, want als hij dan wakker is dan is zijn humeur ook veel beter. En ik heb weer wat tijd voor mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Ik welquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:59 schreef AwayTL het volgende:
Mooie lou!ik kan niet wachten totdat ze een peuter is
.
En jm, you can never have too much
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:31 schreef Skittles het volgende:
Lieve moeders (en vaders), Lou's grote wens is uitgekomen! Ze is geen baby meer, maar een echte dreumes.
Waar ze in het begin van haar leven enorm gefrustreerd was om de dingen die ze wel wilde maar nog niet kon, zo is ze nu een vrolijk meisje dat de hele dag met een glimlach door het huis loopt.
Bedankt voor alle babyverhalen, wijze raad, een luisterend oor en vooral de humor![]()
Tot bij de dreumesen!
En dan natuurlijk nog een kleine fotospam onder de spoilerKiek nou! Daar wordt je toch helemaal week van gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een vrolijke mooie meid. Van harte gefeliciteerd!
Wolk heeft ook zo'n ooievaarsbeet op haar voorhoofd, mooi om te zien hoe dat weggetrokken is bij Loutje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:55 schreef JufMariska het volgende:
Loutje
Deze hadden jullie ook nog van mij te goed (ik maak echt teveel foto's)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Die beet komt nog wel terug bij (extreem) boos of poepenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:22 schreef LuDann het volgende:
[..]
Kiek nou! Daar wordt je toch helemaal week van gewoon.Wat een vrolijke mooie meid. Van harte gefeliciteerd!
Wolk heeft ook zo'n ooievaarsbeet op haar voorhoofd, mooi om te zien hoe dat weggetrokken is bij Loutje.
[..]!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |