abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156842619
Spring O+
IMA, Een hele mooie poes was het inderdaad!
Fap, pfff, ik weet echt niet wat te zeggen, maar praat er vooral over! :*

En het kolfverhaal. :D Kut voor jou wel. Fv heeft gelukkig ook nog zijn voordelen. ;)

R heeft voor het eerst de mouwen aan de winterslaapzak. Ze ligt nu al uren heel rustig op haar rug te knorren, armen wijd. Normaal rolt ze al kreunend het hele bed door en eindigt op haar buik met haar kont in de lucht. Ze viel ook steeds vaker alleen maar op mij in slaap.
Dit is de grote slaapoplossing! :o
pi_156842675
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:52 schreef LuDann het volgende:
Oh ja, en hier ook nog een welkom aan Cassandra natuurlijk! Nogmaals van harte. :Y

Mijn baby kijkt sinds vandaag de hele tijd naar haar voeten. Ze vindt ze echt fascinerend. :') Horen ze niet eerst hun handjes te ontdekken? Ze probeert wel haar handjes in haar strot te duwen, al kwijlend, maar verder doet ze er niks mee. Ja, wapperen en wriemelen. :')
Ja dit is niet goed!
Dit duidt op een vroege vorm van voetenfetish.
pi_156842703
Ja, uh, dat kan dus niet he. Dat moet de kop in gedrukt worden. Maar hoe?
pi_156843011
Nagellak. Roze.
pi_156843133
Als ze op mij lijkt zal dat juist averechts werken.
pi_156845174
Hele dikke knuffel Fap.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een hele schorre, warme baby op me liggen. Zolang hij op mij ligt is het goed, zodra ik hem overleg naar zijn kant van het bed is het drama.
Ik vind het zo sneu. Ik ga over vier uur een afspraak maken bij de huisarts. Waarschijnlijk word ik naar huis gestuurd met de mededeling dat het gewoon een verkoudheidje is, maar ik vind zijn benauwdheid en overstuur zijn echt niet tof.
pi_156845217
Babykots in mijn haar. *O*

Een en al glamour joh, dat moeder zijn.
pi_156845219
Wat sneu Cholula.
pi_156845221
quote:
17s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 05:07 schreef LuDann het volgende:
Babykots in mijn haar. *O*

Een en al glamour joh, dat moeder zijn.
Meteen je haar wassen!
Ik deed dat een keer niet. Vervolgens flinke haast in de ochtend, snel mijn haar in een knot gedaan en in de auto heb ik mijn kleding besnuffeld om te ruiken waar Frits dan had gespuugd.
Ik rook mijn eigen haar. :r
pi_156845225
Gadver Cholula. Ik heb het even snel uitgespoeld in de wasbak. Ranzig man, van die brokjes. :r

Verder is ze hartstikke wakker sinds 4:15. Ze ligt nu op me, me behoorlijk hard te knijpen. (Au, nageltjes maar weer bijtrimmen morgen...) Geen idee wat er aan de hand is. Misschien ruikt ze dat ze straks voor het eerst naar de opvang moet. :P
pi_156845232
Gelukkig kon ik in mijn kolfhok cq doucheruimte meteen mijn haar wassen. O+
pi_156845235
Whehehe. _O-
pi_156845244
Mijn man had verkeerd ingebakerd en nu heeft mijn baby door dat die armpjes bewegen kunnen dus die Was lekker aan t mopperen dat t m niet lukte :') hopelijk Is het protest snel voorbij. Zometeen mag ik m weer voeden, het Is zo'n lief en leuk mannetje O+ O+
Update: protest was een poepluier :o hij slaapt al anderhalf uur heerlijk zonder kik O+

Ik las iets over te ima's kat, wat rot wakker worden! Heel veel sterkte ;(

En R. Van spring O+

Lieve voeding foto van Snoenk O+ ben t abc-tje van heel veel users kwijt, even de naam van baby vergeten, sorry :@

Man van Zoe nieuwe baan, wat heerlijk, gefeliciteerd!

Djmo heeft een persoonlijke senzy kruik :9

Nou ben ik t ff kwijt. De zwelling down under is weg maar de hechting doet nu drie keer zoveel pijn dat t me niks zal verbazen dat ze zegt straks, de boel Is ontstoken. En ik heb me verslikt, wat is dat hoesten hel.

Oh had ik al verteld over mijn baby? Wat is die mooi en lief O+ O+ O+

[ Bericht 6% gewijzigd door Cassandra87 op 15-10-2015 07:00:34 ]
pi_156845266
Ik wil fap nog even digitaal een hele dikke knuffel toe zenden. Ook hier het verhaal verteld en allebei flink van slag, laat staan als het zo dichtbij gebeurd.. :*
pi_156845372
Skittles, ik neem aan de wiki lijst klopt toch? Gefeliciteerd met je dreumes dan! *O*
pi_156845492
Skittles, gefeliciteerd met M. *O*
pi_156845546
Loutje al 1 jaar!!
Gefeliciteerd Skittles.
1 jaar moeder *O* en 1 jaar slapeloze nachten.
pi_156845593
Mijn kleintje gaat wennen op het KDV dadelijk, maar hij slaapt nog zo lekker.. Vind het zo sneu om hem uit zijn warme bedje te halen! Volgende week donderdag weer mijn eerste werkdag, het is zó snel gegaan!

Cassandra, knappe vent zeg! Ik had je nog niet gefeliciteerd dus bij deze!
  donderdag 15 oktober 2015 @ 08:02:52 #44
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156845609
Gefeliciteerd met je mooie 1-jarige dreumes, Skittles!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 15 oktober 2015 @ 08:07:43 #45
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_156845630
Gefeliciteerd Skittles *O*

Verder wel bijgelegen, maar weinig onthouden.
Gisteren ben ik met de meiden op bezoek geweest bij Sjaak en MevrouwCactus. Was erg gezellig. Leuk ook om de verschillen en overeenkomsten te zien tussen Sjaak en de meiden. Ze zijn natuurlijk op dezelfde dag geboren.

Eergisteren heb ik eindelijk mijn spiraaltje laten plaatsen. Ik moest heel de tijd nog zorgen voor anticonceptie en omdat we waarschijnlijk geen kinderen meer willen, wilde ik er ook voor lange tijd vanaf zijn. Dus een spiraaltje is wel handig dacht ik. Het zetten wat zo gepiept en ik heb er tot nu toe totaal geen last van. Gelukkig.

Verder had N ergens last van sinds zaterdag. Heel erg mopperig, veel spugen etc. Gelukkig gaat dat nu al beter. Hopelijk is ze weer snel mijn vrolijke meisje.

Hapjes gaan goed bij L, N doet haar lippen nog stijf op elkaar. Waar L bijna heel het bakje alleen op eet, eet N misschien 2 tot 5 mini hapjes. Ach ja, het komt vanzelf wel. Misschien toch eens rapley proberen. Omdat ze het dan zelf kan doen. Nu maak ik de hapjes zelf en pureer ik het (niet helemaal glad).
pi_156845681
Gefeliciteerd Skittles! *O* Whoop Whoop!
pi_156845756
Gefeliciteerd Skittles! Kleine grote Lou. *O*

Fap, wat ongelofelijk verdrietig. Ik geloof dat ik het zelfs van een afstandje heel slecht zou trekken, een begrafenis van zo'n kleintje, laat staan als je er zo close mee bent. :* Ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt.

Ik barfde een beetje door de kots in haar verhalen. Ik moet geloof ik nog een beetje over m'n smetvrees heen gaan komen. Gister trok ik het even slecht dat er zo'n enorme kwijldruppel uit L.'s mond op mij druppelde en het gaat alleen nog maar erger worden natuurlijk. :')

Spring O+ Ik vind R. zo expressief.

LD, succes voor wolk op het KDV, Ggirl ook succes!

Shop, fijn dat je spiraaltje is meegevallen. N. is toch degene met refluxklachten ook? Kan het daar niet mee te maken hebben dat eten eng is en L. daardoor beter eet?

Cassandra, wat ben je actief in je kraamweek! :P Lekker genieten van je kleine G. *;

Cho, succes bij de huisarts met kleine Frits!

Hier another uneventful ochtend. L. sliep van half 8 tot half 8, was doodmoe van het KDV gister. Ze zijn daar gister met z'n allen op de foto geweest. Ben benieuwd. Al die kleintjes daar vinden haar machtig interessant en ze zijn zo lief voor d'r. O+
Ze drinkt wel veel. Gister 360 en eigenlijk had ze nog wel wat meer gelust. :o Volgende keer dus nog maar meer mee en meer kolven.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  donderdag 15 oktober 2015 @ 08:49:50 #48
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156845885
Over wat voor tijdsperiode drinkt ze die 360 cc, Kris? L drinkt steeds flesjes van 150 cc om de 3 uur en na zijn middagfles had ie nog steeds trek. Hoop dat het een eenmalig dingetje is want die 150 cc er kolfbeurt moet ik er echt uitwringen, zeg maar...
  donderdag 15 oktober 2015 @ 08:52:54 #49
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156845910
Tijdens de kraamweek zat ik ook de hele tijd op m'n mobiel. :@ ik zat bekant vastgelijmd op de bank en L sliep dan vaak op me. Ik heb zelfs een tijdschrift kunnen lezen. Oh, toen ik nog dacht dat L zo'n zoete, rustige en tevreden baby was! O+ Little did we know... :+
pi_156845962
Skittles, gefeliciteerd met Loutjes eerste verjaardag! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')