Nou, dan kan je mooi beide soorten uitproberen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:25 schreef Malteser het volgende:
Mijn man kocht luiers in de aanbieding, ik vroeg hem Pampers New Baby maat 1 mee te brengen. Hij bracht mee:
2 pakken New Baby maat 1
2 pakken New Baby maat 2
2 pakken Baby Dry maat 2
Nu is Twix nog niet toe aan maat 2 maar weet iemand hier het echte verschil tussen New Baby en Baby Dry? En welke is fijner? En je kunt dichte pakken niet ruilen zonder bon of wel?
Wij wilden ook gaan, maar het is allemaal op achterlijke tijden door de weeks hier in de buurt. De enige die we konden vinden waar we eventueel heen zouden kunnen is op een uur rijden op zondag om half 10.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:17 schreef ingee het volgende:
Morgen voor het eerst babyzwemmen!
Om 8 uur.
Nee hoor dat kan heel goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:39 schreef LuDann het volgende:
Ik vermoed dat Wolk allergisch is voor Pampers. Ze heeft ze gisteren en vandaag voor het eerst sinds ze een mini was aan gehad en heeft nu rode plekjes onder haar navel. Haar billen enzo leken ook wat opgezwollen.
Of verzin ik nu iets? Luierallergie, dat is een ding toch?
Normaal draagt ze Kruitvat luiers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is echt zó leuksuper vrolijk en vriendelijk, ze brabbelt er op los en groeit goed!
Waarschijnlijk wel kmadus vandaag begonnen met speciale voeding; ben benieuwd of het aanslaat!
Ja heel tof! Ze kwam binnen, gaf een hand, zei: "hoi, ik ben W.", deed haar schort aan en zei: "ok, wat wil je dat ik doe?" Ze wilde geen koffie of thee, "dat doe ik wel in m'n eigen tijd". Wervelwind door het huis, maar alles is helemaal schoon!! Echt zo ontzettend gaaf!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:12 schreef ingee het volgende:
[..]
Jaaa hoeishethoeishet????? Chocolaatje op je kussen?
Ik ben nog steeds zoekende.
Ik heb het meteen even gegoogeld en lees dat meer baby's allergisch zijn voor specifiek Pampers.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee hoor dat kan heel goed.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:22 schreef Krisvc het volgende:
Ik dacht dat ik L. via de babyfoon hoorde. Het bleek een blatende geit in de serie van man te zijn.
dit!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:02 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Van dat 'ik zie het niet'-argument word ik ook geïrriteerd (goh... de afgelopen 52 weken moest de badkamer schoongemaakt worden, misschien deze week dan ook wel? Wat denk je?)
Nou idd. ik vind het een pittige dag. Nou slaapt hij NET! pfffff....quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:08 schreef Mariposas het volgende:
Wij doen op zondag meestal alles samen. En als ik wil dat er wat gedaan wordt dan zeg ik idd gewoon heel Concreet wat hij moet doen.
Ik ga zo mijn eerste wijntje in 11,5 maand drinken. Modjes, willen jullie al mijn hiernavolgende posts wissen of de komende 10 uur mijn postrechten intrekken?
twix zit niet lang in maar 1 hoor... dus zou zomaar goed ingeschat kunnen zijn door je manquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:25 schreef Malteser het volgende:
Mijn man kocht luiers in de aanbieding, ik vroeg hem Pampers New Baby maat 1 mee te brengen. Hij bracht mee:
2 pakken New Baby maat 1
2 pakken New Baby maat 2
2 pakken Baby Dry maat 2
Nu is Twix nog niet toe aan maat 2 maar weet iemand hier het echte verschil tussen New Baby en Baby Dry? En welke is fijner? En je kunt dichte pakken niet ruilen zonder bon of wel?
GMTAquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:20 schreef ingee het volgende:
Ik zie het zelf dus echt niet! Kan heel goed door de zooi heen kijken en me dan op een helder moment realiseren dat dat hoopje gedragen babykleertjes daar al een paar dagen naast de bank ligt ofzo.
Laat staan het lappen van ramen en dat sport activiteiten.
Mijn schoonmoeder was vol ongeloof toen we hier kwamen wonen, zoooveel stof kon ze achter de verwarmingen weg rageren!Leek wel of de vorige bewoners dat nog nooit gedaan hadden!
Eh ja, dan sta ik dus echt met de mond vol tanden. Blijkbaar is er dus een ding waarmee je achter de verwarming kan poetsen. Oke.
Er zijn dingen die je niet altijd opvallen of die je perse moet doen. De kachel afstoffen of de ramen lappen staan niet op mijn stoorzenderkanalen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:20 schreef ingee het volgende:
Ik zie het zelf dus echt niet! Kan heel goed door de zooi heen kijken en me dan op een helder moment realiseren dat dat hoopje gedragen babykleertjes daar al een paar dagen naast de bank ligt ofzo.
Laat staan het lappen van ramen en dat sport activiteiten.
Mijn schoonmoeder was vol ongeloof toen we hier kwamen wonen, zoooveel stof kon ze achter de verwarmingen weg rageren!Leek wel of de vorige bewoners dat nog nooit gedaan hadden!
Eh ja, dan sta ik dus echt met de mond vol tanden. Blijkbaar is er dus een ding waarmee je achter de verwarming kan poetsen. Oke.
Die pakken maat 2 vind ik ook geen probleem maar de hoeveelheid was komisch icm de verschillende soorten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:26 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
twix zit niet lang in maar 1 hoor... dus zou zomaar goed ingeschat kunnen zijn door je man
Beterschap!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:49 schreef kwakz0r het volgende:
Ik breek even in... Mijn sneutje is zo zielig... Pseudokroep waarschijnlijks avonds aanvallen van benauwdheid en hoesten/paniek. Gedoe met naar bed brengen en nu alweer drie keer wakker huilen paniek. Vind t maar heftig
Maandag afspraak bij de dokter, omdat hij sowieso vaak piept en rochelt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |