+1 Zooo herkenbaar dit. Ik heb het maar opgegeven met hem proberen aan het huishouden te krijgen. Het ergste vind ik dan nog "Ik doe het straks wel." Een uur later "Is het goed als ik het morgen doe?" Vervolgens doe ik het dan alsnog zelf, want dan is hij het vergeten. Maaarrr.. Ik mag nu een schoonmaakster, maar dat vind ik nog steeds 'eng'quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:02 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Van dat 'ik zie het niet'-argument word ik ook geïrriteerd (goh... de afgelopen 52 weken moest de badkamer schoongemaakt worden, misschien deze week dan ook wel? Wat denk je?)
Jaaa hoeishethoeishet????? Chocolaatje op je kussen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik doe ook maar weinig in het huishouden. Soms krijg ik het op m'n heupen en dan doe ik wel iets, maar dat is niet vaak. Ik heb last van dit:
[ afbeelding ]
Sinds gister dus een werkster en dat is heeeeel fijn!
Beterschapquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:19 schreef pinquit het volgende:
Verdorie, koortslip, BO en koorts![]()
Die koortslip vind ik echt zo eng!
Heb je eerder een koortslip gehad? Dan heeft je baby waarschijnlijk ook al antistoffen meegekregen toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:19 schreef pinquit het volgende:
Het zit je niet meequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:19 schreef pinquit het volgende:
O maar je mag logeren!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zullen we jouw vrouw mijn vrouw doen? Doe ik jouw kinders, doe jij mijn huis.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:32 schreef ingee het volgende:
[..]
O maar je mag logeren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zullen we jouw vrouw mijn vrouw doen? Doe ik jouw kinders, doe jij mijn huis.jou baby slaapt door toch?
Kan ik nog uitrusten ook![]()
Echt?!! Oh ik hoop hetquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:29 schreef ingee het volgende:
[..]
Heb je eerder een koortslip gehad? Dan heeft je baby waarschijnlijk ook al antistoffen meegekregen toch?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:19 schreef pinquit het volgende:
Ik las het hier:quote:
vlgs mij heeft de ene een plasstrip, en de ander niet. Mij maakt het geen kont uit welke ik gebruik, vind ze alle even prettig . (hoewel die met plasstrip iets stugger lijkt te zijn in mijn beleving)quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:25 schreef Malteser het volgende:
Mijn man kocht luiers in de aanbieding, ik vroeg hem Pampers New Baby maat 1 mee te brengen. Hij bracht mee:
2 pakken New Baby maat 1
2 pakken New Baby maat 2
2 pakken Baby Dry maat 2
Nu is Twix nog niet toe aan maat 2 maar weet iemand hier het echte verschil tussen New Baby en Baby Dry? En welke is fijner? En je kunt dichte pakken niet ruilen zonder bon of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |