abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:30:15 #226
409579 LuDann
All the way
pi_156879169
Ik ben een ramp in het huishouden en mijn man is nog veel erger. Die is gewoon blind voor troep. :') Bij mij komt het voor een deel ook wel door vermoeidheidsklachten en pijn, maar ook gewoon omdat ik prioriteit geef aan andere dingen.

Dus we hebben een werkster, eens per week 2 uur. Fantastisch hoeveel ze voor elkaar krijgt in die tijd, ik zou er een dag mee bezig zijn.

Scheelt een hoop stress en ergenis vind ik. Als iets niet gedaan is geven we de werkster de schuld in plaats van elkaar. :+
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:32:49 #227
409579 LuDann
All the way
pi_156879215
Haha minarosa. :D

Waar ik me nog het meest aan ergerde was zijn "ja, ga ik doen" als ik iets vroeg zoals het vuilnis buiten zetten. Als ik het dan 2 dagen later zelf maar deed dan heel verontwaardigd reageren met "ja maar we hadden toch afgesproken dat ik dat zou doen".

Ja, dan moet je het wel ook echt doen ook he. Niet alleen in gedachten je erop voorbereiden ofzo. :')
pi_156879233
Dan zou ik gewoon concretere afspraken maken, mina. Op zijn vrije dag doet ie de badkamer, twee wassen en de wc bijvoorbeeld.

Mits hij vindt dat het even vaak moet gebeuren als jij natuurlijk. :) Daar zou ik het eerst eens over hebben.
pi_156879536
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:02 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Van dat 'ik zie het niet'-argument word ik ook geïrriteerd (goh... de afgelopen 52 weken moest de badkamer schoongemaakt worden, misschien deze week dan ook wel? Wat denk je? }) )
+1 Zooo herkenbaar dit. Ik heb het maar opgegeven met hem proberen aan het huishouden te krijgen. Het ergste vind ik dan nog "Ik doe het straks wel." Een uur later "Is het goed als ik het morgen doe?" Vervolgens doe ik het dan alsnog zelf, want dan is hij het vergeten. Maaarrr.. Ik mag nu een schoonmaakster, maar dat vind ik nog steeds 'eng' :') (Bovendien werk ik nu 3 dagen met ouderschapsverlof en hij 5 dagen dus ik kan het nu iets makkelijker zelf doen.)
pi_156880350
Ik doe ook maar weinig in het huishouden. Soms krijg ik het op m'n heupen en dan doe ik wel iets, maar dat is niet vaak. Ik heb last van dit:

Sinds gister dus een werkster en dat is heeeeel fijn!
pi_156880710
Mijn man en ik hebben een heel ander beeld van wat "moet" en vooral ook hoe... Ik vind bijvoorbeeld dat hij best veel schoon poetst maar dat ie het maar halfjes doet, doe dan niks. Ik vind iets niet snel vies of zo dus ben minder snel getriggerd tot poetsen... Maar als man begint help ik gewoon mee. Overigens hebben wij de ongeschreven regel dat ik kook, kindjes doe en opruim in de keuken woonkamer en hij de was doet (soms help ik vouwen) en stofzuigt... Als er bezoek komt doet hij meestal de wc. En mijn moeder doet vaak de badkamer als ze komt oppassen. Beddegoed doen we samen, pleuriswerk.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:08:52 #232
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156880878
Wij doen op zondag meestal alles samen. En als ik wil dat er wat gedaan wordt dan zeg ik idd gewoon heel Concreet wat hij moet doen.

Ik ga zo mijn eerste wijntje in 11,5 maand drinken. Modjes, willen jullie al mijn hiernavolgende posts wissen of de komende 10 uur mijn postrechten intrekken? :')
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_156880951
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 18:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik doe ook maar weinig in het huishouden. Soms krijg ik het op m'n heupen en dan doe ik wel iets, maar dat is niet vaak. Ik heb last van dit:
[ afbeelding ]

Sinds gister dus een werkster en dat is heeeeel fijn!
Jaaa hoeishethoeishet????? Chocolaatje op je kussen? :)
Ik ben nog steeds zoekende. :(
pi_156880956
Ik werk 36 uur, mijn man 40. We hebben een schoonmaakster elke week. En die zou ik voor geen goud meer willen missen. Zo fijn dat ik op mijn vrije dag & in het weekend tenminste niet hoef schoon te maken.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:19:45 #235
56471 pinquit
oh my lama!
pi_156881089
Verdorie, koortslip, BO en koorts :'(
Die koortslip vind ik echt zo eng! ;(
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156881131
Ben dol op schoonmaken :@
De kindjes vermaken zich (ik zet bijv leuke muziek op of ze spelen zelf)
Ik hou alles goed bij dus veel werk is het niet. Chaos in huis is chaos in m'n hoofd.
Man werkt 40uur en ik 3-6dagen pw wisselde diensten.

Kindjes mogen lekker rommel maken en eten kruimelkoekjes. Ben daarin niet moeilijk. Ze mogen lekker kind zijn en op rustige momenten ruim ik t op.

Er komt hier weleens een kindje spelen, mag niet eens waterverven oid want stel je voor dat kleding vies wordt. (of bij hun thuis..ondenkbaar dat er speelgoed zichtbaar is in de woonkamer) ;(
pi_156881151
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:19 schreef pinquit het volgende:
Beterschap :*

-O-
pi_156881219
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:21 schreef Zoë23 het volgende:
Ben dol op schoonmaken :@
Waar woon je? O+
pi_156881312
quote:
Heb je eerder een koortslip gehad? Dan heeft je baby waarschijnlijk ook al antistoffen meegekregen toch?
pi_156881326
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:26 schreef ingee het volgende:

[..]

Waar woon je? O+
:+ te ver weg haha

FRL
pi_156881359
quote:
Het zit je niet mee :*
pi_156881375
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:30 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

:+ te ver weg haha

FRL
O maar je mag logeren!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen we jouw vrouw mijn vrouw doen? Doe ik jouw kinders, doe jij mijn huis. ;)
pi_156881521
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:32 schreef ingee het volgende:

[..]

O maar je mag logeren!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen we jouw vrouw mijn vrouw doen? Doe ik jouw kinders, doe jij mijn huis. ;)
^O^ jou baby slaapt door toch?
Kan ik nog uitrusten ook *O*
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:43:47 #244
56471 pinquit
oh my lama!
pi_156881684
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:29 schreef ingee het volgende:

[..]

Heb je eerder een koortslip gehad? Dan heeft je baby waarschijnlijk ook al antistoffen meegekregen toch?
Echt?!! Oh ik hoop het :o
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156881838
quote:
;( Sterkte! Niet fijn.
pi_156882106
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:43 schreef pinquit het volgende:

[..]

Echt?!! Oh ik hoop het :o
Ik las het hier:

http://mijnkinderarts.nl/ziekten/huid/koortslip/

Had er al eens naar gekeken toen mijn lip ineens raar deed een paar maanden na de bevalling.
En even uitkijken dat je BO geen herpes is.

Bel anders even de huisartsenpost of je verloskundige als je je er niet prettig hij voelt!
Het is ook eng. :*
pi_156882529
Morgen voor het eerst babyzwemmen! *O*

Om 8 uur. :(
pi_156882539
8u :o Sterkte c_/
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_156882702
Mijn man kocht luiers in de aanbieding, ik vroeg hem Pampers New Baby maat 1 mee te brengen. Hij bracht mee:

2 pakken New Baby maat 1
2 pakken New Baby maat 2
2 pakken Baby Dry maat 2

Nu is Twix nog niet toe aan maat 2 maar weet iemand hier het echte verschil tussen New Baby en Baby Dry? En welke is fijner? En je kunt dichte pakken niet ruilen zonder bon of wel?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:27:25 #250
147316 crew  DJMO
#trut
pi_156882767
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 20:25 schreef Malteser het volgende:
Mijn man kocht luiers in de aanbieding, ik vroeg hem Pampers New Baby maat 1 mee te brengen. Hij bracht mee:

2 pakken New Baby maat 1
2 pakken New Baby maat 2
2 pakken Baby Dry maat 2

Nu is Twix nog niet toe aan maat 2 maar weet iemand hier het echte verschil tussen New Baby en Baby Dry? En welke is fijner? En je kunt dichte pakken niet ruilen zonder bon of wel?
vlgs mij heeft de ene een plasstrip, en de ander niet. Mij maakt het geen kont uit welke ik gebruik, vind ze alle even prettig . (hoewel die met plasstrip iets stugger lijkt te zijn in mijn beleving)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')