Wij hebben nooit een box gehad. Niet gemist ook. Maar ja, als je niet weet wat je mist, is dat ook wel makkelijk.

.
Burdie, wat leuk dat je draagconsulent wordt! Wat houdt dat in de praktijk eigenlijk in? Ik bedoel: ga je dan cursussen geven, een soort eigen praktijkje runnen, etc.?
Ben benieuwd hoe het zal zijn met kuiken bij Nijntje!
Wat concentratie betreft: I kan naar dingen die ze echt leuk vindt, ook echt lang kijken nu. Die blijft zo een half uur zitten, zeker als ze een beetje moe is. En ook met boekjes lezen/kijken. Maar met gewoon spelen, heeft ze het weer veel minder. Speelgoed bekijkt ze even maar gooit ze binnen een paar tellen ook weer weg. Er is tot nu toe, behalve de boekjes dan, niets waarmee ze echt lang kan spelen. Ik vraag me af of ze nu al bepaald wordt door haar omgeving en haar genen, want we hebben een enorme boekenkast staan en zijn ook echte boekenwurmen.
Dot, ik ga wel met I naar gewone musea en tentoonstellingen, maar dan doe ik haar in de draagzak. Dan kan ze goed meekijken en dan gaan we ook echt samen kijken: dus dan wijs ik dingen aan die zij leuk zal vinden, we gaan op zoek naar dieren op schilderijen enzo. Maar dan ga ik wel op een rustig moment (maandag bijv). Keith Harring lijkt me ook echt iets leuks voor kinderen!
Razz, herkenbaar van die kleding weer.

.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"