Welke?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan bel ik altijd de ex van Wibi.
Kunnen ze daar niet gewoon normaal doen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ja wel hoor. Solo of Doppio.Je hoort hem binnen tien seconden te krijgen en op te drinken.
Vol automaten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:00 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou wel eens een dagje bij de starbucks mee willen lopen, ik ben benieuwd hoe ze wat maken en waar het dan misgaat. Ik heb ook geen idee wat voor automaten zij gebruken
Dat is een doppio, en geen espresso.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ja wel hoor. Solo of Doppio.Je hoort hem binnen tien seconden te krijgen en op te drinken.
Zo noemen ze het daar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is een doppio, en geen espresso.
Een doppio is natuurlijk gewoon een (dubbele) espresso helmaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is een doppio, en geen espresso.
Nee, een doppio is een espresso die minstens een keer zo sterk is, maar wel net zo groot als een espresso, dus die naam van de starbucks slaat dan nergens op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een doppio is natuurlijk gewoon een (dubbele) espresso helma
Die zin snap ik niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, een doppio is een espresso die minstens een keer zo sterk is, maar wel net zo groot als een espresso, dus die naam van de starbucks slaat dan nergens op.
Volgens mij ben je in de war met een ristretto vrind.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, een doppio is een espresso die minstens een keer zo sterk is, maar wel net zo groot als een espresso, dus die naam van de starbucks slaat dan nergens op.
Dat je er nog harder van gaat stuiterenquote:
Ristretto is het eerste gedeelte van een espresso.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met een ristretto vrind.
Kan ook wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met een ristretto vrind.
Zelfde hoeveelheid bonen, zelfde doorlooptijd maar minder water. Uit mijn hoofd 20 voor ristretto, 30 voor espresso, 60 voor een lungoquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ristretto is het eerste gedeelte van een espresso.
Oke. Ja dat kan je dan bij Starbucks niet bepalen. Er zit in Adam wel een Starbucks, die heet de Bank ofzo en zij werken met goede automaten :pquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfde hoeveelheid bonen, zelfde doorlooptijd maar minder water. Uit mijn hoofd 20 voor ristretto, 30 voor espresso, 60 voor een lungo
Is dat niet overal hetzelfdequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Ja dat kan je dan bij Starbucks niet bepalen. Er zit in Adam wel een Starbucks, die heet de Bank ofzo en zij werken met goede automaten :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |