Begrijpelijk van de spanning, is hier ook zo. Probeer het niet te laten merken maar ik denk dat ze het onbewust wel door heeft. Zielig van de buikpijn. Heeft het lang geduurd voordat ze zindelijk was met poepen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:22 schreef danic het volgende:
Deed Eva ook Xanteh, die was compleet zindelijk, ook 's nachts. Maar poepen durfde ze niet. Dat is in de zomervakantie alsnog goed gekomen. Wel met behulp van wat buikpijn. Waardoor ze moest moest en niet meer kon ophouden. Toen constateerde ze dat het dus helemaal niet zo spannend was.
Maar heeft ons ook wel spanning gegeven hoor.
Ahhwquote:Op zondag 18 oktober 2015 09:43 schreef Loj het volgende:
Ach!
Mijn lieve jongen werd vannacht wakker en zei dat hij papa zo miste (z'n vader was een nachtje weg), dus of hij bij mama mocht liggen, want dan miste mama papa niet!
Die verbanden! Fantastisch! (En laten we het er maar niet over hebben dat ik vervolgens maar 4 uur heb geslapen)
Dat was deze zomervakantie. Dus ruim 4 was ze. Nu nog oefenen met afvegen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 08:36 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Begrijpelijk van de spanning, is hier ook zo. Probeer het niet te laten merken maar ik denk dat ze het onbewust wel door heeft. Zielig van de buikpijn. Heeft het lang geduurd voordat ze zindelijk was met poepen?
Even hierop terugkomend, dan zie ik er in haar ogen dus nog net zo uit als 17 jaar geledenquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:07 schreef caroro het volgende:
Ons J.tje wil met ons beide trouwen, toen ik vertelde dat papa en mama al samen getrouwd zijn wilde ze de foto's zien! Toen was ze een beetje boos, ze zag een klein meisje op de trouwfoto's( oudste was indertijd 9mnd) maar door de gelijkenis van haar zus dacht ze dat het zijzelf was
. Onze uitleg pikte ze niet!!
Hier ging er ineens een update overheen en verviel die functie!quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:56 schreef AwayTL het volgende:
Wait whut..bestaat er een alleen-speelfunctie?die update is hier nooit gedownload
Hier werken Jokie en Jet hypnotiserend. Maar mijn pedagogische-opvoedkundige-verstandige-brein zegt dat we dat maar maximaal een half uur per dag doen. En dan het liefst als ik aan t koken benquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:03 schreef Ereshkigal het volgende:
Tenzij heel de dag babytv aan staat dan gaat dat prima... Maar langer dan een half uur baby tv op een dag dan draait mama door...Dan maar samen spelen
Juist dat bedoel ik hahaquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:58 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Hier werken Jokie en Jet hypnotiserend. Maar mijn pedagogische-opvoedkundige-verstandige-brein zegt dat we dat maar maximaal een half uur per dag doen. En dan het liefst als ik aan t koken ben
Oh wauw, respect FRquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:13 schreef ferrari_rood het volgende:
schrijft action op het lijstje.
Ben de koffers aan het pakken want zaterdag gaan we (Ean/Sac/ik) op vakantie met het vliegtuig. Ben erg benieuwd hoe het gaat ik zie mij al lopen met al die trolley's een buggy en 2 kinderen.
luuk is ook helemaal dol op de "nuffalo" <3quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:11 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Juist dat bedoel ik haha
Hier is hij ook gek van de film de gruffalo net als het boek trouwens
Die vind ik stiekem zelf ook leuk dus mag hij dat vaker kijken haha
Even tip;
Net bij de action geweest hebben ze een tafeltent voor 5 euro!
Jongens en meiden versie!
Misschien vinden nog meer kinderen dat leuk nu het slechter weer wordt!
Ja echt 5 euroquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:47 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh wauw, respect FRDoe het je echt niet na.
Serieus, 5 euro? Heb het ooit eens geprobeerd zelf te maken, ziet er niet uitIn gedachten zo leuk uitgewerkt, met raampjes en vilten bloemetjes aan de onderkant enzo... ging hem niet worden toen ik achter de naaimachine zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |