Oooooooooh!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:52 schreef Cwen het volgende:
Als ze dr handen niet wast, vind ik het ook goed hoor
Maar mijn lief zal dan wel een verhandeling afsteken over hoe ongezond dat is, prima.
Ik heb trouwens de hele school- en pedagogische gids doorgelezen, dat beantwoordt al veel vragen. Behalve de zeep.
Overigens is dat de bijdrage per jaar, ja. Niet per maand.
Ik ben zo benieuwd!
GotC, gefeliciteerd!!
Dit hebben wij net ook allemaal gehadquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 07:33 schreef Sylver_ het volgende:
Welke school is dat Cwen?
En is je man nu juist voor of tegen desinfecterende zeep?
Wat knap van Anouk, Susie! En handigWel fijn dat ze daarna gewoon weer ging slapen.
Wat fijn zo'n meedenkende arts, Spark. Hopelijk helpt de neusspray. Rot zeg, zulke slechte nachten steeds. Wordt ze vaak wakker en gaat dan weer slapen of blijft ze ook echt wakker een tijdje?
Heeft iemand nog tips voor het uitbouwen van de zindelijkheid? Het gaat nu heel goed zolang ze met blote billen loopt, gaat zelf naar het potje en kan het ook al een beetje ophouden. Zodra ze een onderbroekje aan heeft waren er elke keer ongelukjes. Dat is nu wel iets verbeterd, maar zodra ze een plasje heeft gedaan wil ze met blote billen blijven lopen. Thuis niet erg, maar het is zo koud buiten
Gewoon blijven proberen en het komt vanzelf wel?
En hoe werkt dat straks met naar buiten gaan zonder luier? Ze durft echt niet op de wc, ook niet met brilverkleiner. Neem je dan een potje mee? Bestaan die ook in opvouwbare versie?
Het was ook heel aandoenlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:00 schreef .Sparkling. het volgende:
Gefeliciteerd gotc! Welkom hier! Hij is nog steeds even knap![]()
Susie, ik vind het zo aandoenlijk. Dat kleine meisje dat zelf de trap afklimt en papa gaat halen![]()
We zijn eergisteren met Eva bij de kinderarts geweest. Poepen gaat heel goed, doorgaan met laxeer voorlopig. Ook het slechte slapen besproken en de KA heeft in de oren gekeken,mdie zijn nog steeds ontstoken.. Ze vroeg of Eva snurkt en slecht eet (beide ja). Hebben voor een week neusdruppels meegekregen en slaapt ze daarna nog zo slecht maakt ze een verwijzing voor de KNO arts. We gingen met een goed gevoel weg, was een nieuwe kinderarts en eentje die goed meedacht.
Ze weegt trouwens 11,8 kilo bij 92 cmnog steeds netjes haar eigen lijntje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |